[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Mijn Xbox 360 leest de discs nog perfect. Verschillende vrienden van mij hebben ook weleens vastlopers, dus volgens mij is het gewoon de normaalste zaak van de wereld, maar wanneer je Xbox 360 de discs inderdaad niet meer leest gaat het mis. Dat heeft een maat van me meegemaakt, dus hopen dat ik niet hetzelfde krijg.
     
  2. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    K'heb gisteren gebeld (05/01/2007) we zullen eens zien gelang ik mijn xbox kwijt ben max 15 WERKdagen hebben ze gezegd.
     
  3. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gisteren eindelijk na 9!!!!! weken een andere xbox thuis gekregen, en wat rest mij verbazing? Het is een hele nieuwe, productie datum 6-10-06. Dit is nu m'n vierde xbox in 11 maanden en ik hoop dat deze het nu eens wat langer blijft doen dan 3 maanden. Moet zeggen dat er persoonlijk erg ontvreden ben over de service van MS. Na de eerste xbox die kapot ging stond en binnen 2 dagen een koerier met een andere voor de deur, maar bij de derde xbox duurde het al bijna vier weken en die heeft welgeteld het 1 uur gedaan, en toen heeft het zo'n 9 weken geduurd voordat gisteren nummer 4 voor de deur stond. Maar ben blij dat ik nu weer lekker kan spelen \o/ \o/ \o/ \o/
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    9 weken? Als het al langer duurden dan 3 weken had ik al gebeld.
     
  5. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn 360 nu een jaar en 2 dagen (sinds 4 jan 2006 dus) en hij heeft nu (kennelijk) de geest gegeven: ik wilde een dvd afspelen, dus ik start hem op, stop de dvd erin en toen werd het ineens zwart. ik had het al eens eerder gehad en startte hem toen gewoon opnieuw op en toen werkte die weer. maar nu niet, ik start hem opnieuw op en ik krijg geen beeld meer (het opstartfilmpje/animatie zie ik niet en 3 rode lampjes branden op de xbox) . hij gaat aan maar that's it. heeft iemand hier al ervaring mee gehad (op ongelukkiger) wijze of weet iemand wat ik moet doen / wat het probleem is? ik kan wel janken.. ik ga voorzichtig om met mijn spullen en dan gebeurt dit:'-(
     
  6. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    <- 3 rode leds is "dood"...
    Enige dat je kan doen is Service Desk bellen en laten repareren/omruilen.
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    maare zijn garantie is tog afgelopen dus....
     
  8. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft 'm 1 jaar en 2 dagen ... garantie is 2 jaar, dus gewoon bellen...
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    huh, ik d8 altijd dat het maar 1 jaar was die garantie :D
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    maare ironx. Als hij stuk is komt er toch steeds een jaare bij?
     
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    In de EU heb je standaard al 2 jaar garantie bij producten die meer dan €200,- kosten geloof ik maar er komt niet een jaar bij als je product stuk is geloof ik.
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    tegen mij zei die gast door de phone: je hebt nu tot 3 feb 2007 garantie en nu heb je tot 26 februari 2008 garantie. Ik belde op 26 december. Egt waar :D
     
  13. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    maar tot 3 februari 2007 was niet mogelijk geweest omdat je standaard 2 jaar garantie hebt waardoor je je Xbox360 op 3 Februari 2005 zou moeten hebben gekocht terwijl hij toen nog niet uit was.
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    en ik vroeg naar aan die gast van e-plaza: hoeveel garantie zit erop en hij zei gewoon 1 jaar
     
  15. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer info
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    ok thnx
     
  17. heijting

    heijting Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die gasten van microsoft aan de lijn krijgt dan zeggen hun je garantie is dat voor dat je het jaar er bij krijgt of erna?
     
  18. flyswatter

    flyswatter Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon niets zeggen en bellen, ik had m'n xbox 14 december 2005 gekocht en 29 december 2006 overleed tie dus ik dacht "pleurt toch lekker op ik bel gewoon" ze vroegen er niet eens wanneer ik hem had gekocht.
     
  19. heijting

    heijting Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin dat ze die nieuwe versie uiit gaan brengen
     
  20. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de link, goed om te weten. Een vriend van mij heeft zijn Xbox 360 gekocht toen deze net uit was en hij zei dat hij geen garantie meer had. Dat heeft hij dus wel zo te lezen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina