Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga mee met Marx zn mening :)
    MS heeft juist in al zn interviews aangegeven dat ze de hardcore userbase voor zich willen winnen en goed naar ze luisteren.
    Als dit waar is dan denk ik dat ze veel gezeik over zich heen krijgen.

Het lijkt me wel dat ze over een tijdje met een HDMI kabel komen maar niet zo'n grote verandering in één keer door drukken.
    Als ze ons echt te vriend willen houden moeten ze er gewoon voor zorgen dat je je pc kunt gebruiken als opslag medium voor marketplace downloads ;)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    ff kopieere wat ik in de nieuwsthread heb getypt :+.

Mocht het waar zijn, dan denk ik dat het product toch een iets andere naam gaat krijgen. Gewoon omdat deze veranderingen te ingrijpend zijn om eigenlijk nog van een Xbox 360 te spreken.

Bij het maken van de Xbox 360 heeft MS gekozen om geen HDMI ingang er in te zetten (en om de HD-DVD speler extern te verkopen). Van zodra ze er 1 van die 2 dingen insteken kan je imo niet meer spreken van een Xbox 360.

Zover ik weet hebben ze echter nooit echt ontkent dat er ooit een grotere HDD zal verschijnen. Maar toch zou ik me genaaid voelen moest ie zo direct erbij komen te zitten voor dezelfe prijs (zo'n HDD voor een laptop kost in de winkel toch al rond de €125).

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toen de Xbox 360 gemaakt werd, was HDMI volgens mij nog in de Test fase.
    Dus ik vind het niet vreemd dat ze die er niet in hebben gedaan.

4. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vergeet niet, de PS3 beschikt wel over HDMI, en die is ongeveer tegelijkertijd ontwikkeld. HDMI is nu iets waar veel consumenten op hopen door de HD-DVD addon en de mogelijkheid beeld te krijgen op 1080P. De kans dat je 1080P krijgt over hdmi is trouwens vrij klein, aangezien dit pas mogelijk is met hdmi 1.3, iets wat de meeste Full HDTV's van nu niet suporten. Dus eigenlijk is het momenteel nog overbodig.

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    1080p is ook mogelijk via componenten, want anders staat die ook niet tussen de HD settings op je Xbox 360.

6. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Weet ik, maar ik las hier op het forum dat een aantal mensen hier problemen mee ondervond, bijvoorbeeld tv's die bij de setting 1080p over component kabels terug schakelden naar 1080i op 60hz. Mij hoor je niet beweren dat het niet mogelijk is, samsung Full hdtv's slikken 1080p over alledrie de ingangen, component, vga, en hdmi.

Trouwens, wel relax dat forza over vga nog gelukt is:)

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij waren die problemen alleen maar met Sony en Phillips Tv's.
    Omdat daar alleen 1080p via HDMI kan.

Forza :D

8. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Tweakers post ook gerucht hoor. Het kan dus nog steeds een hoax zijn ;).

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Update, MS reageert op Xbox 360 'V2':

Dus niet veel wijzer van geworden!:+

11. JeePee

JeePee Guest

Toen de 360 werd gemaakt had de PS3 al 2x een HDMI out. HDMI was toen wel degelijk al aan bod.

12. Menace

Menace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach.. ik denk dat we ons er met z'n allen voorlopig niet zo druk om hoeven te maken. Ik denk dat de overgrote meerderheid van de mensen hier toch geen Full HD TV heeft (die dus de 1080p ondersteund) en ik heb vooralsnog nog geen games gezien die 1080p aanbieden (kan me daar vergissen).

Het commentaar van verschillende PS3 fanaten die roepen dat Microsoft heeft gepusht voor een vroege release en dat daardoor deze optie niet op de huidige lading Xbox360's is ook een beetje een non-issue... we hebben al meer dan een jaar kunnen genieten van de xbox... en ik speel liever ruim een jaar dan dat ik ruim een jaar zit te wachten :)

Anyways.. die 120GB HD zou wel lekker wezen, maar ik neem aan dat die ook wel los te koop is, misschien met een leuke inruilactie als dit geen gerucht blijkt te zijn.

Vooralsnog maak ik me dan ook niet druk O-)

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, idd :eek:

Op die site waar het filmpje vandaan komt zijn nog wat foto's te vinden.

15. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed geknutseld van die lui zeg! Maargoed, dit is dus niet van MS zelf he, anders had je wel een debug unit ofzo gezien. Dit is gewoon een productiemodel, lijkt me niet dat ze die al zo klaar hebben, te risky.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ehhh ik zie alleen een stilstaand beeld?

17. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien even op die grote Play knop drukken in het midden van je scherm? :lol: ;)

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft ie waarschijnlijk al gedaan! Ik ook maar het filmpje start niet. hij buffert niet eens. _0/

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje doet het bij mij ook niet, en ja ik wist wel dat je op play moest drukken;)

EDIT: Dit zegt MS er over:

We contacted Microsoft representatives, who made the following statement: "We have seen all types of claimed leaked photos like this show up online and as a standard policy we don't comment on speculative items."

Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    het filmpje werkt wel als je op het geval klikt en automatisch naar youtube gaat

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina