Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees dit net:

    Bron: www.xbox360only.nl


    Lijkt me erg lullig voor de Duitse gamers als dat echt gebeurt. :{
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahahah alle leuke games gaan aan hun neus voorbij!! Maar hun zijn niet dom :) Meeste halen hem dan wel uit het buitenland :)
     
  3. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig woon ik daar niet gewoon echt triest!
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de footage gezien de demo komt straks uit bij de game krijg je een halo 3 beta w00t. Zelf ben ik geen groot GTA fan maar dit concept spreekt me helemaal aan beetje rondlopen springen super sterk worden etc etc ik moet eerste de demo maar eens checke maar deze game lijkt me tot nu toe geweldig.
     
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd een Halo3 beta precies in?


    Groeten,
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat je als één van de eerste de game mag spelen. De game is dan nog niet volledig af maar dan ga je opzoek naar bugs, hoe is de gameplay en etc. Een vroege build van de game.
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Je hoeft niet persee opzoek te gaan na bugs:+
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen maar het kan wel :+
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Mwa niet mee eens. Als je alleen maar Crackdown koopt voor die Halo beta dan ben je gewoon dom bezig. Werd die beta nou bij een of ander prut spel gestopt dan had ik nog gezegd van ok dat is alleen maar om de verkopen een beetje omhoog te boosten. Maar Crackdown is ook een tof spel zonder die beta en je moet het gewoon zien als een tof extra'tje.
    Met of zonder die beta koop ik Crackdown toch wel.
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het is ook voor europa hoor;)
     
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    indeed, crackdown hoopt wel een funny spel te worden, die Beta is wel handig, maar ook heb je de beta, je hebt dan gloof ook nog een beta key nodig dat je 3 uur halo 2 achterelkaar moet gaan spelen, is te doen, Ik denk dat ik dan maar eens de freerecordshop ga vragen of ze mij het eerste spel met een beta voor mij willen reserveren, aangezien ik crackdown ook wel een potentiele grappige topper game vind
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ach als ik Crackdown incl beta te pakken krijg vind ik dat zeker tof. Maar als het zonder de beta is vind ik het ook wel best. Zo erg zit ik toch niet meer te wachten op Halo (vond persoonlijk halo 2 behoorlijk tegen vallen)
    Ik heb Crackdown een tijd op de gameplay kunnen spelen en dat beviel me erg goed. Zou wel leuk zijn als er een S.E van komt, maar goed dat mag van mij wel bij de meeste spellen.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vreemd genoeg zijn veel mensen (gametrailers forum) die toch die game halen op de beta gok er dan gewoon op al een van die eerste 13.000 aanmelders te zijn want het is eigenlijk triest dat je een game haalt om een beta. Al tot nu toe wat ik gezien heb lijkt een super game al zit ik eerst nog te twijfelen over lost planet of crackdown...
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor alleen een beta ga je geen spel kopen. Maar Crackdown ziet er best gaaf uit, dus ik wacht ff de reviews af. Als die positief zijn, ga ik hem misschien wel halen. Echt een Halo fan ben ik niet, maar de beta wil ik best proberen als ik die erbij krijg
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0

    Idd, even de reviews afwachten, Maar een coop spel is altijd vet toch !
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem kopen en die beta is een super toevoeging!! Ik wil alleen weten als ik hem via het internet bestel of ik dat er dan bij krijg :mad: Zoals of er dan staat Crackdown en Crackdown S.E. !
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ga ook gewoon wat revieuws checken.. Als het leuk blijkt te zijn koop ik hem en hoop dan stiekem wel dat er een beta bij zit :9. Je kan het trouwens ook nog ruilen als er geen beta bij zit toch? O-)
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    En toch vind ik het weer erg jammer dat ook in deze sandbox games geen motoren zitten :{
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb je niet nodig, eigelijk ook geen auto, volgens mij word deze game wel zeker vet!
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ok kan je dan ook niet in helikopters enzo vliegen :mad: ??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina