hehe jij ook had tegen hem ook 19 kansen tegen 6 voor hem en het eindigde ook 3-3 speitig etoo met zijn kromme poten 7keer tegen de paal
e? Ja jongens jullie moeten ze wel maken he? Knap staaltje effectiviteit van mij. En vergeet niet dat Valencia nou eemaal minder lekker speelt dan Inter of Barca.
bwa. we speelden 4-3-3 er waren wel veel gaten he. maar mag ik een minpuntje zeggen niet persoonlijk he, teakle aub wat minder hehe uit frustratie zou ik ook bijna beginnen tackelen
Ik ga nu me xbox opstarten, dus wie wiil. Kan me zo uitdagen. Moet wel eerst ff me stock laden dus kan ff duren!
pfff sta ik 1-0 voor tot 85ste minuut opeens 2-1 achter tegen fcdanny wel verdiend ik was alleen maar aan het verdedigen
Ik zal vanaf morgen ook weer meespelen, kHoop wel dat ik wat beter begin als in de vorige competitie, toen verloor ik 6x op een rij
fcdanny - eppie 2-2 Was echt kansloos tot dat juninho ze 2e geel kreeg. Toen nog 2-2 gemaakt in de laatst minuten
Heb hem ingevoerd bij pesrankings. Toch een lekker begin van mij! 2-1 winst in de laatste minuten en nog 2-2 in de laatst minuten. En dat tegen eppie die zoveel won. Heerlijk
Zwagertje speelt nu. En wacht liever heel eventjes nog. Anders heb ik van de 3 wedstrijden 2 tegen jou gespeeld!! Edit; Ga maar eerst ff oefenen