Goede Shooter...

Discussie in 'Algemeen' gestart door --*Thomas*--, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. --*Thomas*--

--*Thomas*-- New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee ik wil morgen een spel voor mn Xbox 360 gaan kopen een shooter...
    Het liefst wil ik onder de €50 blijven kunnen jullie mij een paar coole shooters voor die prijs aanraden.
    Of vinden jullie dat de shooters boven de €50 zo veel malen beter zijn dan die onder de €50 dat ik voor een van die moet gaan (ook graag voor die een paar aanraders) :)

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Gears of War, Rainbow Six Vegas, Call of Duty 2 (ruim onder de 50 euro) en Call of Duty 3. Allemaal toppers.
    Nog even een aanvulling: Ghost Recon Advanced Warfighter, FEAR, Splinter Cell, Battlefield.

Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  3. --*Thomas*--

--*Thomas*-- New Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks en Ghost Recon AW want die is ook ruim onder €50? (COD 2 hoef heb ik op pc of is de xbox 360 versie heel anders?)

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Jup, klopt. Ik heb COD 2 zelf niet, dus kan ik niks over zeggen.

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ghost recon is erg tactisch dus als je daar van houd is et een super spel..

verder: prey SUPERSPEL! far cry (als je die niet op de xbox hebt gespeeld)
    enne.. perfect dark maar alleen als je em voor 15 euro kan krijgen ofzo

6. --*Thomas*--

--*Thomas*-- New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik weet het niet egt ik wil vooral schieten...

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    niet naar mxs's posts kijken; bagger spellen.
    Voor jou denk ik GoW

8. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    far cry vind ik wel lekker wegknallen.. en het is 2 spellen voor cheap..
    verder is prey ook lekker knallen maar wel met rare shit (ondersteboven lopen, weirde kamertjes, kleine puzzeltjes oplossen en aliens)
    perfect dark ook wel maar ik moet eerlijk zeggen dat die me tegen viel..

9. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    gast hij zoekt een cheape shooter voor het knalwerk.. dan zijn dat perfecte spellen hoor :{

en battlefield 2 kan ik je ook aanraden als je online knallen vet vind

10. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war is echt een topper en als je goed zoekt ook onder de € 50,- kwil geen reclame maken maar in ede (ugh mewdiamawukt) kun je hem wel kopen voor onder de 50 e.. maar gears of war op casual is echt schieten rennen schieten wil je een keer echt genieten van het spel en de omgeving enz.. speel hem dan een niveautje hoger.. zo heb je dubbel plezier! online is hij ook geweldig! nog een voordeel is de co-op single player je pikt het spel snel op dus een vriend kan zo meespelen :)

11. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je van tactische shooters houdt dan zou ik voor Rainbow Six: Vegas gaan, als je van gewoon lekker knallen met wat tactische dingetjes houdt dan zou ik voor Gears of War gaan. Beiden hebben een uitstekende multiplayer en houden je wel een tijdje zoet. Beiden zijn ook met een beetje zoekwerk ruim onder de 50 uro te verkrijgen.

12. --*Thomas*--

--*Thomas*-- New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga serieus kijken naar CoD3, Rainbow Six Vegas, Splinter Cell en Far cry.
    Kom ik toch uit bij de duurdere maar ik wil wel gewoon kwaliteit en dat tactische Ghost Recon is niet echt mijn ding maar ik ga nog effe zoeken naar reviews van deze games.
    En ik ga naar de mewdiamawukt in Rotterdam Alexander :9

13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna alle 360 shooters zijn toppers. Zodra je je 360 binnen hebt eerst even wat Demotjes downloaden, en erna pas een spel gaan kopen :). Op Call of Duty 3 en Gears of War na heeft iedere 360 shooter wel een gratis demo op Marketplace staan.

14. --*Thomas*--

--*Thomas*-- New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nie zo goed in dat online aanlsluiten enzo duzz helaas lukt dat me niet:mad: jammer genoeg ik hoop dat het nog wel een keer lukt..

15. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    gears of war is super goeie shooter je moet er alleen wel van houden..
    splinter cell double agent is goede shooter ( heb hem zelf niet maar wou hem wel gaan kopen)

idd ben ik het helemaal met je eens... test eerst even de demo.. zegt meestal wel genoeg of je spel leuk vind

Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  16. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    SC: DA is niet echt een shooter he? Tenmiinste, zo is het niet bedoelt ;) Je kan misschien ook nog Halo 2 halen, zeer goedkoop en toch heel goed, zeker over Live. Voor je aansluit problemen kan je even kijken in het Live deel ;)

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Deze thread leidt nergens toe, iedereen spreekt elkaar tegen (zo vond ik Prey ontzettend tegenvallen). Iedereen heeft een eigen smaak en jij weet niet wat je zoekt, je wil "vooral schieten", daar schiet je weinig mee op. :eek: Al moet je dan in ieder geval NIET Splinter Cell kopen, want dat is absoluut geen shooter.
    In het verleden zijn alle "advies"-topics hierom gesloten en ik zal dan ook geen uitzondering maken. Ik zou je echt aanraden eens te kijken in de topics over de games die je interessant lijken. Of lees de reviews op onze frontpage of nog beter: download de demo's van xboxlive marketplace.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina