WWE Smackdown VS Raw 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 31 mrt 2006.

  1. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik was gisteren online bezig met een battle royal. Toen werd er iemand al vrij vroeg in de wedstrijd verslagen en deze drukte vervolgens op quit waardoor de wedstrijd voor iedereen werd beeindigd.

    Misschien dat ze hier nog iets voor kunnen uitbrengen waardoor de andere drie gewoon door kunnen gaan. Het is echt irritant als iemand quit zodra hij verloren heeft en dat de andere dan ook moeten stoppen.
     
  2. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die vragen wat hierboven staan van me heb ik nog een vraag. Zijn sommige games in season soms voorgeprogrammeerd dat je die moet verliezen of zo ? Gisteren was ik iets met een titel aant spelen of zoiets en toen moesten we die belt omlaag halen. Ik had die kerele helemaal rood gemaakt dus normaal ligt ie dan uber lang stil. Wat doet ie nu, zodra ik op de ladder klim staat hij op en klimt hij ook. Ben ik boven gooit ie me deraf en lig ik dan 5 min op de grond terwijl ik niks af heb. Intussen haalt hij de belt en dat was het.
     
  3. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is idd voor geprogrameerd, maar alsje bij je player stats heet het geloof ik ofzo waar je kan zien hoeveel games je gewonne verloren hebt telt hij het gewoon bij gewonne neer !
     
  4. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik snap het even niet meer. Ik heb nu pas 4 of 5 achievements van 29, maar ik heb season mode al uitgespeeld en volgens mij kan je verder niks meer doen van zoiets. Ja je kan wel exhibition, maar verder niks meer van campains of zo.

    En nog een vraag. Hoe zit dat precies als je een ventje maakt. Ik heb nu een ventje gemaakt met gewoon heavyweight, maar hij is steeds zo snel moe en word zo snel geownt. Nu heb ik al een paar skills veranderd voor minder sta. Maar nog steeds gaat dat kreng veel te snel neer. Hoe kan ik hem meer stamina geven of het goed balanceren ??

    Als jullie me graag met deze 2 dingen zouden kunnen helpen zou ik het heel fijn vinden.
     
  5. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan seasonmode op hard en legend uitspelen krijg je ook achievements, en general manager mode uitspelen krijg je ze ook, en in je lockerroom kun je challenges doen als je die uitspeelt krijg je ook achievements, en online worstelen krijg je ze ook,

    En een gemaakt mannetje kun je exp pionts geven als je na atributtes gaat kun je ze invullen,maar dan moet je wel eerst met dat poppetje seasonmode doen anders krijg je geen exp.
    je kan ook generalmanager mode uitspelen dan krijg je unlimited exp.
     
  6. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zit met drie vraagjes deze zijn als volgt:

    Hoe kun je in een ladder match als je tegenstander ook de ladder op komt hem er af gooien. Want lukt me dus nooit elke keer word ik eraf gegooid en verlies ik de match.

    En laatste vraag hoe kun je die ladder inklappen als die buiten de ring staat en in de ring krijgen heb alles geprobeerd maar lukt mij gewoon niet.

    Hoe kun je de challenges starten? Als ik in mijn lockerroom check heb ik een aantal challenges unlocked maar kan ze op geen enkele manier starten.

    Alvast bedankt voor de mensen die gaan antwoorden.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  8. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Weet ik ook niet precies
    2. Je moet zeg maar aan de zijkant van de ladder staan en dan a indrukken.
    3. Wil ik ook wel graag antwoord op :)
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    als er mensen online wille worstelen voeg mij maar toe
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dit game maandag.is die echt goed ?
     
  11. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind van wel ik vind em, geweldig
     
  12. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ff een vraagje:
    Hoe kan ik exp. hale voor me zelfgemaakte superstar??
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  13. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand misschien andwoord geven??!
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    ja hoor dat kan ik :+


    In seizoenmode haal je XP. (als je met je eigen gemaakte mannetje speelt te minste he)

    En als je de GM-of the year beker wint heb je oneindig XP wat je aan iedereen kan uitdelen.
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zit met drie vraagjes deze zijn als volgt:

    Hoe kun je in een ladder match als je tegenstander ook de ladder op komt hem er af gooien. Want lukt me dus nooit elke keer word ik eraf gegooid en verlies ik de match.

    En laatste vraag hoe kun je die ladder inklappen als die buiten de ring staat en in de ring krijgen heb alles geprobeerd maar lukt mij gewoon niet.

    Hoe kun je de challenges starten? Als ik in mijn lockerroom check heb ik een aantal challenges unlocked maar kan ze op geen enkele manier starten.

    Alvast bedankt voor de mensen die gaan antwoorden (2de keer dat ik dit vraag)
     
  16. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    En laatste vraag hoe kun je die ladder inklappen als die buiten de ring staat en in de ring krijgen heb alles geprobeerd maar lukt mij gewoon niet.
    inklappen doe je met als je ernaast staat en om hem in de ring te krijgen met Y
    Hoe kun je de challenges starten?
    Je moet dat niet in season mode starten dat gaat niet.
    je moet op het beginscherm waar je kunt kiezen tussen exhibition enzo daar staat ook locker room neem ie en daar kun je de challenges starten.
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    thanks m8 :)
     
  18. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ik ben nieuw hier...maar lees al een tijdje mee.

    ik heb sinds kort ook een xbox360 en ben ook wel vaker online te vinden...als jullie een keer willen knokken voeg me dan maar toe mijn gamer tag is nutterd nl
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een paar vraagjes.hoor je stemmen in de story mode ? zit de rock er bij ?
     
  20. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    the rock moet je unlocken in seasonmode
     

Deel Deze Pagina