Wat kan 2 uur slapen doen zeg. Beetje onenigheid en weer een nieuwe competitie. Dioxic, druk voortaan niet meer op gekke knopjes ! Gelukkig gebeurd dit nu en niet nadat er 60 wedstrijden zijn gespeeld. Ik haat het trouwens ook om tegen inter te spelen, alleen toch was ik tegen ghostface adriano de baas !
ojah kunnen jullie de oude scores goed invullen want anders moeten we weer opnieuw beginnen dus let goed op
Ja ghostface geen inter man, ik heb al paar mensen die klagen in deze competitie ik ga geen namen opnoemen, maar niemand wil tegen inter spelen
Iedereen is toch vrij om een team te kiezen dus waarom zou hij geen Inter mogen nemen? Jongens het blijft maar een spelletje..niks aan de hand toch? : GAME ON !
Ben ik het ook mee eens, en het maakt het alleen maar leuker als je dan toch weet te winnen van Inter. Overigens heb ik online net zoveel moeite met bijv. een FC Barcelona als een Inter.
JOngens invullen maar, de competitie is begonnen De nieuwe speler is een maat van mij dus maak je geen zorgen over inactiviteit, zijn pesrankings username is Stunna, xbw forumnaam is Soulja, en gamertag is Fareza Ik ben trouwens beschikbaar voor wedstrijden :b: Wie wil?
Mijn tegenstanders hoeven geen uitslagen meer in te vullen heb ik al gedaan. Ik doe zometeen tegen jou Dioxic.
Inter is heus niet de Koning ofzo hoor. Die lelijke Adriano kan je makkelijk aan pakken. Gewoon een sterke verdediger erop zetten. En zorgen dat hij niet voorbij je komt. Dus gewoon tackelen voordat hij met de bal weg kan draaiien.
Een week niet spelen heeft echt fucking veel effect in dit spel, morgen staat ijn dag in het teken van pes 6 trainen