Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    0_o Co-op in fable 1? zal wel. Hopelijk wordt er niet al te veel aan de gameplay veranderd die werkte namelijk best goed :)
     
  2. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Pegas bedoelde volgens mij wat de plannen waren voor de zogenaamde co-op in Fable 1. Volgens mij komen de milestones meestal aan het einde van een maand dus ik verwacht hem ook pas over een paar weken, maar niks is zeker natuurlijk :)
     
  3. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelen jullie eigenlijk met Milestones ?
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok dan was die alleen niet echt heel duidelijk. Ik denk ook over een paar weken met dit spel. Wordt dus ff afwachten :x

    Belangrijke stappen in een productieproces.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mij lijkt het leuker dat je in Fable 2 wel een Co-Op hebt voor max. 4 personen. En dat het alleen met Friends kan. Je bent altijd bevriend, maar kan wel Friendly Battles met elkaar doen. Dus je killt iemand niet, maar kan wel vechten voor Experience enzo. Je kan handelen met de andere 3 personage's en samen missies uitvoeren. Dat zou leuk zijn. En dat er speciale missies zijn voor 2, 3 of 4 mensen zijn. Je kan natuurlijk ook samen gewoon door de wereld rondzwerven en monsters gaan doden. Je kan in één keer naar de omgeving teleporteren waar één van je maten zich bevind. Dat lijkt mij leuk.
     
  6. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geruchten naar de teaser toe. Daar zie je aan het einde namelijk 2 mensen een Wezen afmaken (Balvarin, misschien) Er is nog niet veel bevestigd; maar het kan nog komen. Kijk anders op ego-maniacs.com, daar is een pagina met alles wat 'bevestigd, verteld is.
     
  7. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooo man dit klinkt echt heeeel goed alleen ben bang dat je deze functies niet echt moet gaan verwachten in de game zelf :emo: .
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Co-op in fable zou echt te geck zijn gewoon. Hoewel ik fable 1 toch meer een echte SP game vond...
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe haal je die vrienden dan?
    als je niemand kent die fable2 gekocht heeft kun je dus nooit tegen anderen spelen :+
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's dan wel weer jammer...
    Maar dit zal ook weer net als Halo 2 toen en Gears of Wars een veel gespeelde game zijn in je Friend list.

    En anders is het gewoon vervelend :cool:
     
  11. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's waar, er waren twee mensen. Het was wel geen Balvarine, meer een zeemonsterachtig ding.

    Toch vind ik Fable een singleplayerspel, hoe leuk ik co-op ook vind. Het past ook niet in het verhaal, Fable is een hero-verhaal, twee heroes past er moeilijk in. Maar misschien sidekickjes, en dat die the game kunnen enteren dan.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, dat weet ik. Ik zeg ook alleen wat me leuk lijkt.

    Owja, da's waar ja! :lol: Nou, dan kunnen wel alle spelers in de steden. Daar kan je namelijk niet knokken. En daar kan je dan mensen ontmoeten en vrienden maken. Natuurlijk zijn er ook al mensen uit je Friends List van andere games. En zo gauw je buiten de steden bent, zie je de spelers die niet in jouw Party zitten niet meer. Opgelost. :cool:
     
  13. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel een vriend en een vijand krijgen vind ik. Een echte vriend zegmaar, en een echte vijand. Ik vond het best een vaag gedoe met Wisper enzo.

    Ik vind het idee van die guns eigenlijk best vet. Ik vind het wel bij fable passen denk ik.:y
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    komt wel in de buurt van Huxley.
    en die game klinkt zo goed.
    als ze dat ook bij fable2 zou zijn zou dat... kicken zijn.

    trouwens in dat filmpje. weet ik toch bijna zeker dat het wel een balvarine is?
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is een Balverine ja. :b:
     
  16. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Fable 1 was leuk maar gewoon te gemakkelijk en te oppervlakkig, de combat en de looks waren perfect imho, maar het voelde aan als een rpg versie van de sims. Nu ik verhalen hoor van dat je kinderen kan krijgen en sex kan hebben ben ik bang dat dit alleen maar erger wordt. Laten ze die achterlijke molyneux gewoon lekker wegtrappen, die man is een softe gamer, elke game met grote potentie verneukt hij. (BW/Fable).
     
  17. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eerlijk gezegt een leuk idee dat je kinderen kunt krijgen. Vooral als ze je na gaan doen. En dat je kunt werken. Dan is er tenminste een manier om geld te verdienen. Maar ik denk niet dat het allemaal zo erg zal worden met sex enzo.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat hoop ik niet...
    Een mini game waarbij je sexueel tot een hoogepunt moet komen... ;)

    Het idee van kinderen hebben, en daarmee ook zinnige dingen kunt doen heeft wel iets jah...

    Dus lievemax, je wilt meer een Sims simulatie alleen dan Third Person gezien? :cool:
     
  19. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zou eerst ook in Fable 1 komen en in Fable 1 kon je ook al seks hebben.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat je sex kan hebben, dat is gemeld omdat dat nodig is als je kinderen wilt krijgen. :b: Dit wordt vast weer op een humoristische wijze in het spel verwerkt. Dus wees niet bang, niks geen almost-real taferelen. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina