Een lekkere gamestoel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Beau, 15 aug 2003.

  1. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat was ik dus ook al van plan, heb alle officiele maten enz. Als je ze wil moet je me maar ff PM'men, alleen, versta je onder een kuipstoel zo'n rally ding? Dat vind ik namelijk niet echt passen bij een F-1 wagen:9
     
  2. Whip It

    Whip It Totally Funked Up

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil jij aan een echt lijkend F1 stoeltje komen dan? Ik denk dat een kuipstoeltje "the next best thing" is. Zo'n kuipstoeltje zit echt vet relaxed. En 12,50 pleuro voor zo'n zitje is natuurlijk niet veel.
     
  3. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ok, dat snap ik, maarja, 't punt is dat er voor de Xbox niet echt een goed F-1 spel meer uitkomt, dus dan is 't logischer om een normale kuipstoel te kopen..... scheelt je ook hoop in ruimte.
    Ik denk dat heel veel mensen hier op dit forum toch wel een kuipstoel willen hebben thuis, zo'n playseat = 300 pleuro's dat vind ik gewoon te duur.
    Dezelfde kuipstoel die op de playseat zit is namelijk, ja schrik niet, 115 Euro!!!
    Dat is dan wel zonder onderstel dus dat moet je erbij kopen voor een tiental Euro's maar het bespaart je een hoop geld.
    Klik hier voor kuipstoeltjeswinkel (of zoiets)

    Eigenlijk moeten we met een aantal man, die stoeltjes kopen, en gezamenlijk een een frame in elkaar lassen dat stabiel is, en waar je een stuurtje op kan doen....:)

    Nou, nu ik dit zeg, niet eens zo slecht lijkt me. Iemand anders nog een idee?
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  4. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel speciaal voor mijn xbox een heerlijke stoel gekocht, een mooie leren die vanzelf achteruit gaat als je naar achterleunt.... een heerlijk stoeltje al zeg ik het zelf, maar een echte stoel om lekker in te racen, die er speciaal voor gemaakt is, is er in mijn opzicht niet, heb toen wel ff rond gekeken, maar kwam toch uit bij een 'gewone' stoel...
     
  5. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    He Niels (en Whip it) komen we elkaar weer tegen... kom we maken er een f1 stuurtje 2 threat van...

    Ik vind jouw idee eigenlijk niet eens zo stom...het lijkt erop dat er concurrentie aan zit te komen voor Playseat de XDNW...

    OPROEP: is er iemand die een soort van bouwkubdige opleiding heeft of met autocad (of hoe schrijf je dat, ik bedoel dat programma om 3D bouwtekeningen te maken) een mooie tekening kan fabriceren???
     
  6. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    I couldn't agree more, ik vind dus echt dat we wat moeten vinden om ook zo'n soort Playseat te maken.

    Ja, iemand met bouwkundundige opleiding, ik ben het in ieder geval niet, ik studeer (he, wat een kutwoord, gewoon leer:) ) Accountancy aan de HES, dus laat het financiele gedeelte maar aan mij over;)
    Het moet toch niet zo moelijk zijn om zo'n frame te bouwen, zo'n frame waar je met je stoel op moet zitten is al te koop (tja, in auto's moeten ze ook op een framepie staan:)) dus moeten we alleen het stuur ergens aan vast maken (en i.v.m. die zuignappen van het F-1 stuurtje, hmmmm, misschien moeten we daar wat stevigers voor verzinnen.
    Dus: BOUWKUNDIGE TEKENAARS :9 Leef je uit! en post 't hier:cool:
     
  7. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal deze maar is eff omhoog kicken,weet niet eens of deze wel nog wel goed staat bij xbox algemeen/hardware.
    Meer iets voor ASEL lijkt mij,maar goed.

    Ik ga opzoek naar een lekkere gamestoel/zak en kwam uit op een fatboy.

    Er zijn weer een paar apparte verkrijgbaar en wou weten wat jullie hier van vonden.
    Het is meer iets voor vrouwen al die bloemen,maar ik vond het wel appart.
    Die middelste zou je nog wel kunnen gebruiken.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Prijs:249,-
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    2e ziet er wel oke uit.. ik heb er laatst 1 verkocht voor mn schoonzus.. dat ding dus even getest maar ik vond het niks.. veel te log neemt te veel ruimte in en om eerlijk te zijn, zit dat ding geeneens zo lekker..

    ik heb een heerlijke slaapbank waar ik op game.. verder mn bed :)
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Er is een winkel bij mij in de buurt die die dingen heb,dus ga maandag denk even heen en ga eff checken of het rustig ligt/zit.
     
  11. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een, en hij zit echt superrelaxed, je moet even je favoriete houding ontdekken. Ik zet hem altijd op de korte kant, dan zit je wat hoger.
    En als je geen motiefje neemt zijn die dingen 150,-.
     
  12. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zie dat ze 169.- kosten?
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die is wel dope :cool:. Heb er zelf ook 2 (groen en oranje), en ben er nog steeds zeer tevreden mee :thumbs:
     
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    zeker maar om alleen een ander motiefje al 250 euro te vragen =(

    Ik ga denk een witte of zwarte halen.
    Moet eff kijken,vind groen ook wel de shit8)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Of groen met wit :D
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    320 euro...jij betaalt?:+
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf zo`n draai-stoel achtig iets eigenlijk moet ik gewoon even een foto maken als ik tijd heb. Kun je lekker achter uit leunen en moet een voet steuntje ideaal :).
     
  18. Menace

    Menace Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  19. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit gewoon op een hele brede, lage, harde en lange stoel. Ik vind het een fijne stoel, ik zit er altijd op, ook als ik tv kijk. Maar als ik er lang op zit gaat mn reet zeer doen.
     
  20. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn de fat-boys toch zo belachelijk duur. belachelijk.
     

Deel Deze Pagina