Best Game of 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 6 jan 2007.

?

Wat vond jij de beste game van 2006?

  1. Gears of War

    40,1%
  2. Call of Duty 3

    3,0%
  3. Perfect Dark Zero

    3,0%
  4. Splinter Cell 4: Double Agent

    1,7%
  5. Rainbow Six: Vegas

    10,8%
  6. The Elder's Scrolls IV: Oblivion

    15,1%
  7. Project Gotham Racing 3

    2,2%
  8. Moto GP '06

    0,9%
  9. Ninety-Nine Nights

    0 stem(men)
    0,0%
  10. Saints Row

    3,0%
  11. Fifa 07

    0,4%
  12. Pro Evolution Soccer 6

    7,3%
  13. Rockstar's Table Tennis

    0,9%
  14. Viva Pinata

    4,3%
  15. Kameo

    0,4%
  16. Dead or Alive 4

    3,4%
  17. Battlefield Modern Combat

    0,4%
  18. Ghost Recon: Advance Warfighter

    2,2%
  19. Prey

    0 stem(men)
    0,0%
  20. Call of Duty 2

    0,4%
  21. Dead Rising

    0,4%
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste First Person Shooter: Rainbow six : Vegas
    Reden: mooie graphics, goed geluid en je kan er veel uren aan verslijten, single player beetje doorlopen, en dan maar multiplayen

    Beste Third Person Shooter:Gears of War
    Reden: prachtige graphics en geluid, goede shooter, en een goed verhaal

    Beste RPG: Oblivion
    Reden:een game die je uren kan spelen, ik tenminste dan... vond het een verslavende game en een goede RPG, nog ff snel een leveltje up, nog ff snel een beter armor en dan stop ik :p

    Beste Race spel: speel ik niet echt
    Reden:niet echt mijn genre

    Beste Action Adventure:confused:aints row
    Reden:vond het wel een stoere game! had wel van GTA weg, en omdat ik geen playstation had voor GTA, dan maar deze die er wel wat van weg heeft

    Beste Sport spel: uuh... tony hawks project 8? :p
    Reden:vernieuwender dan zijn voorgangers, en harstikke verbeterd.. eigenlijk ook de enige sportgame die ik speelde, dus kon over andere niet echt beoordelen

    Beste vlieg spel:...
    Reden:...

    Beste Xbox Live Arcade titel:nog niet echt al die tijd gespeeld.
    Reden:wou nog ff wachten ( binnekort worms, maar dat is 2007 :p )

    Het slechtste spel tot nu toe: just cause
    Reden: hijs niet echt het slechte spel tot nu toe... kvond m wel leuk, maar te snel eentonig worden

    Het beste Xbox 360 spel tot nu toe: zijn er 2 voor mij : Rainbow six :Vegas en Gears of war
    Reden: bijde gewoon 2 topshooters!! klaar
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Beste first person shooter: Rainbow six: vegas:
    hij staat bij 3rd person maar het is echt een first person. ik vind dit de beste shooter omdat het het oude rainbow six gevoel helemaal weer terug brengt. ik kan uren over live spelen zonder dat het een seconde saai is.:

    Beste 3rd person shooter: Ghost recon advanced war fighter:
    Speel nooit 3rd person games, maar deze was gewoon erg goed.het enige wat me aan de game tegen viel was de online multiplayer. maar alsnog de beste 3rd person game.vele zullen kiezen voor Gears of war, en dit is ook een goed spel en heb me ook mee vermaakt maar ik vind hem te overrated

    Beste RPG:eek:blivion:
    Een prachtige grote wereld waar de mogenlijkhede eindeloos zijn, ookal heeft dit spel geen multiplayer toch ben ik er nog steeds niet op uitgespeeld.:

    Beste race game: Burnout revenge:
    Ik wacht echt heel erg op forza motorsports 2, maar tot die tijd ben ik nog wel zoet met deze snelle arcade racer. ik kies deze boven pgr 3 omdat die me te snel ging vervelen:

    Beste action adventure: Kameo:
    Mooie en kleurige wereld die erg vermakelijk was om te spelen, moet wel zeggen dat dit eigenlijk de enige action adventure is die ik gespeeld heb:

    Beste sport spel:pes 6:
    Blijft het beste voetbal spel, waar ik me keer op keer weer uren mee vermaak. het is een tijdloos spel dat je een tijdje in de kast laat leggen maar hem er ook net zo makkelijk weer uit haalt:

    Beste vlieg game:Geen vlieg games gespeeld.:
    Reden:

    texas hold'em:
    Reden: erg vermakelijk om te spelen zeker over live. gewoon gezellig zitten pokeren zonder dat je vrienden hoet uit te nodigen

    Slechtste spel tot nu toe: the outfit:
    heb er een demo van gespeeld en de tranen sprongen me in de ogen. wat een straf om dit te moeten spelen:

    Het beste Xbox 360 spel tot nu toe: Oblivion
    Ookal speel ik rainbow six nu veel meer en heb ik lang getwijfeld of ik hem niet op de 1e plek moest zetten, heb ik toch gekozen voor oblivion. dit was voor mij echt het spel dat de nieuwe generatie aan gaf na de goede maar niet echt vernieuwende release games:
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  3. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste First Person Shooter
    Farcry instincts
    Ik heb ze niet allemaal gespeeld maar van wat ik heb gespeeld vond ik Farcry heel erg goed. Ik had nog nooit een farcry gespeeld dus wist ook niet wat ik me er precies bij moest voorstellen.

    Beste Third Person Shooter
    Gears of War
    Reden mag je zelf bedenken:)

    Beste RPG
    Oblivion
    Ik weet nog dat ik 3 maanden van te voren in spanning zat om deze game te spelen en toen ik oblivion krag heeft hij me niet teleurgesteld!! Het ziet er ook prachtig uit grote wereld en je kan alles doen!! Top Game

    Beste race game
    PGR 3
    Goeie racegame, ziet er prachtig uit, is realistisch dus daarom PGR3

    Beste Action Adventure
    Saints Row
    Ik heb me er super mee vermaakt en het ziet er mooi uit. Ik had de game weggelegd en toen ik hem weer uit de kast had gehaald zat ik weer dagenlang de game te spelen. Grote stad en er is veel te doen!

    Beste sport game
    Geen
    Ik heb alleen Rockstar table tennis gespeeld dus kan er niet over oordelen

    Beste xbox live arcade titel
    Marble Blast Ultra
    Ziet er mooi uit en is verschrikkelijk leuk, bevat ook online modus

    Het beste spel tot nu toe
    Oblivion
    Hier zijn een aantal redenen voor ten eerste: Het ziet er prachtig uit. Ten tweede zat ik 3 maanden lang in spanning te wachting op oblivion en heb het dagenlang gespeeld. Bij Gears of War was de hype erg groot maar ik vond de game toch iets minder en dat komt doordat het er grijs uitziet en een korte singleplayer. Daarom Oblivion
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn stem gaat naar PES 6. Hoewel GoW 'beter' is imo, ben ik meer verslaafd aan PES, vandaar dus :)
     
  5. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Beste spel van 2006 is voor mij toch echt GoW. Zowel de singleplayer als multiplayer zitten goed in elkaar, tevens ziet het er ook kwa garfiqs gewoon heel erg goed uit.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Beste First Person Shooter: Call of Duty 2
    Reden: Het speelde heerlijk weg. AI was een beetje dom, maar daarvoor heb ik Xbox Live :+

    Beste Third Person Shooter: Gears of War
    Reden Speelt lekker en ziet er fenomenaal uit. Geluid kon beter maar deze game nadert perfectie.

    Beste RPG: Oblivion
    Reden: Enige RPG die ik ooit in mn leven gespeeld heb. Voor mij dus ook automatisch de beste.

    Beste Race spel: Project Gotham Racing 3
    Reden: Tja... 400 uur gespeeld. Komt ook omdat er geen andere racers zijn (Burnout en NFSU vallen bij mij niet onder het genre racen) dus dan houdt het gauw op. Op 30 Maart eindelijk genieten van GTR :)

    Beste Action Adventure: ?
    Reden: Ken het hele genre niet :+

    Beste Sport spel: Table Tennis
    Reden: Enige sportspel dat ik gespeeld heb.

    Beste vlieg spel: ?
    Reden: Nooit gespeeld

    Beste Xbox Live Arcade titel: Marble Blast Ultra
    Reden: Gewoon een te vette arcade game. Je krijgt echt waar voor je geld.

    Het slechtste spel tot nu toe: ?
    Reden: Nog niet tegen gekomen. Table Tennis kon mij het miste boeien, maar slecht was 'ie niet.

    Het beste Xbox 360 spel tot nu toe: Gears of War
    Reden: Gewoon een rete vet spel.
     
  7. --*Thomas*--

    --*Thomas*-- New Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste First Person Shooter: Rainbow Six: Vegas
    Reden: Bruute singleplayer, prachtige graphics! Toppie! :thumbs:

    Beste Third Person Shooter: Gears Of War
    Reden: Vul maar in... ;)

    Beste RPG: Oblivion
    Reden: Zo prachtig zo mooi toen wist ik dit is next gen! :'-(

    Beste Race spel: PGR 3:
    Reden: Dat is een gaaf race spel! leuk spel.

    Beste Action Adventure: Saints Row
    Reden: SUper gangsta spel gewoon tof mooier dan GTA.

    Beste Sport spel: Table Tennis
    Reden: Table Tennis omdat dit spel alle verwachtingen groots heeft overtroffen.

    Beste vlieg spel: -
    Reden: -

    Beste Xbox Live Arcade titel: Hexic HD
    Reden: Gewoon leuk even tussendoor. *)

    Het slechtste spel tot nu toe: Eragon
    Reden: door de }:] gemaakt!!!

    Het beste Xbox 360 spel tot nu toe: Oblivion
    Reden: Zo enorm super mooi spel het is gewoon geweldig.
    VIva Pinata staat op twee die schatjes zijn de grote verrassing van 2006! :)
     
  8. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste First Person Shooter: Call of Duty 2
    Reden: Enigste FPS die ik nog steeds heb en ik ga de game heus nog wel een aantal keren spelen. CoD3 vond ik bijv. al een veel mindere game na een paar dagen.

    Beste Third Person Shooter: Ghost Recon Advanced Warfighter
    Reden Heeft me veel meer spelplezier gegeven dan GoW. Ik krijg al genoeg van de vele glitches en slecht uitgewerkte dingen in het spel.

    Beste RPG: Oblivion
    Reden: Geweldige game. Eerste RPG die ik speel. Maar het overdonderd me. Je kan er volgens mij wel 100 jaar mee door als je wilt.

    Beste Race spel: Project Gotham Racing 3
    Reden: Enigste race spel die ik gekocht heb voor de 360. Heeft me genoeg uren van vermaak gegeven. Maar wacht toch wel op GTR en Forza 2.

    Beste Sport spel: geen
    Reden: Ik heb Top Spin 2 en Table Tennis gespeeld. Table Tennis wou ik al zo snel mogelijk van af. Top Spin 2 hou ik wel omdat het mss nog wel eens geinig is om te spelen. Maar ik denk dat Fifa 07 hun konten zou kicken, jammer genoeg heb ik dat spel nog niet :p

    Beste Xbox Live Arcade titel: Texas Hold'em
    Reden: Er zijn ook hele goede andere titels uit gekomen, zoals Small Arms, maar dit is gewoon zeer relaxt een goed potje kaarten.

    Het slechtste spel tot nu toe: Table Tennis
    Reden: Van de spellen die ik heb gespeeld beviel mij deze het minste. Na 2 dagen nooit meer aangeraakt.

    Het beste Xbox 360 spel tot nu toe: Kan niet kiezen
    Reden: Al de spellen die ik hier boven bestempelde als leuk, vind ik een top game.
     
  9. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Schande dat Dead Rising niet in de pol staat. :mad:
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Over Beste vliegspel voor Xbox 360 .. Volgens mij is er maar 1 vliegspel en dat is Over G Fighters? Toch :9
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Je hebt ook nog Blazing Angels...
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Winnaar van 2006 : Gears Of War ..NO DOUBT !
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom staat CoD2 er niet tussen The Matix? :'-( tog beste spel tot nu toe op de 360
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ben ik het mee eens, met dat spel heb ik tot nu toe de meeste lol gehad!
     
  15. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste First Person Shooter: Perfect Dark Zero
    Reden: Een heel tactisch spel, Mischien niet helemaal perfect geconfigureerd voor een FPS maar toch wel een van de beste en vooral een mey de leukste gameplay, Uitdagende Single Player en Gezellige Multiplayer.

    Nadelen: Weinig nadelen op de match instellingen na, Dit doordat er teveel opties waren die je haast niet gebruikt en te weinig cruciale opties voor een perfecte FPSer. Ook de Single Player laat een paar wensen liggen, Zo moet je elk level op een moeilijkheidsgraad uitspelen om het volgende moeilijksheidsgraad te unlocken. Dit is erg jammer als je van wat moeilijkere missies houd.


    Beste Third Person Shooter: Hitman Blood Money
    Reden: Met dit spel waan je je haast in de verhaallijn, Die gaat over niets anders dan geld, bedrog en schieten. Een waardige single player waar je moeilijk mee stopt zodra je bent begonnen. Vooral op de hogere moeilijkheidsgraden heel uitdagen.
    Nadelen: Het enige nadeel is dat dit spel geen Multiplayer heeft, En zeg nou zelf, een Next Gen heeft toch multiplayer nodig!

    Voor de catogorie RPG heb ik geen spel.

    Beste Race spel: Project Gotham Racing 3
    Reden: Zodra je PGR3 in je Xbox360 zet word je zowat weggeblazen door de graphics, Een geweldig spel dat ook op de hogere moeilijkheidsgraden heel uitdagen en leuk is. Online is het spel helemaal geweldig. Een zekere aanrader!
    Nadelen: Geen

    Beste Action Adventure: Tomb Raider:Legend
    Reden: Eindelijk weer een waardige game uit de Tomb Raider Serie! Een hele boeiende verhaallijn waarin vooral het feit dat je wilt weten wat er is gebeurt met je moeders juweeltje als ik het zo mag noemen.
    Nadelen: Het is jammer dat in dit spel gebruik werd gemaakt van de autoaim functie, Dit maakte de gevechten niet boeiend en te makkelijk.

    Beste Sport spel: Amped 3
    Reden: Een leuk spel mits je van snowboarden houd, Heerlijk om je te wanen op de bergen zoals Laax, Snowbound en DC Mountain Lab (mijn favorieten). Ook leuk is de vele extra zoals de my bling en het sleetje rijden. De Co-Op mogt wel uitgebreider zijn maar is toch nog heel leuk.
    Nadelen: Er zitten veel foute stukjes level in Amped 3, Maar als ik het eerlijk mag zeggen, Zodra je over die stukjes level heen bent is niets heerlijker dan weer zo snel mogelijk de berg af racen!

    Voor de catogorie Vlieg Spel heb ik geen spel.

    Beste Xbox Live Arcade titel: Cloning Clyde
    Reden: Een geweldig spel om te spelen als je even niet serieus wil zijn. Een uitdagende verhaallijn dat in andere Arcade titels ontbreekt, Ook de extras zoals kippen schoppen zijn natuurlijk geweldig!
    Nadelen: Geen

    Het slechtste spel tot nu toe: NBA2006
    Reden: Een waardeloos spel, Teveel achievements en te weinig uitdagingen.

    Het beste Xbox 360 spel tot nu toe: Hitman Blood Money
    Reden: Van dit spel heb ik zelf heel erg genoten ik heb hem op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld en alle achievements verzameld. Ik speel het spel ook nog regelmatig door gewoon omdat het een heel leuke verhaallijn is met leuke missies.

    DEZE LIJST IS GEBASEERD OP MIJN MENING! \o/ En ja ik heb alle spellen waarover ik praat!

    O-) -Tim
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  16. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm zegt het jaartal 2006 jullie misschien iets? CoD2 kan moeilijk ertussen staan he, het is een spel uit 2005. Raar dat Bonbridge CoD2 wel in de lijst heeft opgenomen.
    Nogmaals mensen, 2006!|:- (maar Blood Money is btw ook mijn keuze voor 'best of 2006' Dead Worm Nl, goed gekozen)

    Enneh Bonbridge waarom staan Dead Rising en Hitman: Blood Money niet in de poll? Vooral het ontbreken van Hitman vind ik erg storend.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie de post van the matrix, launchgames horen er ook bij, daarom staan PDZ en Kameo er ook bij
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Heb alleen voor Pro Evo 6 gekozen, omdat de replaywaarde 100% is. Gears of War zorgde wel voor sensatie maar wel tijdelijke.
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3

    Omdat ik de poll niet heb gemaakt.. En ik vind dat de launch games er best bij kunnen dat ene maandje maakt dan ook niet zo veel uit vind ik persoonlijk.
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Beste First Person Shooter:Rainbow Six:vegas
    Reden:het voelt goed,het dekking zoeken werkt perfect, alleen jammer dat het niet zo naar de Ghost recon kant op gaat

    Beste Third Person Shooter:Gears of war
    Redenreden is overbodig

    Beste RPG: Oblivion
    Reden:geen concurrentie

    Beste Race spel:PGR3
    Reden:super spel. mooie auto's en gevoel van snelheid is er ook wel

    Beste Action Adventure:Saint's row
    Reden:geweldig uitgebreid spel, altijd lachen als je iemand meters de lucht in schiet

    Beste Sport spel:Pro Evolution soccer 6
    Reden: het is toch het beste voetbalspel, en verdere sporten interesseren me niet zo veel

    Beste vlieg spel:-
    Reden:??

    Beste Xbox Live Arcade titel:Small Arms
    Reden:dat miste ik voor de 360 een soort van super smash brothers

    Het slechtste spel tot nu toe:blazin angels
    Reden:dat spel is echt gaar, nooit gevoel van snelheid, en mij kan rondjes vliegen ook niet echt boeien

    Het beste Xbox 360 spel tot nu toe:Gears of War
    Reden:geweldige Graphics, niet de zoveelste shooter
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007

Deel Deze Pagina