Beste First Person Shooter: Perfect Dark Zero
Reden: Een heel tactisch spel, Mischien niet helemaal perfect geconfigureerd voor een FPS maar toch wel een van de beste en vooral een mey de leukste gameplay, Uitdagende Single Player en Gezellige Multiplayer.
Nadelen: Weinig nadelen op de match instellingen na, Dit doordat er teveel opties waren die je haast niet gebruikt en te weinig cruciale opties voor een perfecte FPSer. Ook de Single Player laat een paar wensen liggen, Zo moet je elk level op een moeilijkheidsgraad uitspelen om het volgende moeilijksheidsgraad te unlocken. Dit is erg jammer als je van wat moeilijkere missies houd.
Beste Third Person Shooter: Hitman Blood Money
Reden: Met dit spel waan je je haast in de verhaallijn, Die gaat over niets anders dan geld, bedrog en schieten. Een waardige single player waar je moeilijk mee stopt zodra je bent begonnen. Vooral op de hogere moeilijkheidsgraden heel uitdagen.
Nadelen: Het enige nadeel is dat dit spel geen Multiplayer heeft, En zeg nou zelf, een Next Gen heeft toch multiplayer nodig!
Voor de catogorie RPG heb ik geen spel.
Beste Race spel: Project Gotham Racing 3
Reden: Zodra je PGR3 in je Xbox360 zet word je zowat weggeblazen door de graphics, Een geweldig spel dat ook op de hogere moeilijkheidsgraden heel uitdagen en leuk is. Online is het spel helemaal geweldig. Een zekere aanrader!
Nadelen: Geen
Beste Action Adventure: Tomb Raider:Legend
Reden: Eindelijk weer een waardige game uit de Tomb Raider Serie! Een hele boeiende verhaallijn waarin vooral het feit dat je wilt weten wat er is gebeurt met je moeders juweeltje als ik het zo mag noemen.
Nadelen: Het is jammer dat in dit spel gebruik werd gemaakt van de autoaim functie, Dit maakte de gevechten niet boeiend en te makkelijk.
Beste Sport spel: Amped 3
Reden: Een leuk spel mits je van snowboarden houd, Heerlijk om je te wanen op de bergen zoals Laax, Snowbound en DC Mountain Lab (mijn favorieten). Ook leuk is de vele extra zoals de my bling en het sleetje rijden. De Co-Op mogt wel uitgebreider zijn maar is toch nog heel leuk.
Nadelen: Er zitten veel foute stukjes level in Amped 3, Maar als ik het eerlijk mag zeggen, Zodra je over die stukjes level heen bent is niets heerlijker dan weer zo snel mogelijk de berg af racen!
Voor de catogorie Vlieg Spel heb ik geen spel.
Beste Xbox Live Arcade titel: Cloning Clyde
Reden: Een geweldig spel om te spelen als je even niet serieus wil zijn. Een uitdagende verhaallijn dat in andere Arcade titels ontbreekt, Ook de extras zoals kippen schoppen zijn natuurlijk geweldig!
Nadelen: Geen
Het slechtste spel tot nu toe: NBA2006
Reden: Een waardeloos spel, Teveel achievements en te weinig uitdagingen.
Het beste Xbox 360 spel tot nu toe: Hitman Blood Money
Reden: Van dit spel heb ik zelf heel erg genoten ik heb hem op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld en alle achievements verzameld. Ik speel het spel ook nog regelmatig door gewoon omdat het een heel leuke verhaallijn is met leuke missies.
DEZE LIJST IS GEBASEERD OP MIJN MENING! \o/ En ja ik heb alle spellen waarover ik praat!
-Tim
Laatst bewerkt: 7 jan 2007