Aah, naja, het maakt me niet zoveel meer uit eigelijk. Het lijkt erop dat je er niet meer onderuit kan als je je wilt kwalificeren. Ik zit nu zonder bash op 37.29. Ik heb het ook een paar keer geprobeerd, maar ik verlies alleen maar tijd. Ik zal wel iets verkeerd doen. Ik wilde nog wel is meedoen met zo'n tournooitje. Is dat disconnect probleem al opgelost als je in de room zit?
Nope. Het word gewoon steeds erger. En die WB'shes zijn de reden dat ik en natuurlijk vele anderen gewoon niet meer proberen om te kwalificeren.
Zonder bash ben ik 35 honderste langzamer. Dan kom ik uit op een 36.63 die mogelijk is om te rijden zonder wallbash. Ik zit nog steeds op een 36.28. Toendertijd 2de, weet niet hoeveelste dat nu is. Nee. Bizarre doet er ook helemaal niks aan.
Je auto volgas in de muur knallen voor een bocht en die gebruiken om af te remmen. Je remt dus in één moment af en dat scheelt vaak tijd. (hoe langer de remweg, hoe meer tijd je wint) ikzelf was hier nooit echt goed in...
Korter Maar in de kwalificatie zit meer een wallride. Je gebruikt de muur dus niet om af te remmen, maar meer om mee te sturen. Tja, het is wat Nee, maar je deed het ook nooit zo vaak
Ting Ting, Bitch Fight round 1 started \o/ *Gilt *spandoekt, ''Stefan mijn HeteJongen'' Hmm, alles word herhaald, dus hopelijk ook de Lamnbo toerney. Vast niet, maar er is hoop
Je kan het op twee manieren zien. Met een wallbash heb je een kortere remweg en dat is dus sneller. Daarom dacht ik dus korter. Maar I get your point.
Round 1 for de StinkPWIK, maar zonder bash zit ik op 37.09 maar ben al keer 4 tienden sneller geweest alleen fuck ik het weer up maja.. dat fop wallbash is lame man