[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanochtend naar de voorpremière geweest van Apocalypto. Ik had wat slechte recensies gelezen, dat er veel niet zou kloppen enzo, maar ik weet zelf niks van het onderwerp af en vond de film erg mooi. Vanavond waarschijnlijk een wat uitgebreider verhaaltje :)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Het is een film/fictie. Waarom zouden ze daar in godsnaam over zeuren? Ga dan naar een docu over het onderwerp kijken.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad dat dacht ik dus ook. Maar Mel Gibson wil wel de film echt laten lijken, er wordt bijvoorbeeld ook alleen maar in Maya-taal gepraat in de film. Maar goed, om te gaan zeiken over dat er na een zonsverduistering geen volle maan kan komen is erg overdreven.
     
  4. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook naar Saw III geweest, vond hem fantastisch. Eindelijk weer eens een film waarin ze alles laten zien en niet op het moment supreme de camera de andere kant opdraaien. Heerlijk :D
     
  5. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik er ook zo geweldig aan:cool: Ik was donderdag geweest, en vooral op het ''tandaarts-kut-geluid-moment'' was het wel bruut dat ze dat allemaal gewoon filmden.
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zoiets idd ;)

    Into the Blue was idd ook best cool. Jessica Alba \o/
     
  7. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik vind het cliche om naar films te gaan vanwege meiden (ik beschuldig jou niet LangeJan). Maar die actrices brengen niks extra's qua acteerkwaliteiten, behalve dan dat ze schoonheid uitsralen, maar wat heb je hieraan als je al een vriendin hebt.

    Naar een film van Mos Def zou ik bijvoorbeeld wel gaan omdat hij er in speelt, dit omdat hij een unieke acteur is met alternatieve rollen die hij altijd vult, en dan nog niet over zn stem gesproken.
     
  8. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Dead Fish gekeken, het zou een film als Snatch en Lock Stock zijn maar ik vond het maar een matige film. Het einde was een soort van Lock Stock einde maar het was niet zo grappig noch was het goed uitgewerkt. Ik zou de film een 6- geven
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wat over zijn stem? hij doet 1x een stemmetje (in 16 blocks), hij is trouwens een betere rapper dan acteur. Je moet films niet te serieus nemen man, tuurlijk word een film niet gemaakt door een chick maar het maakt het wel plezanter om naar te kijken, zo erg is dat toch niet?
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nee erg is dat niet, maar Mr. & Mrs. Smith bjivoorbeeld, wat een onwjis slechte film naar mijn mening. Maar hij verkoop gewoon goed omdat die 2 er zogenaamd goed uitzagen.

    En dat stemmetje van Mos Def herken ik toch degelijk in zn films, ik ken ben een grote fan van hem en in de films vind ik het cool
     
  11. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Crank (2006) gekeken, het verhaal slaat eigenlijk nergens op en alles wat er gebeurt is overdreven maar wat een gave film. Aan een stuk aktie, snelheid, droge humor, super film!
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    In de trend van Transporter? (ook met Jason Statham, voor de onwetenden)

    en @ apoc: toch was ie acteur voordat hij rapper was.
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat? dat wist ik niet.
    maare over mr and mrs smith, kijk die film is gewoon een standaard actie film en verkocht goed omdat het een erg vermakelijke film was (2 bekende acteurs werken naruutlijk ook bij). Maar Brad Pitt is wel een erg goede acteur, kijk maar naar films zoals: Fight club, Babel Joe Black...
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Seven:eek: Zijn beste film samen met Babel!
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ga ik vanaaf kijken :D

    //edit nu dus
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een lekker aantal filmpjes gekeken:

    Flushed Away Kan aan de kwaliteit gelegen hebben, maar ik vond de animaties niet echt super, maar de grappen waren echt geweldig :D

    Catagory 7: The end of the World Vermakelijk, maar erg ongeloofwaardig..

    Rocky De laatste keer dat ik deze zag, was ik 8 ofzo, en heb al heel lang de collectie in huis, en aangezien we deel 6 binnenkort gaan kijken, ben ik maar begonnen met Rocky. Erg goede film, geweldig hoe mompelig Stallone praat.

    Rocky II Voorspelbaar, maar ook erg leuk :D
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    American Pie Naked Mile

    Ik vond American Pie Band Camp tegenvallen en deze vond ik weer goed:thumbs:

    7,5
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik vind het leuk geweest met American Pie, het is elk deel weer hetzelfde, deel 1 heeft mij het meest vermaakt en wat daarna uitkwam was echt bagger.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Saw 3

    Mwha meer van hetzelfde hè nu snap ik ook waarom mensen de bios uitliepen dat met die hersenoperatie ... :{
     
  20. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, jij ook al :)

    Ik heb Crank net gekeken. Unieke film, erg goed, bedankt voor tip!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina