[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat dus naar versus en daar moet je normaal leaderbords zien staan

2. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Staat daar ook je totale aantal kills bij.. ?? ik dacht alleen je score en hoeveelste je stond in de wereldlanglijst ofzo..

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ga eerst naar de Leaderboards en druk daarna op A als je op jou naam staat. Daar staat alles iets duidelijker omschreven.

4. ViperMike

ViperMike Guest

Dat je iemand headschot kan schieten van ver weg is meer geluk. Die shotgun is meer een beetje doelloos op iemand schieten. Ik vind die shotgun/taggers de hele mp verpesten. De game draait om cover en dan heb je altijd van die mongole die er als een gek opaf rushe en iedereen afknalle met de shotgun.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat is een aimbot? Kan me er wel wat bij voorstellen, maar hoe je zoiets precies in GoW gebruikt....

edit: heb de game nu ook op insane uit, voornamelijk alleen gedaan. Alleen Raam met een kameraad (was toevallig op bezoek). Persoonlijk vind ik de moeilijkheidsgraden erg goed in elkaar zitten.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    de taggers zijn wel irritant want die rennen gewoon en je bent dood, die shotgun moet je wel mee om kunnen gaan taggen niet, dat is al een verschil en als je een gast hebt die op je afloopt met shotgun en je hebt een teammate is hij zo dood :). Misschien zegt het eerder wat over jou dat je neit tegen de shotgun kan.:x

EDIT: heb ook 2 vraagjes :
    - ik las vorige pagina over sticksnelheid? wat is dat en is de beste (low, med, high) en waar kan ik dat veranderen

-ik zie soms op live : Strontknikker en Strontknikker(1) hoe kan je dat doen want me broertje heeft helemaal een nieuw account aangemaakt om splitscreen online te kunnen en die heeft ook gewoon een andere naam. Doen wij het goed en zijn er zo veel mensen inspiratieloos of doen wij iets neit goed?

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  7. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een noobvraag maar hoe kan ik praten?
    Gisteren zaten er gasten maar te leuteren tegen mij maar wist begot niet hoe ik terug moest antwoorden:confused:
    Alvast bedankt

8. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel acts zijn er? ik heb het spel pas 3 dagen en ik weet ook niet waar je kan zien in welke act je zit. :)

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een headset?

5. na elke act krijg je een achievement, aan je achievements kan je zien in welke act je zit

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij de opties van het spel.

5 Acts en je merkt zelf wel in welke act je bent doordat elke act op een andere locatie plaatsvindt en omdat je na elke act een achievement verdient ("Act X uitgespeeld op Casual/Hardcore/Insane").

11. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Zo kan het ook, maar dan moet die tweede account wel ook Xbox Live Gold hebben. Bij die manier met (1) speel je allebei op dezelfde account en hoeft alleen die account gold te hebben.

12. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0

13. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4

14. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd irri die gasten die taggen!

Maar als ze dat bij mij flikke ren of spring ik er gelijk achter aan! Meestal spatten we dan samen uitmekaar, en heeft tie e weinig aan!

15. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog leuker is hem dan met een shotgun neer te knallen het is me 1 keer gelukt8)

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. lukt soms.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    maar hoe kan je dat doen want als ik de 2de controller aansluit gebeurt er niets :confused:

18. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    al op start gedrukt?

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee :9 staan er dan opties

bedankt nog iedereen met hun antwoord :):)

20. Shizzel

Shizzel Guest

Een soort offtopic postje:

Ben paar uurtjes terug van vakantie in Duitsland, en had mijn Xbox 360 meegenomen. Gears of War natuurlijk ook.
    GVD!!! Zonder L!VE is Gears of War echt geen zak aan.
    Campaign op Insane kan niet met Dominic, zelfs Hardcore niet eens.

Mijn (peet)oom en vader ook geleerd hoe je GoW moet spelen, maar mijn vader stopte er na 5 minuten al mee. Hij vond de camera irritant, lol.
    Mijn oom speelde wel wat langer, maar bleef op Gridlock de hele tijd steken bij de 1ste auto, haha.
    Hier ook weer miste ik L!VE, want de hele tijd headshots maken wordt ook saai.

Gelukkig had ik Viva Pinata en Halo 2 nog.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina