Post je fanart!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Head Ninja, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Deze threat is bedoeld om al je fanart die jezelf of iemand anders heeft gemaakt (onder vermelding) te posten. Dit kan verschillen tussen tekeningen, schetsen maar zeker ook filmpjes, muziek, enz...enz.

Deze fanart moet hoofdzakelijk van games komen, maar mag ook wel een tintje van andere dingen hebben, zoals tv programma's of series, stripboeken, van mij part van je zusjes dagboek, zolang het dus maar over games gaat.

Maar goed, heb je nog een paar mooie tekeningen liggen, post het dan hier, dit mag uiteraard ook van de Xbox zijn, je mag ook Playstation art plaatsen, en zelfs alleen als je het heel graag wil, Nintendo. :9 :b:

Ook mag je hier zeker verzoeken doen of iemand iets voor je zou willen tekenen. Kan iemand bij heel goed circuits tekenen, dan zou je hem kunnen vragen of ie een circuit zou willen tekenen. Dan kan je hem een paar van je eisen geven, en dan kan hij aan de slag.

Mocht je geintereseerd zijn in een aantal van mijn ''arts'' (een aantal voorbeelden staan al hieronder), dan staan hier een link, die is naar de DRC thread, waar ik al eens eerder wat heb gepost.:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=88371&page=10

http://s79.photobucket.com/albums/j...=view&current=DragonballzTributetoGohan-1.flv
    Hier nog een link naar een filmpje, helaas laat Photobucket het niet toe filmpjes te uploaden van langer dan 5 min. De volledige versie van dit flimpje duurt namelijk 6:40. En het is juist het einde dat ik het mooist vind, of het minst lelijk kan ook natuurlijk. Heeft iemand nog een manier hoe je wel alles kan posten, een andere site, of iets anders, maakt niks uit, zou heel erg welkom zijn. Soms loopt ie niet helemaal soepel, maar voor de aller eerste keer vind ik het niet zo erg beroerd.

Veel succes en hopelijk ook plezier. :) ;)

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is je wachtwoord:+
    Dan heb ik het over link 2

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    aha, uhmm, jah, wacht ff, die kan ik uiteraard niet geven, maar ik zal ff kijken of ik een paar directe links kan geven naar mn art. Maar weet iemand wat je ook alweer om een URL moet zetten om een plaatje te posten? Net als dat er bij een Quote ook iets omheen staat?

http://s79.photobucket.com/albums/j...=view&current=DragonballzTributetoGohan-1.flv

Dit is een video die ik heb gemaakt, het is onzettend jammer dat ik niet de volledige versie kan posten, want photobucket laat slechts 5 min filmpjes toen, en deze duurt 6:40. Het is heel jammer aangezien ik het einde juist een van de mooiste stukjes vond, of een van de minder lelijke kan ook natuurlijk. Weet iemand nog een manier, bijv een andere website zoals Photo Bucket, hoe ik wel meer dan 5 min filmpjes kan posten. Maakt mij niks uit of het nou een website is, zolang ik hem maar kan posten. Veder staat veel van mn art ook al in de DRC threat.

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    [ img]link[/img]

5. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit: hmm plaatje doet t niet, k probeer later nog
    ]

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als het niet over games hoeft te gaan, wat maakt deze thread dan anders? :confused: We hebben toch al een artwork, 3D artwork, photoshop artwork en een eigengemaakte filmpjes topic. :eek:

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dit mag gewoon over alles gaan, bovendien wil ik hier ook graag ongezoute meningen van elkaars art horen. En uiteraard het grootste deel moet wel over games gaan uiteraard. Maar je kan er ook andere dingen posten, die toch op een of andere manier wat met games te maken hebben.

Zoals ik al zei het grootste gedeelde moet over games gaan, dit zal ik ook ff veranderen in de start post. Verder zou ik ook wat info over je geposte art willen, hoelang ben je ermee bezig geweest, wat heb je gebruikt, waarom heb je dit gemaakt...enz...enz. Dit is ook om wat meer discussie stof te creeën.

Bovendien wil ik hier graag ook zelf verzonnen game arts zien. Zoals Game characters, auto's, landschappen, circuits, wapens, andere voertuigen, menu's, enz...enz.

En het liefst zo veel mogelijk van je ware skills laten zien, dus geen verotte tekeningen mooi maken met Photoshop, zoals dat waarschijnlijk in door jou bovengenoemde topic wel eens zou gebeuren. Als je goed bent met Photoshop en niet zo goed met de hand tekenen dan zal je dus tekeningen van photoshop laten zien. Ben je goed met de hand tekenen en slecht met Photoshop dan zul je dus pure hand tekeningen laten zien. Op die manier, je moet hier gewoon alten zien waarvan jij denkt dat je er goed in bent, of waarvan anderen denken dat jij er goed in bent.

Ook mag je hier zeker verzoeken doen of iemand iets voor je zou willen tekenen. Kan iemand bij heel goed circuits tekenen, dan zou ik hem kunnen vragen of ie een circuit zou willen tekenen. Dan kan ik hem een paar van mn eisen geven, en dan kan hij aan de slag. Dit zal ik ook even in de start post verwerken. Snap je nou waar deze threat om draait. :b: :thumbs: _O_ _0/

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan staat dit topic toch helemaal verkeerd meneer hoofd ninja?

9. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Yo respekp voor mijn hoofd, verder staat ie niet helmaal verkeerd, het gaat hoofdzakelijk dus over games, en ra ra wat is dit voor forum, juist een games forum. Oke ik zal de begin post nogmaals een beetje aanpassen. Volgens mij staat hij hier prima. :)

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Maar nou genoeg geluld, heeft niemand ff wat lijps te posten?

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina