Zou dat analoge signaal niet om te zetten zijn doormiddel van een update. Of ben je gebonden hierbij aan hardware matige beperkingen of is dit gewoon een firmwire probleem en zou een software update dat kunnen verhelpen?
Mogelijk wordt tijdens de CES een nieuwe Xbox 360 aangekondigd V2 Xbox 360 v2 - Zephyr - HDMI poort, 120GB HDD
Er zijn nog wel wat pinnen ongebruikt in de AV stekker maar ik denk dat het niet zomaar op te lossen is dmv een update... anders zou die er allang zijn geweest omdat de vraag naar HDMI/DVI toch best groot is.
Nieuwe HDMI folder. http://www.hdmi.org/pdf/HDMI_Final_brochure.pdf Onderaan staat een lijst met alle fabrikanten die HDMI gaan ondersteunen. Microsoft maakt hier nu deel van uit. Bij de release van de Xbox360 stond HDMI nog in de kinderschoenen. Daarom zal de huidige Xbox360 nooit HDMI kunnen werken. Met een paar pinnetjes te activeren ben je er nog lang niet. Zonder HDMI chip , zal je nooit geen HDMI signaal krijgen.
dat plaatje van fardo van die HDMI poort op de 360 is dus gewoon van die Zephyr geweest.. lekkie lekkie bij MS
dus als ik het goed heb missen we alleen een 120 gb en een intercooler bij onze 360 omdat je nu gewoon een HDMI kabel kan kopen.
Dan mag je mij vertellen waar... de 360 kan nu namelijk alleen analoge signalen uitzenden, geen digitale.. daarom komt er ook een poort naast omdat er geen ruimte is op de AV plug (en misschien om aan de HDMI standaard te voldoen)
Nou wat ik van een aantal kenners heb begrepen die echt werken in het wereldje van de computer etc. is dat de HDMI die er in februari blijkbaar aankomt voor de xbox wel zeker digitaal wordt etc. en dat ze gewoon werken op de huidige xbox 360..maar goed..IK zeg het niet..die kenners die ik ken. maar we zullen zien..ik zit er op te wachten in elk geval.
Hmm.. op dimplus staat al maanden een hdmi kabel op de planning. Simpelweg om hbet te gebruiken as doorvoor. niet voor betere kwaliteit. K zal straks eens op micromedia kijken.
Dimensionplus inderdaad..50 euro, maar dan kan ik eindelijk met mooiere beelden spelen op mijn LCD tv
hoezo vind je het HD gamen nu nog niet mooi dan ?! denk je dat het wel een beetje verschil gaat maken dan zo'n HDMI kabel .. dat je ook echt verschil gaat zien ??
ik word er nou ook niet helemaal opgewonden van, van die 'nieuwe' hdmi poort. Lekker boeiend. Tgaat mij meer om die interne cool-chip, en grotere harde schijf voor t zelfde geld.
Is er eigenlijk een verloopstekker van component naar hdmi? of bestaat dat niet? Je kunt immers wel je tulpjes in een scart laten overgaan. Ik zit er nl over te denken om een Wii erbij te kopen, maar die kan ook alleen component aan.
Dat kan niet. Er bestaan geen verloopstukjes van Analoog naar Digitaal. Component zou bijvoorbeeld wel met scart en VGA gemengd kunnen worden, maar niet met HDMI en DVI-D.