Ben gisteren toevallig ook net de Water Temple binnengelopen alvorens ik stopte met spelen. Maar ik denk dat ik eerst nog ff terugga om wat Hidden Skills en anders Items die ik nu kan vinden even op te halen. Oh en dit wilde ik nog even kwijt : Spoiler Ik heb vandaag de Guide van het spel binnengekregen en kon het niet laten er eens ff snel doorheen te bladeren. Heb verder niks van het verhaal gelezen ofzo, maar heb wel gezien dat Ganondorf gewoon weer de eindbaas is van het spel
moet je niet tegen Zant(zand modder viezigheid) vechten dan? hij had die krachten van ganondorf toch overgenomen ofzo?
inderdaad... bij de meeste eindbazen moet je gewoon je nieuwste item gebruiken, op zn zwakke plek rammen(oog of hoofd) en dat 3 keer
heb ik dat ook al niet eens gezegd? Anyway, dat is helaas wel het geval. je bent er wel lekker 50 uur mee bezig.
50 uur met tempels doorlopen puzzels oplossen, en in dit deel wat tears of light halen^^ en steeds een kwartier tot half uur(soms minder) per eindbaas maar het blijft geniaal \o/
geloof me, in ervaring met andere spellen heb ik gemerkt, als 1 keer de strategy guide hebt gebruikt, stop je er bijna niet meer mee.... je kijkt gewoon wat je moet doen, en je doet het. je doet zelf bijna niks meer das het nadeel....
wou, dat is wel de bedoeling van zelda . dan is er toch niks meer aan? het is toch veel leuker om eerst het spel zelf uit te spelen. daarna kan je altijd nog een guide gebruiken.
ja jouw bericht ook, maarja merk dat ik het niet meer zoveel speel, ben denk ik toch meer een xbox gamer met live.