[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Sympathy For Lady Vengeance

    Begint vet maar toch ook weer niet.. het is een beetje vaag en langzaam allemaal en heel veel flashbacks dus je weet nooit wanneer er iets gebeurd. toch is het een erg vette film met 1 stuk wat echt ZIEK is. alleen aziaten kunnen dat bedenken. Toch vond ik oldboy beter en moet sympathy for mr vengeance ook nog kijken..

    Cijfer: 7.5
     
  2. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Fight Club en Snatch anders ook niet verkeerd
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    saw 3 is vet ranzig
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker niet! srry was ik vergeten :p dus ja hij is toch erg goede acteur. Want Snatch, Seven en Fight club horen toch eecht bij mijn top 25 van beste films ooit gemaakt
     
  5. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gewoon verschrikkelijk irritant omdat ie Angelina kan bangen :mad:
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    en omdat ie Jennifer heeft gebatst :mad:
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eergisteren Monster House gezien met mijn zoon, weliswaar met kids als doelgroep, maar toch echt een superleuke film met strakke animaties, een leuk verhaal en best wel wat spanning!

    Cijfer: 8,5
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Apocalypto

    Ik had kaartjes gewonnen voor de voorpremière gisteren *). Ik had al wat slechte recensies gelezen, maar ben toch de film maar gaan kijken, en gelukkig dat ik dat gedaan heb. Apocalypto weet een onwijs goede sfeer neer te zetten en een opgejaagd gevoel te creeëren. Omdat alles in maya-taal wordt gesproken lijkt het heel authentiek.

    Je moet wel tegen bloed kunnen als je Apocalypto wil zien, want daar zit er een flinke portie van in (niet zoveel als Saw III als ik mijn broertje moet geloven). De moraal van de film is niet helemaal tot mij doorgedrongen, maar het was in ieder geval een lekkere actiefilm, die je de hele film lang in spanning en op het puntje van je stoel laat zitten.

    Cijfer: 8
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    woah wat een snelheid/chaos rofl 1 grote trip 8)

    Wel lachen film :thumbs:

    In't begin ook als die negers hun wapens op hem richten, zegt die andere neger:

    "You look like a bunch of Somalian Soldiers" ofzoiets

    En dat gevrij in public om zijn adrenaline omhoog te krijgen... :+
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die ga ik binnenkort ook maar is kijken. Laatst ook Flused Away gekeken en die slakjes zijn de bomb _O_ Dat maakte bijna de film, zonder die beesten was het een stuk minder leuk.

    Step Up gisteren gekeken met me vriendin en vond het persoonlijk best een gave film. Vooral het muziek was erg goed.

    Vanavond eventjes naar Saw 3 en die maar is bekijken.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mooie film ja, heb wel ff genoten. Moet de Transporter films nog steeds eens zien en als die films ook maar iets op Crank lijken dan denk ik dat ik ze binnenkort maar eens uit de budget bakken pak, ervanuitgaande dat ze daar inmiddels wel zullen liggen.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee lijken er niet erg op.. Wel een beetje dezelfde humor, maar toch totaal andere films
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Maar wel vrijwel constante bloedstollende actie op je scherm?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Qua hersenloze actie gehalte lijken Transporter 1&2 wel op Crank, qua verhaal natuurlijk niet.

    Beide films zijn volgens mij voor minder dan een tientje p/s bij de FRS te krijgen
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  15. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Eergister naar Saw 3 geweest, hele zaak zat vol..
    Ik vond het iig wel een mooie film, al vond ik hem wel een beetje voorspelbaar voor een thriller, maar af en toe zaten er wel zieke stukjes tussen.
    Hoewel mn vrienden de film tegen vonden vallen, vond ik heb wel vet.
     
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Transporter 1&2 moet je huren niet kopen.. Ik heb ze allebei 1 keer gezien.
    Het zijn echt van die films die voor 1 keer erg vermakelijk zijn en waar je lekker inzit en ook goed zijn lekkere actie. en als je ze dan voor de 2e keer zou zien dat ze dan tegenvallen, had ik pas ook met Seven.
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Seven en The transporter is wel iets heel anders, maar The transporter is eerder een koopfilm omdat je hem idd kijkt voor de actie en niet voor het plot
     
  18. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dat als je die films voor de 2e keer kijkt dat je ze dan gelijk minder leuk en spannend gaat vinden. je moet ze gewoon 1 keer zien dan blijven het topfilms:)
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat de spanning eraf is, ok.
    Maar dat ie minder leuk is, absoluut niet.

    Ik heb Transporter 1 & 2 hier op de plank staan, en kijk ze eigenlijk beide vrij regelmatig.
    Lekkere 'domme' films, net als Crank. Gewoon vermaakt. :)
     
  20. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan licht het aan mij:+ Enige film die ik heb die ik eigenlijk ongeveer eens in de 3/4 maanden kijk is King Arthur, blijft gewoon een lekkere film om te kijken:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina