Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Om precies te zijn, er staat bij het bolletje met de paperclip "link invoegen" (als je er even met je cursor op blijft hangen...) :)
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk gevonden.
    Die links van marktplaats zijn ook gewoon veelste lang.
    Bedankt voor de hulp allemaal.
    En nu weer Back on Topic.
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    is niet anders, en je heb als het goed is een tijdje terug een update gehad voor pgr3 waarbij dat ook al in zat allemaal dus dont worry :thumbs:
     
  4. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    past het ms stuur ook op dat hanssysteem
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    De advertentie had ik al gezien. Is alleen niet te doen om voor een stuurhouder 2 uur heen en nog 2 uur terug te rijden!

    Ja
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij past ook niet 100% goed op een echt playseat dus je moet wel volgens mij nog met stukken hout enzo ertussen gaan werken
     
  7. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik al ms stuur is ook zo breed en hans is erg smal thx
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    dan betaal je tog die 10 euro extra en dan stuurt hij hem naar je op..
     
  9. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    @Kaasveber:

    Hoogte is traploos verstelbaar, van ongeveer 55 cm als laagste en 70 als hoogste voor het deel waar het stuur op bevestigd is.

    Die stang in het midden is net zo irritant als die stang die tussen je benen zit als je aan het fietsen bent ;) . Dus behalve als je graag met gekruiste benen raced heb je er geen last van.

    Wat betreft het inklappen, dat kan helaas niet. Maar hij neemt op zich niet veel plaats in als je hem in de hoek zet(als je de ruimte hebt natuurlijk)

    Ik hem hem wel voornamelijk gekocht voor het kunnen wegzetten, zo'n playseat komt wel als ik echt de ruimte heb om een permanente setup te maken.
     
  10. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    welk stuur gebruik je? die van MS? kan je dan je ervaringen met de combinatie hanssystem en stuur MS even posten? ben er wel benieuwd naar>> past het goed op elkaar enzo?
     
  11. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    heb me toch maar een hans besteld is altijd beter dan op de tafel
     
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    en welk stuur gebruik je dan? die van MS of die van logitech..
    sorry ben erg benieuwd naar ervaringen van de combinatie MS stuur en Hanssystem..
     
  13. boatfreak

    boatfreak Guest

    nou ik heb hem ook gekocht (die ene die hier op xbw te koop aangeboden werd) ben benieuwd. Hoop hem morgen binnen te krijgen heb ik namelijk de hele middag vrij om hem uitgebreid te testen:thumbs:
     
  14. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ms stuur maar ze zijn er pas weer na de 20 jan dus nog ff wachten
     
  15. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    De playseat klap je heel snel in hoor.
    De stoel klap je in en het frame kan je in elkaar schuiven
     
  16. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    @barcode:
    Ik gebruik de DriveFX op het Hanssystem, dus ik kan je helaas niet vertellen hoe het met het ms stuur zit.
    Maar ik denk dat je tegen hetzelfde aanloopt als met de playseat, door de aparte vorm van het MS stuur zul je toch creatief met opvullen moet zijn.

    En Tasso, ik wist nog niet dat die playseat in te klappen was, maar als ik er zo naar kijk zet ik toch iets makkelijker Hans in de hoek, ik pak hem op aan de middenstang en slinger hem vriendelijk de hoek in.
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Fak it, ik heb het MS stuur gekocht net!
    Ook koop ik eind januari het Hanssystem dus dat zal knutselen worden, voor nu aan de salontafel! :D
     
  18. boatfreak

    boatfreak Guest

    cool, nog meer sturen :D ik dacht precies hetzelfde als jou toen ik hem kocht :p

    ik krijg hem alleen helaas niet morgen binnen maar overmorgen hoor ik net
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel wat piccies van jullie als jullie de hans in huis hebben. Wel een relax systeem zo, kan ik gewoon op de bank blijven zitten. Niet dat ik er iets van weet hoor...het lijkt me lekkerder als de pedalen onder een hoek staan, en bij de hans staan ze nogal horizontaal. Misschien dat de hansers (en stuurtjesracers) er even op kunnen reageren? :)
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, net ff een uurtje PGR3 met mn MS stuurtje (dat nu dus nog aan een IKEA krukje vast zit).
    Ik kan als ik mn benen strek net onder het krukje door naar de pedalen, het is nog net niet perfect maar mn eerste bevindingen zijn echt super!!
    Let wel, ik ben geen hardcore motherf****r met gamen (check mn gamerscore :+ ) dus de echte diehards moeten maar verder lezen ;)

    PGR3 was ik opnieuw begonnen om alles op platinum te halen maar daar zie ik voorlopig maar even van af! Je moet echt helemaal opnieuw leren racen maar als je een paar bochten achter elkaar goed hebt aangesneden en je blijft goed op snelheid... _O_ _O_ Echt heel cool!!

    Ben benieuwd hoe mn vriendin straks reageerd als ze thuis komt \o/

    Als er mensen zijn (met stuurtje graag!) die vanavond ff online willen, ik zit er over een half uur tot een uurtje of 23.30 denk ik _0/

    Edit: pics volgen zodra ik het hanssysteem binnen heb!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina