Beste First Person Shooter: Rainbow Six: Vegas Reden:Speelt ontzettend lekker weg in multiplayer Beste Third Person Shooter:moeilijk maar toch GoW en heel dicht bij GRAW Reden Deze game speelt lekker en is echt Next Gen Beste RPG: NVT niet mijn genre Reden: Beste Race spel: PGR3 Reden: als ferrari freak kom ik in deze game zeker aan mijn trekken Beste Action Adventure:Saint Row Reden: Beste Sport spel: dat is er voor mij maar echt 1 en dat is Madden NFL 2007 Reden: Football verslaafde, heb zelf ook een tijd gespeeld Beste vlieg spel:Over-G Reden:verder zijn er toch niet zoveel vlieg games? Beste Xbox Live Arcade titel: Uno Reden: gewoon pure fun op live Het slechtste spel tot nu toe:Ridge Racer Reden:de zoveelste Ridge Racer, wel een beetje gezien Het beste Xbox 360 spel tot nu toe:Rainbow Six: Vegas Reden: Overall is dit gewoon mijn vette favo game
Weet ik, kwam met de release van de 360 uit, maar voor mij persoonlijk is het toch MIJN leukste spel in 2006 geweest....
Ik zal Call of Duty 2 toevoegen. Ik heb hem in eerste instantie er niet bij gezet omdat ik dacht dat de meeste mensen dan wel voor Call of Duty 3 zouden gaan.
Dat ben ik niet met je eens hoor. Ik vind Aragorn veel beter dan Legolas en Gimli (ik neem aan dat je Eragon bedoelt)
Juist niet, CoD 2 is imo veel vetter.. Maar kan Dead Rising er ook nog bij? Dat is ook een bruut spel
Perfect dark zero simpel dat spel heb ik het meeste gespeeld in 2006. GoW is zeker ook vet maar die speel ik nog maar een maand ofzo. Omdat ik perfect dark dus veel vaker heb gespeeld is dat het beste spel voor mij in 2006.
Ik mis nog Dead Rising Beste First Person Shooter: Call of Duty 3 Meer intense dan Rainbow Six: Vegas Beste Third Person Shooter: GRAW Een geweldige 3rd person shooter, geen GoW ivm de laatste keuze. Beste RPG: Oblivion Weinig uitgekomen in dit genre en Oblivion is geweldig Beste Race spel: Need For Speed: Carbon Ik hou wel van arcaderacers, daarom deze boven PGR. Beste Action Adventure: Dead Rising Orgineel en zeer uitgebreidt, fantastische game Beste Sport spel: Tony Hawk Project 8 Imo de beste tomy game tot nu toe Beste vlieg spel: - Beste Xbox Live Arcade titel: Hexic HD Gratis maar oh zo verslavend Het slechtste spel tot nu toe: - Ik speel geen slechte games Het beste Xbox 360 spel tot nu toe: Gears of war Een geweldig mooie ervaring waar tot nu toe geen een game aan kan toppen
ehm? waarom vind jij gears of war een slecht spel? omdat je vegas leuker vind? beste game is voor mij juist zeker wel Gears of war!
ow dat heb ik volgens mij al tig keer aangegeven vind het gewoon te gehyped en ik vond hem niet zoveel aan. en toen heb ik later vegas gespeeld en die vond ik heel erg goed
Niet zoveel aan, en dus slechtste game van het jaar? Ik vind Rainbow Six niet zo veel aan.. maar toch vind ik het een goede game, hij is alleen niet voor mij weggelegd.
dus ik mag een game niet zoveel aan vinden en dan nog moet ik het een goede game vinden? Ik vind hem niet zoveel aan, en de slechtste game die ik heb gespeeld op de 360 punt.
GOW voor mij persoonlijk Dead Rising vind ik ook een vet spel maar de tijddruk en de onduidelijkheid in missies maakt het spel behoorlijk frustrerend.
Voor mij absoluut PES 6... Ondanks zijn tegenvallende Edit mode en nog meer opties die eruit zijn gelaten, heeft Konami weer een heerlijke voetbal game op de markt gebracht. In deeltje 7 zullen al die opties toch weer terug moeten komen, willen ze mij weer PES tot mijn favoriete game laten kiezen. De slechtste game tot nu toe? Pff... Daar heb ik te weinig games voor gespeeld om daar een reeël antwoord op te kunnen geven...
Je kan gewoon niet ontkennen dat GoW een goede game is, kijk maar naar alle recensies. Het kan niet jouw stijl zijn, maar het is wel goed, die 2 zijn hele andere dingen van elkaar. En de slechtste game die jij gespeeld hebt hoeft natuurlijk niet de slechtste game te zijn die er is. Als je alleen maar toptitels koopt, kan de slechtste nog supergoed zijn.
Ik ben het wel eens met IceDwight................zo bijzonder is GOW niet.....op de graphics na dan. Maar denk ff de graphics weg, dan blijft er maar een matige game over.......naar mijn mening dan. Ik vind bv Viva pinata een betere game, omdat het meer diepgang heeft en een vrij vernieuwende aanpak.