2 de BOX na 6 maanden dood
Zaterdag avond na een 3-tal uurtjes op away gestaan te hebben wou ik weer een lekker potje GOW spelen.
De 3 eerste potjes gingen goed maar toen
* vastloper op scherm kasje blijft trillen (k dacht kan wel nog wel eens gebeuren)
* 2 de maal 4 minuten gow online bezig vastgelopen met freezebeeld en rechthoekjes
* 3 de poging enkele GOW single player als test na 5 minuten zwart scherm en hangt vast
* 4 de keer ander spel RBS vegas singleplayer "PATS" weeral miserie vastloper.
Dit gebeurde allemaal in de nacht van zaterdag op zondag.
Dan maar de xbox laten afkoelen en hopen dat hij het zondagmiddag terug zou doen.
*zondagmiddag : 1 ste. poging al fataal na 4 minuten GOW
2 de maal weer ne freezebeeld en zo verder en verder
Dus conclusie / XBOX is dood
Zondagnamiddag MS gebeld heel de zaak geregistreerd, de mail met sticker word u doorgemaild word verteld.
Na het lezen van alle posts van deze topic blijkt dat UPS ooit aan de deur staat zonder dat de stickers je zijn toegemaild.
Op zich gaan probleem als je dan thuisbent.
Dus waar moet ik mijn eigen aan verwachten (stickers via mail en UPS zelf bellen of UPS aan de deur als ik niet thuis ben.)
Wat moet je dan doen (zelf bellen naar UPS als je de sticker hebt per mail of komen ze dan zelf langs?
Ook merk je duidelijk dat er verschillende verhalen verteld worden door MS ivm. het versturen van je console.
Hopend op het beste voor mij !!!!
Dit is mijn 2 de box die verstuurd moet worden en toen heb ik 24 werkdagen moeten wachten en net nu dat er morgen Update komt en nieuwe mappen van Gears of War. DAT DOET PIJN en hard
Laatst bewerkt: 8 jan 2007