Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de mijne morgen ophalen. Vandaag binnengekomen bij de shop :thumbs:
     
  2. 2int3nze

    2int3nze New Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik wil ook op hd spelen (net als iedereen natuurlijk) maar ben niet van plan om een duur tv te kopen. Ik heb wel gelezen dat er veel breedbeeld monitoren voor de pc ook heel dicht in de buurt komen van hd-ready en leek me dat dus een heel goed alternatief. Ik heb dus een beetje gezocht naar mooie monitoren en heb er 1 gevonden die niet al te gek duur was > http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&sku=78638 8638 Nou was mijn vraag of ik hier wel mijn x360 op aan kan sluiten en zo ja wat ik hiervoor nodig heb. alvast bedankt. En kan ik er nog geluidsboxen op aansluiten als ik mn xbox (met al die kabels) erop aangesloten heb.
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je kieskeurig al gechecked ? Meestal is dat wel een stuk goedkoper. Heb er zelf in elk geval goede ervaringe mee.
     
  4. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het komt ongeveer op de zelfde prijs neer ( 230+30 vga kabel = 260 ).
    Ik haal het morgen zelf gewoon op :) beter als wachten :D
     
  5. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vlug vraagje:

    mijn 360 hangt nu aan mijn scherm via de VGA HD kabel. Mijn pc hangt ook via een gewone VGA kabel aan mijn scherm. Ik zou ze graag allebei terzelfdertijd aan mijn scherm aansluiten. Een gemakkelijke optie lijkt mij een VGA switchbox. Iets zoals dit dus: http://abgcomputers.nl/KVM_en_VGA_Switches_VGA_Switchbox_+_2_x_vga_kabel.php

    Heeft er iemand een idee of dit een goed idee is? Je kan nooit weten dat de 360 problemen geeft op zo een switchbox. Ik heb er namelijk een erg oude hier thuis liggen, en mijn scherm slaat uit vanaf ik de 360 op de switchbox aansluit...
     
  6. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Ik heb nu mijn beeldscherm eindelijk :)
    Ik heb m nu op 1280*768 staan, maar als ik m op 1360*768 zet vind ik m beter staan. maar dan past ie niet volledig in de scherm. hoe te fixen ?

    ( het gaat over de Samsung 940BW)

    edit/

    Van de xbox 360 heb ik wel staan op 1360*768 en staat goed ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  7. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook me 940bw opgehaald. Alles aangesloten en lijkt te werken. Alleen ik dacht dat je kon schakelen tussen pc en 360. Dit kan wel door op het knopje naast auto te drukken maar dan gebeurd er bij mij niks (scherm wordt wel ff zwart en dan zie je digital, analog maar verder niks. Heb trouwens we 360 via de vga kabel gedaan en de pc via de dvi.

    Laatmaar, switchen werkt nu ineens wel :p
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  8. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het mij goed herinner was jij ook op zoek naar een manier om beide systemen aan je scherm te koppelen? Hoe heb je dat nu gedaan als ik vragen mag?
     
  9. ins

    ins Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de halo update maar niet als ik hem aansluit via composiet. Want ik wil hem graag spelen via mijn vga kabel. Weet iemand een oplossing?
     
  10. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 vraag, misschien een beetje offtopic maagoed. Heb nu dus een breedbeeldscherm. Als ik een film vroeguh afspeelde kreeg je van die balken boven en onder omdat het een breedb film was. Maar nu heb ik dat dus nog steeds?? Kan je hier niks aan doen? Dus het hele beeld vullen.
     
  11. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja :) Me Computer staat op DVI aansluiting, en me X360 op VGA aansluiting :)

    De resolutie van me Computer kan tot/m 1280*768, Als ik m hoger zet werkt het niet.
    Op 1360*768 Past het niet volledig in het scherm.
    Op 1440*900 Werkt het helemaal niet.

    Ik heb het geprobeerd op mijn broers zijn scherm, daar werkt het wel op.

    Dus het ligt aan de videokaart volgens mij broer. ( ik heb een ATI 9600 )

    De reso van xbox staat wel op 1360*768 :)

    maarja, Prima Scherm !! \o/
     
  12. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, mijn 3dkaartje ondersteunt geen DVI, daarmee. Verder zoeken dus, bedankt voor de info :).
     
  13. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan maar niet de juiste instellingen krijgen met mijn LE32R71B. Heeft iemand hier wel de goede settings. Want nu is zwart niet zwart dat was met mij bravia KLVS32 nog beter. Dit scherm zou een veel hoder contrast hebben.

    Iemand tips?
     
  14. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein probleem met me geluid.
    Ik heb een Ontvanger waar maar 1 Input is ( Rode + Witte tulp input ).
    Nou moet ik mijn X360 aansluiten met een Rode + Witte Tulp, Maar dan moet de geluid van mijn pc er ook nog op.
    Dat is ook een witte en rode tulp wat in de ontvanger moet.
    dus ik kan ze niet tegelijkertijd aansluiten.

    iemand enig idee hoe het wel kan ? zodat ik niet iedere keer me kabels moet veranderen.

    alvast bedankt,

    Ibrahim006
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  15. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
  16. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee..

    Ik gebruik nu al 2 dagen me nieuwe gekochte Samsung LE23R71B...(gebruik ik dus als pc scherm:cool: ).
    Ik heb ook een Samsung LE32R71B die gebruik ik voor tv en Xbox 360.
    Ik heb de Samsung LE23R71B ook op 1360x768 staan via een vga kabel naar dvi. Ziet er super mooi uit.. hier volgen wat fotos van me nieuwe pc scherm:thumbs:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Gr TheOne..._0/
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ding, hoe duur was die?
     
  18. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was 699 euro bij Media Markt...

    Ik heb em voor 575 euro ik heb er 125 euro afgekregen.

    Gr TheOne...
     
  19. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind 't een beetje raar dat je een TV scherm gebruikt (met een max resolutie van 1360 x 768 ) als PC monitor... Vooral de resolutie staat me niet aan; zelfs een 19 inch widescreen heeft een hogere resolutie (1440 x 900)! Mijn 20 inch widescreen heeft een resolutie van 1680 x 1050... Dus 1360 x 768 op 23 inch is wel heel erg weinig. Zeker als je 'em niet als TV gebruikt, had je beter voor een (veel goedkopere) PC monitor kunnen kiezen. Die TVtuner in die Samsung gebruik je toch niet?
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Films worden in verschillende formaten gemaakt. De meest vierkante beeldverhouding is 4:3. Op een breedbeeld scherm heb je dan balken links en rechts. Daarna komt de breedbeeld verhouding 16;9 die je hele scherm vult. En tegenwoordig wordt vaak de bioscoop verhouding gebruikt, namelijk 2.35:1. Dan heb je op welk beeldscherm dan ook aan de onder en boven kant balken zitten. Waarschijnlijk staat de ondertiteling dan niet in het beeld, maar in de onderste balk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina