Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    voor een 2ehands vind ik het wat aan de prijzige kant 90 euro koop je die spellen op de xbazaar, en misschien dat je voor 300 euro wel een complete premium 360 kan scoren op marktplaats. Kan je proberen de prijs naar 400 af te dingen of zijn er andere bieders?
     
  2. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er andere bieders zijn. Er zit wel nog garantie op tot juli of augustus dus dat is ook wel aardig. Het is waar dat je die spellen via xbazar oid wel goedkoper kan krijgen dus in dat opzicht vond ik het ook wel duur. Als je het nieuw moet kopen ben je zo'n 550 kwijt, dus wat betreft zit ik daar 100€ onder. Dat vond ik overigens wel het minimum.

    Ik bood al 400, zoals je als suggestie gaf maar hij vond 450€ het minimum. Eerst zat die op 500. Het is wel in de buurt, kwartier met de trein ofzo dus dat is wel een voordeel. Ik vroeg me gewoon af of het een aardige deal was, wat ik het opzich wel vind maar ik heb ook het gevoel dat als je goed zoekt je nog wel goedkoper uit kan zijn. Bedankt iig voor je reactie..
     
  3. basovich

    basovich Guest

  4. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren met een gozer ff samen in 1 team gespeeld om te kijken hoe dat is.

    supergaaf om te spelen, maar dat gedoe met de cursor (wie is wanneer welk poppetje daar moet ik aan wennen...soms wil ik een speler zijn, maar kan ik drukken op cursor change wat ik wil, maar hij wordt het niet...tja, dan is het al te laat)

    en natuurlijk jammer dat we niet online 2 vs 2 konden doen
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jij altijd met je ranzige filmpjesss...
    Zet er even 18 + voor!

    :+

    @ Extince

    Dit mis ik toch ook wel jah. Het 2 Vs. 2 kunnen speln over Xbox Live!
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je nog 6-0 :D
    en 10-0 in potjes 8)
     
  7. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand......
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je instellen of ie steeds automatisch van mannetjes wisselt of niet? Ik word er een beetje gek van dat ie af en toe debiele keuzes maakt. Ren ik een half veld over met een middenvelder achter iemand aan. Heb ik hem eindelijk bijgehaald, switched ie naar een verdediger en stopt die middenvelder met rennen.. Ik vind het ook een beetje irritant dat ie nu uit zichzelf ook slidings gaat maken als je dat mannetje helemaal niet hebt. Een beetje duwen ok, maar nu krijg ik gewoon kaarten terwijl ik helemaal niks doe. Maar goed, het switchen van mannetje dus.. Wie o wie?
     
  9. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Via Cursorsettings. Kan je ook tijdens een wedstrijd aanpassen via het pauzemenu.
     
  10. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is iets van een update... Ik moest in ieder geval updaten toen ik pes6 opstartte! Hij is nu net klaar, ff kijken wat er anders is..
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    beter resetten ze de ranking nou een keer.....vind het de moeite niet meer om ranked matches te spelen, en player matches win ik (zonder dollen) allemaal. Ranked niet (70,4 % gewonnen) omdat ik dan tegen mensen in mijn eigen divisie speel.
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het niet vinden :confused: Gewoon bij Options neem ik aan?
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    wedstrijd beginnen is misschien makkelijker!
    dan start-> cursor settings -> krijg je een aantal opties bij verschillende ondedelen. bij ééntje daarvan kan je kiezen of je het switchen van mannetjes van full-auto tot manual (en een aantal levels daartussen).
    Misschien ook fijn om te weten: in hetzelfde scherm kan je ook kiezen of je boven je mannetje de naam, Jouw naam of player (bijv. '1' of '2' ) wilt laten staan.
    ik kies altijd voor spelersnaam dan weet je tenminste altijd met wie je speelt!
     
  14. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    weet van niks }:]
     
  15. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens my was het een update van xbox live zelf .. ik starte rainbow six vegas op en kreeg het ook ;)
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Jep er stond ook console update en niet dat het van pro evolution soccer was. ik kreeg het namelijk bij call of duty 3 ;)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een erg mooie goal van mij! Klik Hier!

    Commentator <3
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Was het echt een bedoeld schot?
    Of was het een voorzet die het goal in vloog?

    Hij is wel koel. ;)
     
  19. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijk spel blijft het toch!
    Elke dag speel ik wel een paar uur met mijn Master league team.

    Binnekort toch maar weer eens wat online spelen. Ik heb dit de eerste 2 weken heel vaak gedaan, maar hierna niet meer door de teams die altijd gekozen worden en de vele onsportievelingen in het online gedeelte.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu al 3 avonden achter elkaar met een vriend op Private Chat en dan wat wedstrijden spelen, en dat is echt heel vet. Om de haverklap komt er een 'kut' of 'jezus wat doe ik nou?' of 'WHOO' etc. langs, echt geweldig!

    't ging even niet zo goed online, de laatste gewonnen wedstrijd was tegen iemand die quitte omdat ik in 15 minuten 2-0 voorstond.. echt triest. Tot vandaag *) Tegen een gast met flink wat meer punten dan ik die Barcelona koos, wist ik met AC Milan met 1-0 te winnen.

    Nou hopen dat ik niet degradeer zondag, maar als ik gewoon genoeg blijf spelen zal dat wel los lopen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina