Heb de vid review gezien van IGN waardeloos die presentatie xD maar de game ziet er geweldig uit en de gameplay ook must voor elke 3rd-person shooter fan .
ik ga deze game zeker halen aankomende weekend ik heb de eerste 10 min video niet gekeken,anders is de verassing er af van wat er in het begin gebeurt vind ik
@ Kenshin : Single Player zal zo'n 10-15 uur zijn. Gewoon gemiddelde voor zo'n titel, maar je hebt daarna nog de MP.
hebben jullie de reclame vam LP al op tv gezien? moet je t spel trouwens reserveren om de Limited Edition te krijgen te krijgen?
Pff lijkt me stug..al die Third Person Shooters van tegenwoordig zijn helaas veels te kort. Gears of War? 8 uurtjes. G.R.A.W? in een kleine 6 uur uitgespeeld...
Vroeger hè, vroeger waren de games veel langer. (en zaten er nog geen MP op) Maar je hebt helaas wel gelijk.
60% van een Gamepro site. Gaat echt nergens over. De gameplay en de graphics zijn zeer goed en dan nog 60%
Heb een interview gezien met een gast van Capcom. Hij gaf aan dat de single player bedoeld is als een training voor de multiplayeroptie. Ik denk dat het opzich ook wel het beste is dat een ontwikkelaar voor de multi optie kiest. Dit is toch in game het enige wat de replay waarde verhoogt. De singleplayermode doe je vaak 1 à 2 keer.
De cijfers nou`ja ff kijke: (zit dus tussen de 6 en de 9,5 in ik hoor wel wat de PU er van vind morghe waarschijnlijk wel in gamekings) Of de sites wille deze game gewoon niet vet vinden maar`ja vaak diggen veel amerikane japanse shit niet. De demo/mp demo gaf me een vette en een positieve indruk.
Gisteren een mail gehad van de bs en kan je hem al bestellen. Alleen die prijs is schandalig 70 euro. Terwijl je bij gamevision de special edition voor 63 euro hebt. Dus als je hem wilt bestellen bij de bs hij is ergens anders goedkoper te krijgen
Bij bartsmit online kan je hem gewoon bestellen en hebt hem dan morgen en overmorgen in huis. Maar betaalt wel de hoofdprijs