Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    Het was toch juist Mika zelf die dit tegen mij zij, maar maakt ook niet uit....

    Maar aangezien hier toch wel redelijk wat DA-online spelers zitten, wat vinden jullie nou van de cheats die zich nu langzamerhand opduiken in DA.
    (Zoals de cheat in DW om op het schip te komen)
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    oh sorry :eek:

    uhh cheats :p
    ik ken eiglijk (gelukkig) geen enkele cheat
     
  3. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken ze ook niet, maar aangezien ik veel online DA speel, zie ik regelmatig, vooral door amerikanen, ze gebruikt worden.
    Ik host altijd zelf en zodra ik dit zie dan is diegene ook gekickt uit mijn server.
    Maar dat het toch weer opduikt ook in deze game vind ik wel jammer....
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vergezocht,maar klinkt goed :+
    Maarre weet je het zeker dat er maar 5 man in een squad kan?
    Want als ik bij "home" kijk en vervolgens bij "squad" zie ik mika kimi,mystery,marine,dirtydan,ik (smokey),en nog 1 open plek!?

    Anyway net weer even lekker gespeeld met mystery,mika en marine.
    Alleen jammer dat m,n verbinding weer gaar doet =(
    Dus dan weten jullie dat.
    Morgen maar ff een kijkje naar m,n router nemen.

    Ltrzz
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dan.. kunnen er meer in maar laten ze maar 5 blokjes zien omdat er toch niet meer mensen zijn?
    geen idee. mn grootste squad ooit was van 3 spelers.


    en mystery.. daarnet was weer waardeloos vond ik :+
    laat mij maar een keer een über host worden
    dus smoekie.. dat ligt niet aan jou maar volgens mij aan mister XXX

    (shit kzal stoppen met die namen want het lijken wel koosnaampjes en dat is me iets te gay XD)
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Dirty

    Beetje gaar...
    Eerst was Marine Host, waarbij iedereen last had van Lag. Waarna ik toen maar host werd...
    Uiteindelijk ook lag :{ Erg vreemd, aangezien ik een Halo 2 lobby met 16 man simpel Host, even als bij een spel als Gears of Wars wat mij toch wat zwaarder lijkt dan die 4 á 6 man bij Splinter Cell Double Agent.

    Ik heb meer het gevoel dat dit ergens anders lag. Maar we sullen zien als jij host...\o/
    Het was in elk geval weer gezellig!
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja opzich...
    volgende keer moet je alleen niet midden op de straat gaan staan ;)
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    He cool, ik wist niet dat jij ook op Xbw zat. Zit je toevallig ook al in een Squad? :9

    En het was inderdaad jammer van m'n verbinding, zeker toen ik ineens uit de lobby was. Waren wel vette potjes, ik vond het wel lachen hoe die spy's niet eens binnenkwamen bij Dawn Waves. :emo: Maar gisteravond was het wel weer goed, ik zal binnenkort wel even bij dat topic van Fardo navragen, hopelijk heeft hij een oplossing. :)
     
  9. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope geen squad maar we hebben wel een soort van 3 man team... Dus als je eens een keer een potje tegen ons wilt, zou dat wel leuk zijn.

    Trouwens even over het hosten in DA, de host zelf bepaald de verbindingssnelheid niet, aangezien DA nog geen 10kb/s aan upload gebruikt voor een volle lobby. Heb je echter toch lag dan is dit te wijten aan spelers in je lobby waarvan er 1 een crappy connection kan hebben. Je merkt dit vooral erg snel wanneeer er amerikanen in je server komen.
    Maar de netwerkstructuur van DA is in vergelijk tot bijv CT echt ubershit gewoon, vandaar een patch die ook gewoon bijna niks heeft verholpen.|:-
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    10kb/s? ik geloof dat niet echt..

    ik heb mijn draadloze verbinding op 3 van de 4 streepjes en heb nooit problemen bij andere games. op halo2 na maar dat is dan weer xbox1.

    mika heb je ook toevallig draadloos ;)?
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb al een tijdje geen DA meer gespeeld maar mij zou het leuk lijken om weer met wat Nederlanders/Belgen ipv irritante Amerikanen. Ik kan niet zeggen dat ik slecht ben maar de meeste mensen spelen niet in een team, iemand up for a game?
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb wel gewoon draad. :)
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Relaxed om dat te horen.
    Vond het al vreemd, aangezien ik nooit problemen heb met het Hosten bij andere Games...
    Hoop dat dit dan wel verholpen wordt, want schiet anders echt niet op :)
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ben bang dat het lang gaat duren.
    als er al een patch uit zal komen. DA wordt al veeeel minder gespeeld dan op het begin dus een kleine kans.
     
  15. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, blijkbaar hebben de amerikanen er minder last van als wij, wat ik hoor van ze dan, en de patch die ze al gereleased hadden was echt dikke shit, en hier hadden we al 2 maand op gewacht ofzo.
    Mijn tip, speel voornamelijk overdag, en hou je server vrij van amerikanen.....
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    overdag is sowieso beter, ook als speel je alleen tegen ned. want dan zullen er minder mensen gebruik maken van dezelfde provider dus zul je zelf een betere verbinding hebben.
    merk ik altijd alsk op de pc game met cod2. overdag is mn ping ong. 40 en savonds zon 60.. en dat maakt uit hoowr..
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben nu actief de SP aant spelen...
    Ook heerlijke game :)!
    Het speelt gewoon lekker weg, tevens vind ik dat Trust Systeem wel iets hebben.
    Het gaat je toch verplichten keuzes te maken, die je normaal misschien niet zou nemen.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, maar ik vind het echt slecht dat de moreel juiste keuzes (NSA dus) later voordeel hebben. Ik koos altijd de optie waarvan ik wist "oh ja bij die andere kan ik makkelijk trust terug winnen". Het had beter gebalanceerd of dieper uitgewerkt mogen zijn. Zoals in Star Wars: KotoR.
    Daarnaast had ik mijn trust altijd op 100%, het is een beetje te makkelijk.
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh-oh, ik heb 'm nog niet uitgespeeld maar over het algemeen heb ik de morele keuzes in het voordeel van de JBA beslist. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. :)

    -Edit-
    Kan ik in mijn geval die achievement Hero nu wel vergeten?
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja XD
    volgens mij krijg je "Hero" alleen als je NSA op 100% als trust hebt.

    mijn favo level is trouwens Shanghai. en die van jullieeeeeeeeeeee :p?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina