Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het filmpje liep bij mij wel, en dan zie je die zelfde hdmi aansluiting, maar vervolgens zet hij er een verloopstukje op hdmi naar DVI om daarna op een scherm te gaan spelen. En hier zit voor mij de kink in de kabel, waarom zou je uberhaupt een verloop stukje maken van hdmi naar dvi als je ook gewoon een hdmi kabel kunt gebruiken. Tenzij je tv geen hdmi ingang heeft uiteraard. De site waarop dit filmpje staat vind ik niet echt geloofwaardig, deze site spreekt vooral over het moden en aanpassen van je 360. Volgens mij is dit gewoon een of andere slimme gozer geweest die de xbox open gemaakt heeft en er een nieuwe aansluiting bij gemaakt heeft. Daarom gebruikt hij ook geen hdmi kabel, de xbox kan geen digitaal signaal uitzenden, alleen maar av (analoge video).

Wat appel kruimel ookal zegt, lijkt me niet dat dat ding al klaar is. Gewoon knutselwerk

Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  2. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het logisch dat MS met een hdmi uitgang komt, als hdmi een standaard aansluiting wordt. Lig er zelf niet wakker van, mijn tv kan maar 720p aan.

Een grotere hardeschijf is wel mooi, maar heb deze niet persé nodig.

3. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    FF dubbelklikken op het scherm dan doet ie het wel hoor.

4. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heeft hij naast de usb poort boven de "nieuwe aansluiting" zwart tape over heen geplakt, staat daar het serial number op ofzo?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt

6. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0

Wel gehaald dus. :thumbs:

7. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    zo! had ik niet verw8! maar zeer netjes :thumbs: gefeli MS

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bron

Hehe, altijd baas boven baas. :cool: Nu is het Blu-Ray kamp weer aan zet. 8)

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    .. zouden ze express die extra gb erbij hebben gedaan?

Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Denk niet dat het toeval is in ieder geval :+

Edit//

Bron

:eek: Geloof er niet zo in, zouden ze alleen zichzelf maar mee in de vingers snijden.

11. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit geeft in iedergeval aan dat de PS3 dus een beetje flopt; 1 de verkoopcijfers zijn niet helemaal bevredigend ( dit komt mede door tekort waarvan eerst sprake was,) 2 Nu er meer PS3's in de winkels komen, is er een overschot ( tenminste, als ik de pics moet geloven)..

En ik vraag me eigenlijk af hoe groot het deel van de verkoopcijfers naar de exemplaren gaat die op verkoopsites rondzwerven..

12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik denk dat je die overschotten met een korreltje zout moet nemen. Eerst was er zoveel tekort dus veel mensen hebben geen ps3 gehad. En nu een maand later wilt niemand de ps3 oppeens? Hebben die mensen die toen te laat waren allemaal een 360 gekocht zeker. Lijkt me echt heel sterk. :+

13. SupahMaster

SupahMaster Guest

Mensen zien het idd als een reden om een andere console te halen hoor. Dat hoor ik vaak genoeg.

14. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat dacht je van veel mensen die posten dat het tegenvalt? dan ga je ook nog een keer kijken hoor...!

15. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    een ps3 zonder blu ray drive? whaha wat een grap.. dan moeten ze dus ook 2 versies van alle games in de winkel gaan leggen? lijkt me niet egt een handig iets..

16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nou goed nieuws. Ik hoorde steeds bij enkele sites allemaal blu ray fanboys zeggen, BD is beter van heeft grotere capaciteit etc. maar dat voordeel is nu weg. (voorlopig)

17. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als Sony doorzet om twee versies (blu-ray en dvd) uit te brengen wordt het niks met blu-ray. Maar ik wat ik wel goed vind is dat je dus gedeeltes van spellen naar de harde schijf kunt kopiëren. Kijk maar naar GOW. Soms duurt het best een tijdje dat alle beelden gerendered worden. Het lijkt wel of de dvd-speler niet snel genoeg is.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De Blu-Ray is dan toch ook niet snel genoeg? Ridge Racer 7 zet eerst 5Gb aan data op de harde schijf van de ps3.

19. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat de blu-ray lezer even snel is als de dvd-lezer van de 360?

Ik erger me er wel een beetje aan dat alles eerst gerendered moet worden.

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Blu-ray in de Ps3 is 2x speed
    Dvd-speler in de Xbox 360 is toch 12x speed of 52x speed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina