Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige van die "kleine kinderen" spelen echt heel goed!! Achter elkaar headshots.
    Lijkt wel of ze geboren worden met een 360 controller in hun handen.

    Van tactiek hebben ze alleen nog nooit gehoord, gelukkig zijn wij ouderen daar weer veel beter in;)
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook doen met Dante's

    ons record is 1 minuut 53 seconden.........try to beat us !! :+
     
  3. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah dat heb ik ook al vaak gedaan in Dantes,
    Maar nu ga ik dat niet veel meer doen, ben nu Master Sergeant.
    Lekkere ragingbull
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu Major , moet echt Elite worden , als is het alleen maar voor de achievement :+
     
  5. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    lol dan krijg je maar 40 GP
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ben nog nooit elite's tegen gekomen... ben wel benieuwd naar de camo's die je dan krijgt...
     
  7. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    custom camo's ...
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat mij niet om de punten , het zou 1 van de eerste game's zijn waar ik alle achievements voor heb weten te halen....
     
  9. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat hulp bij een missie nodig. Mijn objective is: Rescue Gabriel in the arcade.

    Ik heb iedereen gedood en op de radar zie ik dat mijn objective 35m van mij vandaan is en omhoog.

    Alleen kan ik negens een trap of iets dergelijks vinden om omhoog te kunnen gaan. Iemand die mij kan vertellen waar ik heen moet?
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat ik weet waar je bent, niet door je beschrijving, maar ik had zelf ook 2 levels waar ik 5 minuten aan het zoeken was waar ik heen moest. Als je in een ondergrondse gang zit waar je bijna geen kant op kant kunt moet je goed omhoog kijken naar een opening en dan de rappel zoeken.

    Als het in Dantes is waar heel veel terroristen komen nadat je de computer hebt gehackt, moet je uiterst links van de gehackte computer de 'brand'trap nemen.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ff uitkijken bij online matches voor 'master Tommy NL'
    hij kicked je aan et eind van de match om meer punta's te krijgen
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Lijkt erop dat je 'wraak' wilt nemen door iemand 'zwart' te maken. Vind ik net zo laag, maar dat is mijn mening.

    Edit: Ik probeer je niet zwart te maken. Ik vind je post alleen niet zo gepast, maar jij vind mijn reactie blijkbaar ook niet gepast. Dan zijn we nu allebei zwart. Zo goed? :9
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    dude, k probeer jullie alleen te waarschuwen... :confused:

    en daar wil ik aan 'toevoegen' dat ik jou 'actie' nu ook 'erg' 'laag' vind. omdat jij probeert mij 'zwart' te 'maken'

    ok bij deze zijn we dan allebei zwart, maar jij wat donkerder dan ik :p
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  14. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het ook vervelend soms dat mensen je kicken uit de room, maar het doen er zoveel... er zullen wel nog mensen zijn buiten die tommy ;)

    En nee ik niet want ik host nooit een room;)
     
  15. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen ook rainbow six vegas kopen, want *h0ly* ik heb mn salaris _O_ eindelijk, na wat verkeerde regelingen bij onze acountant.
    Dus mensen die zin hebben om met me te gamen, me wat handige dingen willen laten zien of gewoon gezellig op me willen schieten,die mogen me best toevoegen : FearL3ss NL
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil best eens op je schieten hoor, hopen dat je voorlopig nog niet terug schiet dan. *) Weer iemand die dit fantasische spel in huis heeft gehaald. Ik ben blij dat er voorlopig nog 'niets' bijzonders uitkomt kwa spellen. Dan blijft het gezellig bij RBSV.
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    In het begin vond ik deze game fantastisch, maar na enige tijd viel ik toch weer terug op Gears of War. Misschien moet ik binnenkort maar weer eens een potje knallen.
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook niet zo goed in tactiek ( alleen bij single player )
    ik wil liever aanvallen, omdat ik dat bij rs3 ba ook altijd deed en dan gewoon slim zijn om niet geraakt te worden bijvoorbeeld '' gaan zitten zeg maar en omhoog gaan (SNEL) en tegelijk schieten'' of openeer bewegen van links naar rechts en dan tegelijk schieten..
    ik ben dat alleen gewent van de vorige rainbow six dat was het beste toen waren er veel mensen op XLINK Kai en xbc .. en dan zat ik in clan Dau_ maar dat was gewoon de gezelligste en bijna de beste clan van ned geweest..,en toen deden we daar op oeffenen dus doe ik nu precies het zelfde..

    ik vind ook zielig van mensen als ze die brandbommen gebruiken.. frag grenade is nog normaal. maar die brandbom. is zo zwak je hoeft maar een klein beetje erbij te staan en je bent dood. en dat mensen smoke gooien snap ik niet je hebt Night Division.
    ik blijf voor rainbow altijd de Multiplayer stand dat is gewoon het beste van rainbow six series..

    '' wat is jullie fijnste wapen ''
    1.Famas
    2.G36c
    3.Tar
    4.Aug ps. alles normaal .
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dat mensen brandbommen meenemen komt simpel omdat je maar 2 frags kan meenemen , brandbomen zijn het best bruikbaar daarna
     
  20. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    En incendairy's ontsteken sneller dan frags... scheelt echt een paar sec. (jammer dat je frags niet kan cooken zoals in COD3 )


    -MP7A1
    -SCAR
    -Raging Bull :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina