Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

  1. veteran

    veteran TeamElite

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, heb hem net besteld en hoop hem morgen in huis te hebben:)
     
  2. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal hem waarschijnlijk overmorgen pas hebben.
    Zie net staan dat je voor 9.00 uur moet bestellen wil je hem de volgende dag in huis hebben
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Bullshit hoor. Sonic speelde je ook aardig snel uit. Mensen lullen over vroeger, terwijl ze toen nog in de luiers rondliepen. Waar heb je het dan over als ik vragen mag? :lol: In zijn algemeenheid bedoel ik dit...
     
  4. Menace

    Menace Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe.. de originele Prince of Persia.... daar was je lang mee zoet.. of natuurlijk de eerste Lemmings :D
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah die spellen waren idd niet lang, zeker niet langer dan de spellen van tegenwoordig. Ik heb hier thuis ook nog Sonic en Shinobi spellen. Die kan je echt in een middagje uitspelen. Nu hebben de meeste spellen een speelduur van 10 tot 15 uur. Nou, dat is echt niet zo verkeerd
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ja duh! Ook indertijd had je games met een lange speelduur.

    Het gaat er alleen om dat de meerderheid v/d games ook snel uit te spelen was. Alleen zorgde de moeilijkheidsgraad ervoor dat je er nog aardig lang over deed.

    Ik zie pikkies van 18 over vroeger lullen, terwijl ze in de hoogtijdagen van de SNES en Megadrive nog in de luiers liepen. Ze klagen over games waar je 60 euro voor neer moet leggen, terwijl games als Strider en SF II voor 200+ gulden in de winkel lagen destijds. Games die je in een mum van tijd had uitgespeeld. Raar dat mensen er altijd iets anders van maken onder het motto `vroeger was alles per definitie beter!`
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die lui zijn allemaal gehersenspoeld door hun opa's en oma's. Ik heb ook zo'n oma die alles vroeger beter vond. Nou, ik vind verbeterende technologie fantastisch, met de spellen van nu ben ik veel meer zoet. Xbox Live _O_
     
  8. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Helemaal gelijk! Laten we nu maar blij zijn met PES 6. Ik weet me de allereerste FIFA op de Megadrive nog wel te herinneren. Man, man, wat frustrerend als ik er achteraf op terugkijk. Speel de originele Doom of Wolfenstein nog maar eens en prijs je gelukkig met Gears of War. :b:
     
  9. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net lost planet gehaald bij mijn gameboer Flevogames. Zit in Almere en Lelystad. Ik ga nu lekker gamen :)
     
  10. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Lost Planet zojuist bij de MM (Heerlen) zien liggen voor 55€
     
  11. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de collectors edition toevallig? Zoja, voor welke prijs?
    Loop dadelijk ook even langs de mm hier in eindhoven denk ik, spel sluit mooi aan als ik zaterdag op skivakantie ga ;).
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    en is die goe ? of toch nie echt
     
  13. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2

    sneller dan ik dacht, want vandaag kreeg ik em binnen in mn winkeltje _O_ 52 euro's heb ik er voor betaald :)
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Bedoel je dan qua graphics? Qua levensduur lijkt het me hetzelfde...alhoewel GoW dus vrij kort is, net zoals G.R.A.W. Vroeger had je tenminste nog keiharde hardcore games, bijv. dat laatste level in DOOM of Heteric! Prachtig! Vergelijk dat maar eens met de eindbaas van G.R.A.W.. Wil niet zeggen dat vroeger alles beter was hoor, ben ook blijer met de games van vandaag de dag. ;)
     
  15. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Graphics, AI, mp, intensiteit...

    Daarnaast is GoW op Insane toch ook niet supermakkelijk?
     
  16. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Gow op insain....echt moeilijk is het niet maar ff on-topic, de mensen die lost planet al hebben ....eerste impressie's graag! :)
     
  17. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    GE-WEL-DIG!! ALs je demo goed vond, dan moet je em hebben!
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond de multiplayer demo erg tegenvallen. Dan maar liever Gears of War :thumbs:
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ga hem morgen zeker halen :D heb erg naar dit spel uitgekeken.
     
  20. MiC

    MiC Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ontiegelijk vet spel!
     

Deel Deze Pagina