Ik weet niet of het door die update komt maar ik heb nu 3 keer geprobeert om te joinen bij gears of war maar er blijft maar staan loaden
Waarom? Omdat veel andere sites nu naar een artikel linken dat 1 jaar oud is? Systeem updates worden hier altijd op de frontpage gezet door Mirik, maar wel pas als er een officiƫle aankondiging van Microsoft de deur uit is gegaan.
Als ik hem download en mijn xbox gaat daardoor weer kapot, vink het niet leuk meer, dan gooi ik hem echt uit het raam. Vorige keer dat ik hem terugstuurde kreeg ik een lege harddisc terug(+ 360 uiteraard). Maar ik kon alles overnieuw gaan doen
Hier hetzelfde probleem. Vanmorgen xbox update gedaan. Nu wilde ik Gears of War gaan spelen geeft hij aan dat er nieuwe update is wil ik downloaden kan tie niet connectie problemen. Online spelen gaat ook niet meer Gow. En als ik network test doet gaat alles gewoon goed. Morgen nog maar eens proberen dan.
ben nou aan het downloaden, ik weet niet of het aan mijn internetverbinding ligt maar het duurt nogal lang, bij jullie ook? edit: // ik heb trouwens ook dat gezeik met GoW. Loading blijft oneindig lang staan (komt wel denk door die GoW update he? niet die van de xbox 360 zelf)
Bij mij ging het downloaden snel, alleen het installeren duurde ff. Maar mijn Xbox 360 doet het gewoon nog prima!
De 360 update was hier vanmorgen wel snel binnen. Gow update is hier nu ineens verdwenen. Morgen nog maar eens kijken of hij wil updaten.
Ik kwam net thuis van werk, en beide updates (console en GoW) werkten prima, absoluut geen problemen hier
Sorry gast, heb ik ook gehad. Lelijk hoor. Degene die ik toen retour kreeg was ook niet goed, iets met de drive. De 3e doet het nog steeds uitstekend! (Is niet cynisch bedoeld, shit happens) Succes.
hmmm, ik heb t idee dat na die update mn verbinding met Live sneller/beter is geworden.. mja, het kan gebakken lucht zijn natuurlijk, eerst maar eens de patchnotes afwachten
Ik las iets op internet dat het misschien lag aan dat je na de update een host joinde die niet geupdate heeft. Ik weet niet of het klopt maar het zou misschien wel kunnen? Maar ligt het aan de dashboard update of aan de Gow update?
Ik krijg net 2 updates voor mijn kiezen bij het starten van DOA4, 1 vrij grote... na reboot nog een kleintje zonder reboot.. tot zo ver werkt alles nog
Toen ik em net gedowned had kon ik ook ff niet meer online, op het laatste stukje van de dowload kreeg ik ook steeds een error. Alle netwerk accecoires ff gereset, alles doed t weer perfect. (maar cod3 nog steeds niet)
Bij mij doet die het ook nog goed en ik heb geen problems met GoW, en ik heb ook nog niet die rode lampjes gehad.