Hallo mensen van Xbox World, Ik zette net mijn Xbox 360 met GoW erin aan, maar toen kreeg ik plots een update-scherm. Ik dacht eerst dat het de langverwachtte update was van GoW, maar na een tijdje gespeeld te hebben merk ik absoluut geen verschil. Volgens mijn vrienden is het een dashboard-update geweest, maar ik heb hierover niets gelezen en heb ook niets erover kunnen vinden... Weten jullie hoe het zit en/of wat er precies is geupdate? Alvast bedankt, Laurens xCPx Arwen (Xbox Live)
De update van vandaag is voor je Xbox zelf, niet van Gears of War. Die komt als het goed is morgen (woensdag). Er is nog geen nieuws over de update van vandaag zover ik weet.
Goed lezen, is een update van januari 2006 Er is nog niet bekend wat er is geupdate. Dat er een update is, is zeker want ik heb vanmiddag geupdate.
Even in het nederlands; Btw, Igloman. In Cole Trickle zijn/haar quote staat inderdaad 2006. Dit is dus een foutje van waar hij/zij het vandaan heeft.
Dat is inderdaad de informatie van een update van vorig jaar. Ben benieuwd wat er in deze van vandaag zat. Dit is dus de link van die van vorig jaar, over die nieuwe is nog niets bekend. http://www.xbox.com/en-US/community/news/2006/0130-autoupdate.htm
Ik heb dus 2 updates binnen. Eentje toen ik alleen mijn console opstartte en de volgende na de automatische reboot toen ik Gears inlaadde. Ziet er naar uit dat die GOW patch er dus al is. Nu de maps nog. Wat betreft die dashboard update, I dunno.
Bij Gears of War is er bij mij toch echt wat gebeurt namelijk tot je bij ranked matches niet kunt zien wie de host is..? dat klopt toch?
is die update net binnen voor gears of war? want ik heb een paar uurtjes geleden nog gespeeld maar toen was ie er nog niet...
Bedankt voor de vele reacties gasten Ik kon, na de betreffende update, nog wel de hostnamen zien, dus hij moest (volgens mij) wel voor het Dashboard zelf zijn geweest... En een update die je Xbox klaar maakt voor 2 nieuwe maps lijkt me wel erg onwaarschijnlijk...(?)
Ik hoor net van een clanmaat van mij dat hij na deze update een heel onscherp beeld kreeg (hij heeft een gewone TV (ikzelf heb een LCD monitor met de VGA-HD-kabel, dus ik zag het niet))... Heeft een van jullie dit ook gehad?