Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt !! snap ik dat ook weer...
     
  2. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    he mannen...

    Ik heb ff een vraagje zoals jullie gezien hebben heb ik de Samsung LE23R71B die ik gebruik als monitor voor me pc.

    ik heb em aangelosten gewoon met zon vga kabel van een tft scherm , via mijn tv naar mijn 3d kaart.. ik heb heb em wel in de dvi slot gedaan met een hulpstuk van vga naar dvi..

    nou heb ik op internet gezien een hdmi kabel naar dvi! dus dan kan ik via mijn tv van de hdmi uitgang direct naar mijn dvi uitgang op mijn 3 kaart of niet? en zoja is dat beter zon kabel dan hoe ik het nu heb??
    ik hoor het wel..


    gr TheOne_0/
     
  3. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hetzelfde.. Heb ook m'n pc aan de tv via DVI->VGA->VGA van tv. Heb er een keer een HDMI->DVI kabel tussen gehad maar dat wou niet werken.. Qua beeldkwaliteit zul je (in theorie) weinig gaan merken dus als ik jou was zou ik gewoon de VGA kabel er tussen laten hangen:)
     
  4. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    • Fixed aspect ratio distortion when using VGA cable with 4:3 displays at resolutions higher than 640x480

    dit stond bij de dingen die zoal upgedate zouden worden met de niewe patch van gears of wart. dit betekent toch dat de vervorming weg is ??
     
  5. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb een nieuw scherm op het oog, ik dacht aan deze:

    [​IMG]
    ProLite E2000WS van iiyama

    Specs:
    Code:
    Formaat                        22 inch
    Inkijkhoek (H / V)             170 / 160 graden
    Contrast	               1000 : 1
    Helderheid	               300 cd/m
    Responsetijd	               5 ms
    Max Resolutie	               1680 x 1050
    Aansluiting(en)	               DVI-D / 15 pins D-Sub VGA
    Afmeting (BxHxD)	       517.1 x 444.1 x 173 mm
    Speakers	               2 Speakers
    Kleur	                       Zwart
    
    [U]Prijs[/U]: € 345,93
    [U]Bron[/U] : [URL="http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=28594&ref=2"]Salland[/URL]
    
    Deze heeft de beste specs in zijn prijsklasse, of ik zoek niet goed. En iiyama is een goed merk (uit ervaring)

    Ik wil hem vooral gebruiken bij het gamen op de xbox360 en af en toe een filmpje denk ik, en gewoon om in windows te surfen. Ik heb nu een oude Samsung 730BF 17", en daarbij krijg ik bij sommige spelen zwarte randen, is dat bij dit scherm niet meer zo? (en als ik dit scherm zou nemen op welke resolutie zou ik mijn xbox 360 dan moeten zetten? want 1680 x 1050 is er niet :))

    Wat vinden jullie hier van, vooral qua specs, en hebben jullie misschien een ander scherm in de zelfde prijs (€300-€400) en met de zelfde specs?
     
  6. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    goeie keus, geen randen
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Alleen bij een 4:3 aspectratio. Niet bij een breedbeeldscherm dus.
     
  8. ps3vs360

    ps3vs360 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey vrienden.

    Ik heb even een vraag over monitors. Ik heb een scherm met een response tijd van 25 ms, gaat dit voor problemen zorgen als je hem op je xbox360 aansluit? Ik heb gehoord dat je dan geesten krijgt, ik ben wel bang voor geesten op mijn scherm. Iemand ervaringen?

    Groet,
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Met 25 ms zul je ongetwijfeld ghosting krijgen ja. Elke beweging die je maakt zal nog een tijdje zichtbaar zijn op het scherm.
     
  10. ps3vs360

    ps3vs360 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie. Echt jammer, eerst een tv of monitor kopen dus.
     
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ff een vraagie :)

    is er een verschil in beeldkwaliteit op je monitor wanneer je die logitech av kabel gebruikt ipv die van MS? scheelt anders tog mooi weer 5 euro :p tog ruim 2 pils :b: :D
     
  12. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoogstwaarschijnlijk krijg je dan wel last van ghosting.. Echter er zijn ook schermen(Van de vaak wat duurdere merken) met dezelfde responsetijd die er geen problemen mee hebben, kwestie van proberen denk ik:)

    In theorie scheelt het misschien een héél klein beetje, maar dat verschil ziet een "normaal" mens vaak niet eens dus een kabel van Logitech(Bedoel je niet Joytech?) is ook goed te doen hoor:)
     
  13. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    logitech/ joytech...

    lijkt allemaal op elkaar :9 maar dan ga ik denk ik die maar even halen en het verschil bekijken met me normale tv :)
     
  14. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Hi allemaal,

    Vraagje, ik hoop niet dat deze al is gesteld, maar het zijn wel erg veel pages om door te worstelen.
    Ik heb een SamSungSyncmaster 940n. Geen widescreen dus.
    Heeft iemand hier ervaring mee izm de XboX360? En /of een foto van hoe het beeld eruitziet op deze monior...
    Voor de PC is het een heel mooie monitor, ik zou graag de 360 eraan willen hangen, maar geen id of het er een beetje uitziet, en om nu 30 euretas uit te geven aan een kabel en er dan achter komen dat het er niet echt top uiziet.
    dat het beeld wat kleiner is maakt mij niet zoveel uit.
    Ik zit er toch vrij dicht op. En de PC games zijn voor mij groot genoeg.

    Bedankt alvast.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  15. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nu op een normale tv speelt ga je met die kabel echt enorm vooruit
     
  16. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kickje, want ik wil graag jullie meningen :)
     
  17. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf geen ervaring mee maar had laatst ook zoiets gezien maar ddan van HP met brightview technology geloof ik.. maar die was 400 euro bij dixons... dus ben ook wel benieuwd hoe deze is...
     
  18. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik dus ook op het oog, inderdaad om m'n 360 aan te hangen, leek mij ook goeie spec/prijs verhouding toch?
    D'r is er ook een van HP rond zelfde prijsklasse alleen met iets mindere specs denk dat ik deze ga kopen....

    deze iiyama kost zo rond de 350 euro
     
  19. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, waarschijnlijk bij salland, maar die duurt wat langer omdat hij niet op voorraad is, maar daar wacht ik dan wel op!
     
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil graag mn pc (met vga uitgang) op mn hdtv (component ingang) aansluiten. Wil dit via component (groen, blauw, rood) doen, kan dat met deze kabel zonder kwaliteitsverlies? Thanx...

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina