[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ja. xD
    En iedereen maar proberen uit te leggen dat je naar een 11 jarig oversekst kindje luisterd. 8)

3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Daar heb je wel een punt, zit ik op de fiets met zon krankzinnige glimlach op m'n smoel 8)

4. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    moet je nagaan als je zelf zon broertje hebt _0/
    Hij is al 15 maar heeft ook zon hoog stemmetje :mad:

oja als iemand nog een pve guild zoekt op een nieuwe server (die 16jan open gaat) > http://neverend.shayla.se/

5. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Hunters

* "Multi-Shot" has had its mana cost adjusted back to a value closer to its pre-2.0.1 version.
    * If your pet has been recently revived by using "Call Pet", it will no longer reset back to full health.
    * If a Hunter "Wyvern Stings" an enemy already asleep from "Wyvern Sting", the "Wyvern Sting" sleep will now be reapplied correctly.

Was Multi shot zo veel mana increased? is daarom de reden dat ik nu 4 keer sneller oom ga? :p

///
    Warlocks

* Melee damage of "Felguard" has been reduced.
    * The damage increase component of "Soul Link" has been improved. The damage mitigation component has been reduced.
    * The cooldown of "Shadowfury" has been reduced to 20 sec, from 1 min.
    * The mana cost of "Soul Fire" has been reduced by approximately 45%.
    * The feedback from dispelling "Unstable Affliction" is now affected by "Shadow Mastery".
    * Pets will again have their mana reset to full in addition to their health when first summoned.
    * "Demonic Resilience" will now properly reduce pet damage taken.
    * Fire objects in the game world (bonfires, braziers) will no longer trigger "Nether Protection".
    * When a Warlock is under the effects of "Backlash" and "Nightfall", only one of the effects will be consumed by a "Shadow Bolt" cast.

Weer slechtere felguard :9 al merkte ik de vorige keer niet veel van...
    En wat betekent dat 2e? o_O

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Who cares, vind het veel erger dat Blizzard Corruption en Curse of Agony heeft generfed.

Ze kregen beiden altijd 100% van je +dmg gear, in 2.0 werd het 120%, en in 2.03 wordt het 93%.

Leuk he, nu is de Debuff-class de ENIGE met DOTs die niet 100% effect krijgen van +dmg gear, zelfs Soul Fire is generfed en krijgt nog maar 100%, terwijl Pyroblast op 171% blijft.

Snap jij ’t nog ?

Ik wel, Blizz wil dat we Mages rollen…..

(en voor degenen die nu denken : ‘haha geen imba lock dots meer in pvp’, ze maken je nog steeds dood, het zorgt er alleen wel voor dat voor PvE raids we weer terug kunnen naar ouderwets shadowbolts spammen, en als eerste OOM zijn en weer Healers lastig kunnen vallen met Life Tap)

7. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zeikt nog dat warlocks overpowered zijn, maar ik denk dat ze gauw weer 'de oude' worden, alleen dan óók slecht in pve :p
    Van elke class die goed gespeeld word kan een warlock verliezen.
    Ja zelfs van een druid xD feral dan.

Feral druids met 1.0 attack speed, holy priests die je dots outhealen, warrior met charge/intercept, rogue.. nja stunlock/CLos, pala, cleanse, outheal/mage als hij optijd counterspelled, hunter spreeks voor zich. en andere warlocks soms ook maar ligt aan de spec en of het een noob is.

Het kan ook komen omdat ik niet erg veel + spelldmg heb maare...warlocks main dps komen tog wel van de dots (behalve na de nieuwe patch) en tot ze dr 25% spelldmg krijgen kan je iedereen dood dotten die geen eten bij zich heeft of healer, of pots maar dat zou ik zelf niet doen.

Beste spell van fire spec, soulfire, is bijna dubbel zo slecht morge.
    Dots worden ook 'slecht'
    En de felguard ook...
    Nu weet ik niet wat ik moet speccen :p

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik ga een Blood Elf Shadowpriest rollen ipv respeccen, dan kan ik tenminste echt de debuff-class zijn die ik ooit wilde zijn.

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou ook een BE maken, ally word saai.
    Alleen weet nog niet welke class.

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Wat klaag je veel over ja class? Zover ik weet zijn warlocks nog steeds de nummer 1 in pvp. Ten 2e: Als je voor pve had willen gaan dan had je maar geen lock moeten rollen. Alhoewel locks nog zeer gewild zijn aangezien er weinig van zijn.

11. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Locks zijn IMBA :mad:

maar goed.. k heb weer wat mooie stuff er bji :D en een lvl ( 2 zelfs)

12. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Roll jij maar eens een lock, iedereen denkt dat pvp simpel is, dotten en weg lopen...
    Je moet 30 seconden overleven voor je dots klaar zijn, meestal 15/20 als iemand niet healt/dispelled, zolang kan je echt geen klappen vangen hoor.
    Ik wil niet het beste zijn ofzo maar iedereen klaagt over te hoge crits door SF, te goeie pet in demo, en te goeie dots.
    Alles is generfed, iedereen blij.
    CLoS is trainable op level 64, iedereen zeikt ook daarover maar dat word niet aangepakt.
    Als je straks geen 1 goeie 41 talent point hebt is het tog niet leuk om te spelen?

Én ik kan er gewoon niet tegen dat iedereen denkt dat warlocks ohzo makkelijk zijn om te spelen omdat dots tog alles doen, dots is(als je weinig spelldmg hebt, dus geen destro bent) alles wat je hebt en nogmaals het duurt 20 sec voor iemand dood is.
    Maar kan ik pvp én pve niet leuk vinden? als je in allebij waardeloos bent is het ook niet leuk.

//En jij hebt nog geen endgame pvp meegemaakt dus niet lullen schilletje.

13. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    lol! ik kan wel zeggen dat in PvP locks gewonnen imba zijn, net weer.. :confused:

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Normaliseer locks in pvp, buff ze in pve imo. Het is schandalig dat locks sinds jaar en dag het net niet zijn in pve. Geen idee hoe het zit met lock pvp atm sinds de nerf, maar misschien dat ze nu prima zijn.

15. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Punt 1. Lekker voor de demolocks (boeit mij niet)
    Punt 2. Ach is een leuke buff (maar zal het niet speccen)
    Punt 3. Hele leuke buff
    Punt 4. ook leuk maar was toch al weinig mana
    punt 5. Nooit UA gespecced dus...
    Punt 6. oke....
    Punt 7. is ook goed
    Punt 8. Als of je bij een brazier/bonfire gaat vechten
    Punt 9. Dat is wel beter

Echte nerfs zitten hier niet tussen. (Alleen voor demolocks)

En *Xink* je zit wel te zeuren over dat we slecht zin in PvP maar dan pvp je gewoon slecht. Sinds patch 2.01 worden locks gewoon als eerste aangevallen (was bijna altijd al) Want als een rogue/warrior jouw niet aanvalt zijn ze meestal met 2 SB (als je crit) en een Shadowburn dood.

Dat SF generfd wordt is jmmr. 5k crit waren toch wel nice. :p

16. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, ik heb nu die dagger die erg zeldzaam is: Silverblade ! Thottbot en alladin kennen hem zelfs niet!

op AH staat ie soms en da altijd voor meer dan 200G.. (niet dat ie dat ook krijgt maar goed)

en ik heb hem voor 11G...

ik heb nu een Toxic reveneger en een meteor shard als dagger, allebij goed.. alleen wat zouden jullie doen;

-De dagger zelf gebruiken

- de dagger PROBEREN te verkopen voor veel geld..

17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Silverblade? Bedoel je niet Sliverblade? Deze wordt op mijn realm (Scarshield Legion) voor rond de 15gold meestal verkocht, Hij is voor lvl 32 en maakt hem dus onbruikbaar voor twinks.

Ik zou hem gewoon zelf gaan gebruiken.

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lol, geen wonder dat ze hem niet kennen, moet je leren spellen. :D

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    :+:+:+!!!
    hahah, viel ff van mn stoel af :D

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Z0mgR0ffll!!!one!112

Lol.

Over dat 5k crit met SF, ik ging gisteren weer is op me lock (gisteren 59 gedinged) en maakte ineens 1300 HIT (toen nog 58 ). Dacht echt, WTF? Wist helemaal niet dat ze hem eerst geincreast hadden :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina