Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag de LE besteld heb hem donderdag wel binnen ben vroeg uit dus`ja chill :D.

    FF gamekings gekeken zeer positief vraag me af waar die game sites nu over zitte te zeuren...
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Speel em nu al een aantal uur. (SP)
    en moet zeggen dat het erg vet is!!
    Leuker dan de demo imo.

    Lekkere actie,en goed dolby digital geluid.
    ook zijn de graphics om je vingers bij af te likken.
    Moet wel zeggen dat de game (op normal) vanaf lvl 3 behoorlijk moeilijk word!

    ik zal niet teveel spoilen,maar ben nu bij een bossbattle die me erg veel moeite kost!
    Maar damn wat een vette game ook de verschillende soorten mechs zijn erg cool gedaan,om nog maar te zwijgen over de explosies.

    Mp heb ik nog niet uitgetest en ook de bonus cd nog niet bekeken.
    Maar de mensen die zitten te twijfelen over deze game heb ik 1 ding te zeggen:

    MUST HAVE!!! :b:
     
  3. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand hem al gespot bij de mediamarkt in arnhem
     
  4. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    He als je in de MM in Eindhoven bent geweest, en je hebt de LE gezien, laat dan ff weten welke prijs die had :D.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ga de demo maar eens downen. :cool:
     
  6. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    hoeveel moeilijkheidsgraden zijn er in de game??
    ik ga hem denk ik morgen halen:9
     
  7. DjiEnn

    DjiEnn Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    easy en normal.
    Na het uitspelen op normal kreeg ik de mogelijkheid om het te spelen op hard en extreme.
    Extreme is belachelijk moeilijk:), niet eens de eerste missie kunnen halen.
     
  8. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Gamevision hem ook snel opstuurt!! Ik heb hem gepre-ordered bij hen naar aanleiding van mede-forummers en hun goede ervaringen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  9. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kon er toch echt uit 3 kiezen in het begin..

    ben ik ook... wat een fokking kutbeest!! Ik schrok me dood toe die opeens omhoog schoot voor het eerst. Maar je zit je ogen uit te kijken, heerlijk spel! Ik vind hem persoonlijk leuker en beter dan GoW, puur omdat ie wat rustiger is (zie het als het verschil tussen Call of Duty 2 en :cool:

    /Mod Voortaan even de edit-knop gebruiken ipv dubbel te posten -/-Kameo
     
  10. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zowel de sp als mp demo gespeeld ben niet onder de indruk van lost planet vooral mp vond ik nix is er verschil tussen demos en de originele game?

    wordt een beetje moe van dat er een heleboel mensen alles vergelijken met gow elke game is anders (gelukkig) dus dat slaat nergens op
     
  11. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de gewone in de MM in eindhoven gehaald voor 59 euro (en bij andere mm issie 45, belachelijk :mad: ). Heb de LE er niet gezien.
    Spel zelf is geweldig, echt super stoer. Zeer lompe grote beesten die opeens uit de grond komen, guns zijn heerlijk en alles ziet er subliem uit. Enigste nadeel is dat de tijd zo verdomt snel gaat als je speelt. Dacht dat ik een uurtje aan het spelen was, bleek het al 3.5 uur te zijn 8) . Vind hem beter dan gow maar das meer een kwestie van smaak.
     
  12. puc

    puc Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt heel erg benieuwd, ik ga hem vrijdag halen. Is wel een spel waarbij ik eigenlijk bang ben dat het een miskoop kan zijn maar lees hier op het forum nu zoveel goede verhalen dat ik hem maar gewoon ga proberen. Het mooie aan mediamarkt is dat je hem gewoon weer terug kan brengen en je centen terug kan krijgen dus daar kan je geen buil op vallen.
     
  13. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    mm in amsterdam kan je m niet terugbrengen tenzij je m verzegeld
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij welke MM was dat als ik vragen mag? :b:
     
  15. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook gepreorderd. Hopelijk ligt ie morgen op de deurmat ( of vandaag als ik zie dat vele het spel al hebben). SP demo vond ik echt heel erg vet. En na alle filmpjes te hebben gedownload op xboxlive wist ik gewoon dat ik dit spel moest hebben. Dit spel zal me wel evenentjes van Zelda voor de wii afhouden :'-( . Maar hopelijk wel de moeitje waard. Hopelijk is het spel ook niet al te kort zoals sommige games van Capcom wel zijn. Dit word smullen dat weet ik bijna zeker.:thumbs:
     
  16. MiC

    MiC Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat een dik spel.
    Alleen wat enorme "bugs" gevonden online.
    Als ik in een server zit kan ik niet eruit gaan zonder naar dashboard te gaan?! Er gebeurt niets als ik op start druk, en select krijg ik control scheme etc.
    Daarnaast blijft mn menu soms in t beeld hangen en zie ik constant tijdens het spelen de grote knoppen van het server menu nog in beeld. Hoop dat t snel opgelost wordt :confused:
     
  17. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de Limited Edition gekocht bij Futurezone in Rotterdam.:)

    Maar moet nog wachten met spelen tot 17:00 nadat ik klaar ben met werken :'-(
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht hem vandaag te kopen.maar ik twijfel toch nog.en de demo vindt ik nie meer op xbox live
     
  19. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    vrijdag komt er al een update
     
  20. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah welke mm is dat dan? Volgens mij zit er een hier de boel te flashen!
     

Deel Deze Pagina