[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark22

    mark22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi fardo, heb je nog wat advies voor me?

    mark22
     
  2. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een mogelijkheid om webradio te streamen via de Xbox360, ik gebruik WMP11 en Windows XP pro SP2.. De rest werkt wel goed MP3 streamen foto's ed vanuit de PC naar de Xbox360..
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Mark 22 - In WMP11 --> ga naar Library ... add to library --> folders delen waar je media staat

    Vervolgens Media Sharing aanklikken en de Xbox 360 op Allow zetten .. kan je deze niet zien dan moet je je netwerk op private zetten (dan heb je hem nu op public (niet zichtbaar) staan)


    @MonkeyBrainsNL - dit is niet mogelijk met windows XP
     
  4. mark22

    mark22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    heb folders delen waar je media staat gezet, maar gebeurt nog steeds hetzelfde. bij media delen als ik op ok druk gebeurt er niets en moet ik annuleren drukken om de box dicht te doen. hoe moet ik mijn netwerk om private zetten trouwens.

    bedankt voor je suggesties trouwens.

    mark
     
  5. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    hee peepz!

    ik zit een beetje met een vraag.. ik heb windows media center! perfecte connectie enz en nergens problemen mee werkt allemaal perfect, MAAR ik heb geen idee waar het aan ligt! maar ik heb heel vaak dat ik mijn xbox weer opnieuw moet configreren met mijn mediacenter van mijn pc. dan start ik media center gewoon op, en dan kan ie er geen vinden en dan krijg ik die 8 cijferige code weer te zien enz en mag ik het WEER helemaal op nieuw gaan instaleren via www.xbox.com/pcsetup... mijn vraag is wat ik dan fout doe of wat ik dan juist niet doe... een soort van SAVE knop ofzo ergens die ik over het hoofd zie?

    bij voorbaat dank! groeten Kjel
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ... ik wil het bijna niet zeggen, maar ik vrees dat je windows op nieuw moet installeren :eek:


    Voor de media center extender vragen is een aparte thread: Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2]
     
  7. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil mijn laptop op mijn 360 aansluiten kan dat rechtstreeks ??
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou het via een router doen
     
  9. mark22

    mark22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm ja dat is best wel k*t ja, nou ja.... dan zal ik er gelijk windows media op zetten denk ik (moet ik weer al m'n programma's installeren....!!!).
    kan ik dan ook videos streamen??
    oh en nog een zijvraagje, is het mogelijk om themes voor je 360 te downloaden?

    groetjes,

    mark
     
  10. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey weet iemand hier hoe ik .exe programmas kan verweideren.

    Alvast bedankt,
    Greetz promise
     
  11. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    kan het niet rechtstreeks ? hoezo moet dat via de router
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey jongens, ik heb een vraagje, heb sins kort windows media player 11.

    Alleen nu kan ik niet meer delen.

    Heb delen aangezet (mediabibitheek-->delen AAN). Xbox 360 'toegestaan'.

    De 360 kan ook connecten met WM11 (connectie controlle gedaan, was goed). Probleem is dat ik geen bestanden krijg te zien op de 360. (No songs found, enz) en dat terwijl hij wel zou moeten delen??

    ps. bij Delen zijn muziek, video, afbeeldingen aangevinkt.
     
  13. spillie

    spillie Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik em windows media connect geinstalleerd ma ij zegt altijd "er is een fout opgetreden tijdens het machtigen van x360 voor gebruik windows media connect"
    ik em ook windows media player 11 en asek daar "media delen" aanklik laad hij altijd efkes en dan kanek alleen maar op annuleren drukken
    weet iemand hoe dat komt
     
  14. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb ook problemen met wmc
    Ik heb dan maar eens die mecia connection test uitgevoerd en:

    Network adapter-----Wired

    IP Adress-----Failed

    Wat kan ik hier aan doen?
     
  15. marpet

    marpet Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    streaming van pgenomen tv programma's in breedbeeld

    Ik heb nu eindelijk mijn xbox als extender draadloos werkend! Mijn pc is bekabeld verbonden met een switch (sweex) hieraan zit een experia en een linksys wap55ag accespoint. De xbox is draadloos gekoppeld via de 801.11a aan de linksys. alles werkt naar behoren. Alleen als ik opgenomen tv programma's bekijk op mijn sharp breedbeeld dan is het beeld niet helemaal beeld vullend. Soms heb ik boven en beneden een zwart kader en soms alleen links en rechts een zwarte balk. Hoe kan ik dit beïnvloeden? via de tv settings gebeurd er niets.
    De xbox is via een composite hdtv kabel aangelsoten en de kabel staat op HDTV. Als ik het blauwe scherm van Mediacenter ziet dan is deze wel beeld vullend.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  17. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    waarmee verbind ik mijn xbox met pc. het liefste op de laptop kan ik gewoon dezelfde kabel die ik ook voor xbox live heb gebruiken om de laptop op xbox aan te sluiten ???
     
  18. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag probleem. Via Windows Media Connect krijg ik de 360 en PC goed aan elkaar verbonden..

    Maar als ik nu WMP11 installeer dan krijgen ze elkaar niet meer te zien! Ook niet als ik de computer disconnect op de Xbox 360 en opnieuw probeer te verbinden.. Iemand met hetzelfde probleem?
     
  19. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb WMP 11 geinstalleerd maar nu ziet hij mijn 360 niet hoe verhelp ik dit? Ik heb met router gedaan en bij media connect doet hij het wel, maar die heeft mijn pa er per ongeluk afgehaald en ik vroeg mij af hoe ik dit nu doe met WMP 11.
     
  20. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    start media player op. Klik op synchroniseren dan op meer opties, dan op mediabiliotheek. Dan op delen en configureren voeg daar je xbox 360 toe. Zet daarna firewal uit op PC start xbox 360 op en stream je music.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina