[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Bagger update.

Ik speel namelijk op een TFT-scherm en het ziet er nu echt niet uit :x

2. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Vind ze beide eigenlijk zwaar tegenvallen. Zo'n map als Mansion en Canals zijn gewoon echt gaaf omdat ze ook echt een andere feeling en thema hebben. Dit is voor mij weer een standaard map zonder een aparte feeling en thema met dezelfde uitgebrande auto's en muurtjes. Maar ik heb niks te klagen want ze zijn gratis ;)

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben de Map-pack nu aan het downloaden. Zal 's kijken hoe ze zijn.

4. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind raven down lekker spelen alleen de shotgun en het is een klein level.
    old bones is behoorlijk groot een mooi level maar niet mijn favoriete

5. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Raven Down is inderdaad vrij klein en je kan dacht ik alleen grenates pakken! Old Bones is daarnaast wat uitgebreider en je kan tevens de Boomshot en de Sniper pakken! Much better :)

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    En hoe staat het met het Joinen?!
    Bij het kiezen van een Ranked Match, is het niet meer mogelijk om de Host naam te zien?

7. Rob schouten

Rob schouten Kruisdoos360

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie ze nog steeds

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Old Bones is een mooie grote map, daar ben ik wel positief over
    Raven Down is niks, veels te klein. Na 5 seconden kan je al een chainsaw in je rug hebben

9. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Jep klopt! Dit was al bij de update van gister! Je ziet de host naam niet meer...

Idd bij Raven is het echt een Chainsaw partij *)

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    leuke aan raven is duidelijk wel dat in iedere hoek van het kruis 2 mensen spawen. Veel tactiek kan daar op doe worden gepast volgens mij ^^

11. The Jackel

The Jackel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag voor het eerst weer eens GOW in mijn 360 gedaan. Voor zowel de 360 als GOW heb ik een nieuwe update binnen moeten halen. Het vervelende is dat GOW constant vast loopt.... Er zitten verder geen krassen op de disc. Dat is het probleem dus niet. Zijn er meer mensen die dit hebben ? Met pgr3 en cod3 doet de 360 het prima. Het is puur met gow dat het mis gaat... Zelf voordat je ook maar aan spelen toe komt hangt hij al...Zijn er meer mensen die dit hebben ?

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Dat probleem heb ik niet, maar wel een hoop andere=( Wat een ***patch zeg. Meer verbindingsproblemen, loopt vast tijdens laden en ik krijg nu nog maar iets van 10 servers te zien ofzo. Dat is vet iiritant vroeger zag ik er wel 20 of 30 ofzo.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :confused: ze hebbe nu hetzelfde (bijna) als met Dead Rising gewoon dat nu alles veel kleiner is dit is irritant als je een normale TV hebt -_-'' :mad:.

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik vind Raven down niet echt leuk, je word uit elkaar gezet, je kan dan meteen 45 graden naar rechts of naar links, en als je de verkeerde pakt ben je de lul,
    of voordat je je kont gedraaid heb is er al een gast overgerend om je met een shotgun te beschieten

@ o w n e r bb
    je hebt niet eens tijd voor tactiek, het is rennen, in dekking en hopen dat de tegenstander je even niet ziet,

en Old Bones is te groot, en je komt te snel je tegenstander tegen.. want als je het gebouw uitkomt lig je al onder vuur, en daarboven is niet veel dekking.
    een goed iets is dat de Boomshot en de sniper echt middenin de map zitten, niet zoals bij Tyro station, het beste wapen van de map zo kan pakken.
    (dit is mijn mening, 1 x de map Raven Down gespeelt, met ongelofelijke lag. old bones wel leuk gespeeld)

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  15. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het echt een slechte update. vind de map raven down niets, hij is echt veels te klein. old bones vind ik opzich wel leuk. het joinen van een ranked match gaat inderdaad moeilijker en iedereen heet nu Host :mad: dat worden dus denk ik geen achievements meer met dit spel. deed altijd ranked match met vrienden. mijn mening is dat epic games het redelijk verknaakt heeft met deze update ! :mad:

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bedoel je niet te klein? Heb de maps zelf nog niet gespeelt, maar hoe jij het vertelt.. Lijkt het mij dat je klein bedoelt.

Ik heb nog niet die updates gedownload voor GoW, maar er komt vast nog wel een patch met een optie voor clans en party's etc. Denk maar net zoals iets als met Saints Row online. :)

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Vast wel maar die zal dan wel beetje te laat komen...
    Zie geen nieuwe update verschijnen in de komende 2 maanden

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    groot moest dat zijn.

maar je komt snel je tegenstander tegen omdat de map vooral breed is en niet lang, want je staat op een verhoging en kan dan rechtdoor schieten op de andere opening, dus die van de tegenstander
    je moet het gespeeld hebben om te snappen:)

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm als ik het zo lees snap ik het wel een beetje. ;)

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Vind het een leuke toevoeging de twee nieuwe mappen. Allebei vind ik ze wel leuk. Raven Down is wel extreem klein. De eerste keer dat ik het speelde stond er al een ennemy binnen 20 seconden voor mijn neus. Naja Old Bones vind ik ook eg vet. Volgensmij is het juist de bedoeling dat je elkaar snel ziet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina