AK47pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Hey mensen,

Ook ik probeer via deze manier een van de nieuwste en nu al bekendste clan van Europa aankondigen. We zijn het makkelijkst te omschrijven als een samenvoeging van meerdere grote, bekende en succesvolle clans, om op die manier snel en doelsgericht tot de top van de wereld gerekend te kunnen worden (lees: 'op het gebied van shooters en tacticals'). We hebben op GameBattles al een grote naam opgebouwd de afgelope maand, met vele grote namen verslagen en nog meer die verslagen zullen worden.

Ons roster is op het moment 16 man groot, we willen het 100% onder de 20 mensen houden, wat ook niet anders kan, aangezien we 4 spellen spelen op het moment.

Zo, ik heb mijn praatje weer gedaan, wat we ervan vinden en/of hoe we er over denken is hier verder te plaatsen, C U On Live -

Start the Flaming Cauz I Don't Give A F*ck!

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2007
  2. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn samengevoegd met supreme ik dacht al 8 wins 0 loses maar als we een paar matches met GoW hebben gespeeld kunnen we wel tegen jullie spelen

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

ok :) en we staan 10 - 0 op Gamebattles + we hebben de Crown ..

[​IMG] AK47 SiriouZ (PureSpartan NL)
    [​IMG] AK47 MojinGoku (VX MojinGoku VX)
    [​IMG] AK47 ExP3R1EnZ (ExP3R1EnZ NL)
    [​IMG] AK47 Ki11aH (TruE Ki11aH)

+ Nog 2 try-outs uit de oude SK hopenlijk werkt het allemaal goed de aankomende tijd, time will see..

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ahhh exp, had met hem geland pas, erg goeie speler is dat
    en goeie vriend van me toen we nog H2 speeld :9
    is purespartan eerst spartanseiken? weet niet of je dit weet, maarja vroeg het me af O-)

5. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet Tiberium Wars en Halo Wars, die zijn ook coming up ;)

6. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Nee hij is PureSpartan NL al jaren lang.

7. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SK als in Schroet Kommando?

anyway, veel suc6.

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Niet flauw bedoeld en met alle respect maar hoe weet je dit: nu al bekendste clan van Europa ?

Vroeg het me af.

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  9. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet even mijn ogen drogen vant lachen.

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

@ o w n e r bb .. Simpelweg omdat we alle belangrijke europese clans op de spellen die we nu spelen (CoD2, CoD3 en GoW) al verslagen hebben, er lopen er hier en daar nog een enkeling rond (iG aka TGz) die we nog moeten matchen, maar als je wilt bewijzen dat je beter bent is dat natuurlijk altijd te doen maak maar een account op GameBattles dan vechten we daar verder .. xD ..

@ berend, lachen is gezond, keep up the good stuff!!

.. oh en mensen, we hebben het natuurlijk nog niet over Rainbow Six, dat spel staat in de planning maar de trainingen moeten voor ons daar nog volop beginnen..

11. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

lOl jij hebt met je clanetje nog nooit iets berijkt ei.
    Behalve dat je een reputatie hebt als 'voorstanders van voorzichtig spelen'(Of gewoon jullie staan bekend als campertjes_)_0/

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

drksphinxz verslaafde ga eens slapen.. lol en nee ik ben niet verslaafd xD, zoiets heet een @#*(^%*^ Engels Dossier

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    @smartie Ok houd er wel rekening mee dat er veel goede clans rondlopen niet niet op gamebattles zitten ofzo. Maar eerder deelnemen aan toernooien.^^

En je zal van mij nooit horen zeggen of ik goed ben ofzo ^^ daar houd ik nou eenmaal niet van. Maar Als DoS een beetje op orde is komt die match er wel :)

(we hebben te maken met kappotte xboxen nog steeds wordt ik helemaal lijp van maarjah.)

Iig suc6 met jullie clan ^^ ik hoop dat het beter gaat dan met aVip

surfdude out

14. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    nou dan praat je zeker met gj, in ba 2e seizoen zoveel.
    nu 2e of 3e op ladder.

15. JeePee

JeePee Guest

Gister ff met DrkSpHinX en Nemesis Gears of War gespeeld. Zij joinende allebei mijn lobby en samen met DRC Sander wonnen we wel van ze :cool: Toen begon Nemesis te zeiken en maakte hij zijn eigen lobby aan, waarin het niet zo gek was dat hij bovenaan stond, want met een 28kb upload heb je aardig wat hostadvantage. Op een gegeven moment schoot ik hem 2 keer met de shotty van 50cm afstand vol in z'n rug. Bij het eerste schot hoorde hij uit elkaar te spatten. Oke, dat deed hij niet dus dan maar nog een schot lossen. Ook daar spatten hij niet uit elkaar, hij ging niet eens down. Hij draait zich rustig om en geeft me 2 klappen met de longshot. Pfff... Als jullie clanmatches hebben laten jullie hem zeker hosten?

Ik vond ze niet echt goed spelen (al heb ik van DrkSpHinX gehoord dat hij niet echt vaak speelt, maar wat ik begrepen heb was dat Nemesis een echte Ak74 GOW speler is) dus met name Nemesis zou Sander en mij wel flink mogen ownen gister. Wij zijn een pure raceclan en spelen shooters alleen voor de lol. We konden Nemesis aardig bij houden en we owneden hem zelfs in onze eigen lobby. Ik was toch enigsinds teleurgesteld in deze speler.

16. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

8)

Met campen ja..:b: en wat is 'gj' en 'ba'?

Jullie stonden al voor en toen kwam Nemesis pas, toen kon hij ook niet zo veel meer doen omdat jullie nog maar 2 rondes hoefden ofzo..
    Maar ik zit ook niet in het 'GoW Team' (alleen in CoD3 en Rainbow>6+) en ik speel het nog maar 3 dagen, dus ik ken ook nog niet al die maps.
    En met de host, naar elk potje doen ze ruilen van host, denk ik.

Maar ik denk wel dat je een funmatch tegen AK47 kan spelen, dan zal Nemesis het wel laten zien hoorO-)
    AK47 vs DRC?

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2007
  17. JeePee

JeePee Guest

Mwah, we hebben maar 3 active GOW members. Vier hebben het spel, maar onze 4de speler (FredKroket) heeft het spel nog minder gespeeld dan jou :+ Maar ik heb er niks op tegen om een clanmatch te houden hoor. Altijd leuk.

18. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan spelen Drkshpinxz en Nemesis waarschijnlijk niet eens mee omdat we een hoop members in AK47 hebben gezet die toch wat beter zijn.. En Nemesis had ook lag toen een van jullie host was, ik heb het zelf gezien.

PS: Volgens mij doet Nemesis het ook nog maar een paar weken.

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  19. Danny1982

Danny1982 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrik toch telkens meer van het zelfbeeld dat mensen op dit forum hebben.

Maarja zo is er tenminste altijd iets te lachen.

20. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ookal zijn jullie (misschien) goed kan je wel je tekst anders schrijven. De meeste echte goede spelers zijn niet zo. Die hebben gewoon info over hun clan. Kijk maar eens op de egt Pro Clan sites die al toernooien hebben gewonnen. Die hebben misschiene ook wel we zijn de beste maar niet in het zinsverband dat jullie hebben.

Ps. Mensen die de oorlog hebben meegemaakt en egt erge dingen hebben gezien praten er liever niet over. Geen idee of dat hier iets mee te maken heeft maartog

Edit:Jullie hebben tot nu toe allen nog maar noobs verslagen (CoD3 ), Waarvan jullie er 1 2x hebben verslagen.

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina