[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Lol, nee, ik had gewoon de addons uit gezet en hij deed alsnog vaag maar een keer opnieuw opstarten verricht wonderen, hij is weer goed dus :).
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vaag, misschien ff alles uit je WTF folder halen :confused: , anders zou ik het zo snel ook niet weten.
    Misschien is het slim om even op t wow forum te kijken (als die t weer doet tenminste) of meer mensen dit probleem hebben.

    Edit: Nm dan maar, post kwam extreem laat aan
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  3. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus zoek gvd een keer een leven! als je alleen maar kan afzeiken..

    ik vraag gewoon iets en maak een spel fout, en ik snap ook heus wel dat blauw rare betekent alleen ik bedoel dat ie gewoon sowieso moeilijk te vinden/krijgen is!

    geef gewoon een antwoord is dat nou zo moeilijk?! omdat je admin bent denk je zeker dat je alles kan maken he?! PFF

    hou gewoon dat mieren neukers commentaar voor je, alle mensen die over die spel fout begonnen te janken |:-

    erg triest!


    maar verder.. ik heb hem maar zelf gebruikt en hijs erg goed...

    alleen heeft iemant een slim trucje om snel aan geld te komen?
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh leuk :D

    Mijn hele Quest log is leeg ! :) Hebben meer mensen dit ?
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hij heeft "admin" powahhhs! Hij kan dus alles zeggen wat hij wilt, lekker puh!
     
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind jullie reactie's allemaal wel een beetje onterecht naar MiGilles toe. Oke, misschien kunnen jullie hem wel niet uitstaan, hij is wel een lowbie WoW speler die vraagt om hulp en dit is een WoW topic... Dus het is misschien gepaster om dat mierenneukerige gedrag even aan de kant te schuiven en wat behulpzamer te zijn. Dat leest voor mij ook prettiger ^^
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow ! Ik weet niet of 'ie als eens is voorbij gekomen. Maar bekijken deze onofficiële gefotoshopte TBC boxart :eek:

    [​IMG]
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Vaak mooier dan het echte materiaal eh? :)

    Zou geen slecht idee zijn geweest; een boxart contest.
    (Of was die er ook?)
     
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je :) !
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8

    De spelfout maakt niet uit, kan de beste overkomen. Het is hoe je jezelf er mee ownt. xD
    En ik zou je houding toch wat aanpassen, we zijn de wow-class fora niet. ;)


    Boxart ziet er goed uit, als het geshopt is heeft die kerel netjes werk afgeleverd.
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen idee waar jij op basseerd dat warlocks op level 70 geen stront meer voor stellen, heb je de beta al gespeeld ofzo? Niemand weet hoe de verhoudingen op level 70 zullen zijn.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Is een simpel A-B-C-tje, de stamina van iedereen gaat met zo’n 20% omhoog, onze DOTs zijn generfed, en de nieuwe rank DOTs zijn een minimaal verschil met onze huidige DOTs.

    Burst > DOT @ lvl 70.

    En het ging over Affliction locks, de tree die veel Warlocks percee willen hebben omdat dit de DOT + Drain tree is, je weet wel, zoals Warlocks ooit bedoeld waren.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat bedoelde ik niet, omdat dit en de patch hiervoor pre-tbc zijn, zijn sommige skills te goed geworden omdat in tbc iedereen een shitload meer stamina krijgt en nu heeft niemand dat al.
    Maar ik hoop dat ze alles weer recht trekken als we wat verder in tbc zitten ^_^

    // Burst is altijd beste geweest, vind ik dan.
    Met zat spelldmg is het uber.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  14. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit gezegt dat allication/demo locks in de stont mogen zakken. Dat maak jij er van.

    Jij wordt al gelijk bang omdat er een paar skill generfd worden.

    Van die dots heb ik nog niet veel gemerkt na de patch (Kan nog steeds mensen doden met 3 dots }:] ) Dus het valt volgens mij wel mee.

    Jij zeurt over een paar nerfs kijk is naar andere classes die worden soms echt generfd. zielig imo
     
  15. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje;

    Als ik de 10-days guest pass key heb gebruik, kan ik na de 10 dagen met alle vormen van betalingen (CreditCard, Gamecard) mijn guest account omzetten in een normaal account?
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    71% soulfire nerf is niks wil je zeggen? bijna de helft man!
    en 10% van de dots is erg klote voor bossfights.
    felguard heb ik niet gemerkt, heb hem niet, zal wel een heel klein beetje zijn weer...
    Al denk ik dat over 2 weken we weer 171% soulfire dingetje hebben en normale dots.
    Het is gewoon kut, dots in pvp is te sterk, en te slap in pve...

    Ja ik maak het er dat van, boeiend dit en boeiend dat, als het jou maar goed uitkomt hè.

    // Bester buff voor warlocks zou zijn als ze wotf weg zouden halen, dan mogen ze al me dots hebben :p

    Ze moeten gewoon doen: Warlock dood, dots weg.
    Je krijgt tog geen honor meer als je al dood bent, wat zowat altijd gebeurt als je affliction ben.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  17. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is mogelijk.
     
  18. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    En is er een mogelijkheid om geen Creditcard nummer in te voeren bij het registreren met een Guest key?
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nee dat moeten ze niet doen, is helemaal niet logisch.

    De spell is gecast, zit op de speler, als ik dan dood ga, waarom zou die spell die al gecast is en op 'm zit dan ineens faden ?

    En ALS ze het doen (wat toch niet gebeurd) dan gaan ook alle buffs en HoTs enzo faden als de casters daarvan dood zijn, en dat wordt lachen :lol:
     
  20. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    dus het kan alleen via pre paid en credit card? :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina