GTR

Discussie in 'Algemeen' gestart door sega freak, 29 apr 2006.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    and I think you're right :cool:

2. JeePee

JeePee Guest

Een auto zonder banden beweegt nog voort? :+ Hoe dan? Ik denk niet dat er glijmiddel op de grondplaat zit ofzo. En zonder motor kom je overigens wel vooruit. Wind mee of heuveltje af kunnen daar voor zorgen.

Oke. Mij best. Maar je moet wel weten dat in 2006 BWM de sterkste motor had en in de V10 tijd was dat Honda. In 2004 heeft Honda geen één race gewonnen en hetzelfde geld voor BWM in 2006 ;)

Mwah, zo zie ik het niet. Als na 13 rondes de motor zou ontploffen of het chassis door midden zou breken hadden ze ook niet gereden :9

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit is volgens mij het GTR topic, dit moet in het ASEL forum besproken worden volgens mij! :+

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij kun je op je velgen nog aardig vooruit komen hoor, dat bedoelde ik natuurlijk :+

@Rivanov. Sorry meneer :9

Ik kijk eigenlijk heel erg uit naar GTR. Heb mijn pc na lang wikken en wegen 2 jaar geleden niet geupgrade voor dit spel. En ga de verloren tijd met dit schijnbare topspel nu hopelijk binnenkort inhalen. Ben bijvoorbeeld altijd meer fan van goede simulatie racers als Microproses GP serie geweest, dan meer arcade spellen als de Sony F1 serie.

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    THQ Pal Releases Reageer op dit item
    Gepost door Joen op zaterdag 23-12-2006 13:01 Bron:
    Games als Alex Rider, Frontlines en GTR komen eraan.

THQ maakt bekend wat ze onder andere uit gaan brengen in februari, maart en de rest van 2007. Zo weten we wanneer we op avontuur kunnen in Avatar en flink kunnen gaan racen in GTR. Check snel.

Februari: Alex Rider: Stormbreaker (GBA, NDS)
    Maart: Avatar (PS2, GC, PSP, NDS, GBA)
    2007 - Frontlines: Fuel of War (Xbox 360, PS:cool:
    2007 - GTR (Xbox 360)
    2007 - Ratatouille (PS3, Xbox 360, Wii, PS2, GC, NDS, GBA, PSP)

jammer maar aangezien ze 2007 aangeven zal GTR niet binnenkort uitkomen.

6. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ach ja, het is maar hoe je het bekijkt. Maar dit bewijst ook maar weer dat banden door een apart bedrijf gemaakt worden (in dit geval dus Bridgestone en Michelin), en dus extra aandacht nodig hebben, omdat er dus ook zoveel tecnelogie ingaat.

7. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    GTR scheurt op 30 maart naar je toe

Release GTR op 30 Maart 2007
    Bron: Gamed.nl

Raceliefhebbers met een Xbox 360 zitten goed. Na het verschijnen van het stuur komen in 2007 Forza Motorsport 2, Project Gotham Racing 4 en GTR. Deze laatste heeft een datum gekregen.

THQ heeft namelijk bekend gemaakt dat het spel op 30 maart zal verschijnen. Op die datum kun je uit kijken naar een spel die de FIA GT zo compleet mogelijk in beeld wil brengen, inclusief de licenties van auto's, bestuurders en circuits. Binnenkort hopen we eindelijk eens met wat nieuw beeldmateriaal te komen, iets wat tot nu toe erg schaars was.

8. JeePee

JeePee Guest

9. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm das dus een vol kwartaal wachten...

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    1,2,3,4 komt er nog wat van, 5,6,7,8 we wachten al zo lang.

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Was toch al langer bekend? Stond al op vele sites namelijk. Magoed...altijd leuk dat t bevestigd wordt en niet wordt uitgesteld:D

12. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, ben erg benieuwd of ze hem op de 360 net zo "sim" maken als GTR2 op de PC.

13. JeePee

JeePee Guest

De developer is SimBin. Ik neem toch aan dat dat Sim ergens voor staat nietwaar ;)

14. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Mjah, maar MICROsoft is toch ook niet echt klein gebleven in software :+

15. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me meer af of ze bij de 360 ook uitgaan van races van minimaal 10 laps, opponent strength in percentages en moeilijkheid in wel/niet stuur en rem assistentie. Als doorgewinterde GT4 speler moest ik toch zeker ff wennen aan gtr2.

Maar het spel is zondermeer supervet.

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Zeg maar gerust god like vet! Nee wacht ff kan nog hoger, bier en lekkere vrouwen cool! :b: wrm is er eigenlijks geen emoticon van een ckickie?! Behalve die vuile hoer die aan het chearleaden is dan. Naja, boeie! Dwaal weer eens af. :confused: _0/ :b:

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    weet iemand een site waar ik alle info s kan vinden ?

tracks
    cars

18. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Uhmmm, hier op xbw kan je aardig wat info vinden, verder op:

www.gametrailers.com
    www.gamespot.com
    www.simbin.com
    www.powerweb.nl

Kdenk dat je op een van die sites wel aardig wat kan vinden, verder zul je gewoon de gebruikelijke andere sites moeten proberen. Succes :b:

19. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    check deze link is ff: http://www.f1racing.net/nl/nieuws/2007/01/16/rampf_aerodynamica_is_het_belangrijkst_/

O-)

20. JeePee

JeePee Guest

Deel Deze Pagina