Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat die altijd al op open dus en nog geeft ie vaak aan could not connect to host/ all players
     
  2. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Strange, ik heb er gelukkig niet vaak last van ...
     
  3. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    staat bij mij ook op open heb na de patch ranked gespeeld en daar doet ie t vrij goed maar vind ranked spelen nix pfff hopen dat activision snel wat doet maar als ik hier en daar lees dat er volgens hun geen probleem is heb ik er een hard hoofd in
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Iemand nog iets gehoord over de aankomende nieuwe maps?
     
  5. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is de NAT altijd open. Ook heb ik de 88, 2074 en 3074 poorten opengezet en xbox in DMZ. Mijn xbox heeft een vast ip adres. Maar nog zeeeeeer vaak de ''could not connect to all players'', ''session no longer available'' en game freezes (hoofdzakelijk in player matches, ranked werkt wel redelijk). Trouwens ook dezelfde problemen met een directe verbinding (zonder router)! Dit alles heb ik sinds NA de patch:lol: !

    Ook iets opmerkelijk bij de problemen;
    Wanneer ik in een player match kom kan ik meestal gelijk al zien of de game de ''session no longer available'' fout gaat geven. Om de paar minuten loggen er stuk of 5 man tegelijk uit, of wanneer je op een motor rijd gaat deze flippen, totdat ik er op den duur zelf uit wordt gelogd|:-. Of soms zit ik (denk ik) eindelijk in een goede server met een aantal goede potjes gespeeld zonder problemen, komen er een aantal extra mensen binnen => FOUT:mad: .

    Ik vind dit echt heel jammer van de super vette COD3:thumbs:. Ik wil ook nog opmerken dat dit soort problemen altijd bij Activision zijn geweest (COD2, return to castle wolfenstein, enz.)
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  6. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie ook weleens dat je in een lobby zit en als het potje bijna begint gaan er mensen weg en loopt ie vast en na ongeveer 1 minuut kom je wee rop het live scherm. heel irritant.
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ja dat is bekend, komt vaak ook omdat er teveel selers in een lobby zitten.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zover ik weet heeft het niets met het aantal mensen te maken. Het gebeurd ook met 8 spelers. 24 is max en dat gaat oook wel eens goed. Het gaat fout zodra de game klaar is met aftellen en dat er dan iemand quit dus dat je oneven betn dat hij dan vaak crashed. Ook schijnt het regelmatig voor te komen als de host niet ready is en dat deze dan uit chan dropt waardoor iedereen vast zit.
     
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een potje online? voeg me maar toe
     
  10. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is zeker geen mogelijkheid om elkaar bewust te treffen in een ranked match, dwz als je met iemand wilt spelen dat je dat dan kan regelen. Als het wel kan, hoe dan?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    elkaar toevoegen als vriend, ongeveer gelijke trueskill hebben. En dan op het zelfde moment een zelfde gametype game beginnen, dan heb je kans dat je bij elkaar komt. Ik hebt het regelmatig met een paar friends!
     
  12. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vorige week de single player missies helemaal uitgespeeld. Blijft een geweldige franchise!
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag de game gekocht.
    was zelf eerste helemaal weg van cod2 en heb ik blauw gespeeld.
    net ff gegamed. eerst campaign. mooie graphics.
    alleen er zitten wat rare dingetjes tussen zoals bodys die half in de lucht hangen, voorwerpen die zweven en mannetjes die een beetje scheef lopen :confused:

    daarna mp gespeeld. ik deed nog geen ranked dus weet nie ofk ook niet kan connecten. (als dat probleem er nog steeds is?)
    toen een quick match gekozen. een server vond hij in no time maar joinen had hij meer last mee. de 1ste keer leek het alsof hij vast liep. maar ik cancelde toen maar en deed het nog een keer. toen deed hij het wel.

    zegt dit iets over de problemen die ik wel of niet ga krijgen?
    er zijn zoveel mensen waar dingen niet goed functioneren.
    en als ik strakjes nooit meer mp kan spelen wil ik em graag terugbrengen.
    (kan tot morgen ruilen bij Plaza.)
     
  14. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    als t meezit komen vandaag de de nieuwe mappen
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb gisteren 8 mp matches gedaan, geen 1 keer meer "session no longer available" gehad of dat de lobby crashte. Heerlijk avondje weer ruim 400 punten erbij :)

    Zolang ik geen player matches speel zal ik ze neit kopen.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bron? Of voel je dat aan je water? :+
     
  17. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo is de trueskill belangrijk? Maakt volgens mij niet uit ik zit vaak bij mensen die 16 of juist 3 hebben.
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    De gratis map staat nu online, best een leuke map. De maps waar je voor moet betalen staan er nog niet. Volgens mij hadden ze online moeten staan, maar hebben ze per ongeluk de oude beta van Phantasy Star Universe Online op Marketplace gezet. Want die geeft na enkele tellen een foutmelding als je hem download.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    in ranked maakt het wel uit, maar het kan idd voor komen dat je met totaal verkeerde zit te spelen volgens het systeem. Maar trueskill maakt het wel makkelijker! maar zoals ik al zei het zijn meerdere factoren!
     
  20. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hoger de score hoe beter ze meestal zijn. Als je dus bij mensjes onder de 10 komt ben je de zak :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina