[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ SVS

Daarom geeft Joene aan dat hij LIEVER met vrienden speelt! :)
    Zoals je zelf zegt, is de kans er dat je bij van die slechte team genoten komt, waardoor je gewoon weg kei hard verliest!

Oftewel, dan speel je liever met vrienden in een team, waarvan je weet dat ze actief en goed zullen spelen.

@ Renegade Master

Ik heb zelf nog niet gespeeld, en kan dus ook niet goed oordelen.
    Maar ik hoor van vrienden, dat ze vaak in het LADING scherm ofso blijven hangen en andere toestanden...
    Oftewel, dan is het logisch dat men zo reageert.

Men heeft zo iets:
    "Liever geen Update, dan wel... Waarbij de helft nadelig is voor de Game"

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me iedereen stelt zich aan. Spel is veel beter geworden door update. Grenade tagers die zijn kansloos }:] En mensen moeten niet zo zeuren dat ze elkaar niet kunnen vinden bij ranked.

Het is trouwens heel makkelijk om gewoon nog wel met je friends te spelen... Vooral omdat het merendeel is gestopt met ranked :p

edit over die mappen moet er helemaal niet gezeurd worden. Als ze 400 punten waren had iedereen ze ook gekocht. Die ene map is gewoon goed die andere is ietsie klein. Wat raven echter wel laat zien is hoe het spel eruit had gezein met 16 spelers. !!! --> chaos

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  3. Renegade Master

Renegade Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, I snap, als ik meer last dan voordeel zou hebben dan zou ik ook zo reageren, maar mijn punt is dat ik met de ongeveer 15 gasten van gisteren alleen maar goeie reacties hoorde, iedereen was blij dat die nade taggers niet meer van 3 meter afstand konden plakken, het shotgun-host voordeel is er niet meer, de lijst update sneller met meer hosts ( voorwaarde is wel dat je NAT open staat) het loopt gewoon lekkerder en je krijgt 2 bonusmaps. Top toch? en ranked interesseert mij echt helemaal niks.

Wat ik wel slordig vind is dat ze die map bug in het Tyro station level nog niet hebben gefixt.. en de ontwikkelaars hebben meerdere malen aangegeven dat ze GoW de komende maanden intensief blijven steunen en updaten.

Realiseer je wel dat je nie zo maar effe een spel in zn core aanpast, zeker als je nog zo'n Big Brother als Microsoft in je nek hebt hijgen die ook alles absoluut eerst wil approven voordat iets op LIVE gezet wordt.

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    agrees met renegade master klopt helemaal :)

En die glitches die komen later pas die worden nog gefixed want die zitten er nog allemaal in.

5. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is idd veel beter geworden. Al is het host voordeel nog niet helemaal verdwenen. Gisteren toen ik bij een maat in een server zat ging alles goed. Toen ging iemand huilen dat hij niet goed speelde en maakte z'n eigen server, wij joinen hem, en er is zekers weer lag, dat ligt dan waarschijnlijk aan zijn verbinding, maar er was dus wel degelijk hostvoordeel ;)

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah lag is erg jammer. Want alleen bij lag is er echt hostvoordeel. Vind ik dan maarjah,,, Het is niet onmogelijk om een host af te maken dusjah jammer dan :p dan is het maar iets moeilijker.

7. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:Ik probeer nu om de 100 kils te halen met de pistol.Eerst sla ik de vijand op de grond en eindig dan met 1 shot van de pistol.Wordt dit dan ook als een kill gezien met de Pistol???

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak wordt dit gezien als een execution. Je moet een beetje afstand nemen en dan hem neerschieten met een pistol. Als je het pistol tekentje ziet staan is het goed. (Als je dus een execution tekentje ziet staan niet. 8) )

Wat ook kan is eerst paar keer mis schieten en hem dan afmaken dat ziet hij meestal ook als een pistolkill. Suc6.

9. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    iemand met een pistol neerslaan als ie down is toch ook een pistolkill...
    ik had het ergens gelezen tenminste

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nop execution let maar op het tekentje wat je ziet staan. (Naja bij mij werkte dat niet)

11. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej,maar als je schiet met de Pistol gaat meestal de vijand ook op de grond liggen,en dan schiet je nog eens met de pistol,en dan krijg je van eigens het tekentje van execution.Vind het een beetje vreemd,maar zal het proberen,in iedergeval bedankt voor je hulp.

12. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dus je moet hem perse schieten ik d8 dat ik er nou al bijna was ik heb toch behoorlijk wat gasten neergeklapt

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Het duurde bij mij ook veel langer omdat ik later pas door had dat ik meestal executions zat te maken.. Maar als je eenmaal door hebt op welke manier je moet schieten (boven beschreven) om een pistol kill te maken gaat het een stuk sneller.

@xbox360boy NP:)

14. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt ik zal het is gaan proberen...

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ja de update is heel goed=( Eerst had ik nooit lagg, nu bijna elke keer. Bijna geen servers meer te vinden(goeie) en op de 1 of andere manier raken ze ook nooit vol. Het lijkt wel alsof er nog maar heel weinig mensen spelen opeens:{ Maarja, ik zou maar weer eens aan mijn instellingen gaan kloten, kijken of het verbetert.

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ook heel veel mensen spelen geen ranked omdat ze dan niet met vrienden kunnen spelen. Meer lag kan ik niet verklaren ik heb er zelf juist minder last van.

17. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    alles werkt nou eindelijk weer goed ik kan weer hosten:thumbs:

18. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb echt veel last van dat er connectie problemen optreden. Ik speel meestal met 3 vrienden en die ondergaan hetzelfde. Opeens staat het beeld stil en krijg je zo een heel verhaal over de connectie problemen. Daarna is de hele server down en ben je weer terug in het hoofd menu.

Zijn er meer mensen die hier opeens veel meer last van hebben?

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net 1 van de 2 maps gespeeld, volgens mij was het Old Bones. Het was iig die in het museum, en ik vond het wel een mooie map. Je moet heel goed oppassen dat de tegenstander je niet flankt want dan heb je een probleem, maar als je daarentegen zelf goed weet te flanken heb je de touwtjes in handen.

De map past goed in het geheel van GoW en het idee van verwoeste schoonheid.

De 2e map heb ik nog niet kunnen spelen, doe ik morgen waarschijnlijk want vanavond heb ik geen tijd meer.

20. Shizzel

Shizzel Guest

Old Bones is groot, en een best mooie map.
    Raven Down ook wel, maar je kan binnen 5 seconden (als je Roadie Runt) al dood zijn. Ik tenminste wel :9.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina