[Wii] Wii online

Discussie in 'Games' gestart door iOcat, 26 dec 2006.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Zoals de meesten hier weten is het mogenlijk om op je Wii te internetten met behulp van de Beta versie van Opera Powered. Je kan vrijwel op elke site, en je kan ook filmpjes bekijken bijvoorbeeld via Youtube, of Google-Video. Het is niet mogenlijk om Windows Media Player bestanden te streamen, dus gametrailers, gamespot filmpjes zijn niet te streamen. Of je moet ze opzoeken in Youtube natuurlijk.

Deze thread is bedoeld om links te verzamelen van sites die of speciaal voor de Wii gemaakt zijn. Zoals Wiicade of Wiifii, maar ook andere sites zoals Newgrounds.com. Dit is een site wat heel veel werkt met Flash, en dat ondersteund de Wii.

Verder kan hier ook gepraat worden over alles wat met de Wii online gebeuren te maken heeft.

Ik zal deze thread regelmatig up to date houden, zodat we een mooi overzichtelijke boel houden van bijvoorbeeld de speciale sites voor de Wii. Want na Wiicade en Wiifii zullen zeker meer sites hun gaan volgen.

Wiicade

Wiifii

Site's speciaal gemaakt voor Opera Powered Web-browser.

Nieuw

Ook radio luisteren is nu mogenlijk op de Wii via de site wat speciaal voor de Wii is gemaakt: FineTune.

Andere goedwerkende sites voor de Opera Powered Web-browser.

Het is mogenlijk om de Episodes van Happy Tree Friends te bekijken :D

Dit zijn de site's die handige informatie bevatten over het online gebeuren van de Wii.

Krijg je een foutmelding? Kijk hier op Wiierror.Com

De flash versie is gedowngrade op Wiifii.net. Het is mogenlijk om de site te gebruiken op de Wii. Samen met de games erop natuurlijk.

Linerider werkt vrij langzaam.
    En er is een nieuw spelletje toegevoegd genaamd: 3D Logic. Een erg verslavend spelletje vindt ik zelf :)

Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  2. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wii online gamen

wat ik begrepen heb ik dat je (nog) niet online kunt spelen met de Wii. komt dit? welke games zullen dit ondersteuen? hoe gaat dit werken als het komt(betalen ofzo)? en wanneer komt dit!?;)
    bedankt :+

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik weet dat het iig gratis is. Wanneer het komt, weet ik niet. Waarschijnlijk zal Super Smash Brothers Brawl het iig ondersteunen (voor de rest weet ik het eigenlijk niet)

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je ook Mario Party online zal kunnen spelen...

5. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel leip zijn... al die minigames..!

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    De wii pokemon en battalion wars 2 zullen online te spelen zijn.

7. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik hoop dat ik mijn online service kan herstellen voor die games uitkomen...

8. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat die andere thread gesloten is. Ik vond namelijk dat het wel een mooie startpost bevatte.
    Misschien moet deze startpost ook eens worden aangepast.

Edit: Ik zou eventueel ook wel een startpost willen maken, of we kunnen natuurlijk vragen of die van Halotrooper gebruikt mag worden..

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Stuur Halotrooper eventueel een pm daarover, lukt dat dan edit ik die hierin. Lukt het niet dan kan je van mij een nieuw topic maken hierover met je eigen startpost. En zet ik alles posts die hierin zijn voorgekomen daarin.

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Natuurlijk, geen probleem :b:

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Zo gedaan is meteen wat overzichtelijker.

12. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt. Ik zag het te laat allemaal maar nu ziet het er inderdaad een stuk overzichtelijker uit.
    Zelf vind ik het online-gedeelte van de wii verassend goed werken: het internetten, het weer & de virtual console zijn stuk voor stuk redelijk goed uitgewerkt en makkelijk te bedienen. Nu is het voor mij nog wachten op de eerste online titels.

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zie dat deze thread weer is geopend. Ik zal de startpost zo goed mogenlijk bijhouden, en morgen een beetje uitbreiden. :b:

14. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik krijg steeds foutmeldingen eerst 52030 en als ik dan Wpa verander in wep dan krijg ik weer een andere foutmelding. Hierbij gebruik ik een autmoatisch ip adres, en staat de mu waarde ["Kweetniet wat dit is] altijd op 0. Kan iemand mij helpen?

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hier kun je redelijk wat informatie vinden over de foutcodes en mogelijke oplossingen: klik!

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Handige site, ik hem hem toegevoegd aan de startpost :thumbs:

17. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Technische dienst van nintendo zei dat ik moest kijken bij de router instellingen ofdat. Ofdat de beveiliging ook wpa is en ofdat ik dan [iets even vergeten was een poort ofzo] Öp 1 moest zetten maar ik kan dat niet vinden. Ik heb wel server type web bijvoorbeeld aleen daar staat lan only por 82. Moet ik dit veranderen of moet ik bij security zijn ofiets?

Deel Deze Pagina