[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    jep helaas bellen,naar de o zo geweldige service van ms(maar niet heus).
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn...:'-( Is het verstandig om hem zo snel mogelijk op te sturen, of kan ik nog effe wachten?
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Bereid je voor op 2 uur lang saaie easy-listening muziek, want als alle medewerkers bezet zijn zit je daar nog wel even.
     
  4. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook aan het wachten op de mijne, is binnen in Duitsland sinds 10/01/07.
    Maar heb al 3x gebeld naar hun en daar was de wachttijd altijd netjes - 2 min. :thumbs:
    Als het nu even vlot gaat met de box zelf ben ik tevreden :) ;)
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik gaf laatst aan dat mijn Xbox 360 vaak hing, maar nu doet ie het helemaal niet meer. Drie rode lampjes worden weergegeven, dat zegt dus al genoeg.

    Morgen UPS bellen ;)
     
  6. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik dat 10 januari een hele goede datum is want gister is mijn 360 ook in duitsland aangekomen :). Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie gefixt wordt.
     
  7. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is sturen ze je zo snel mogelijk één terug, waarschijnlijk krijg je niet die van jou terug...
     
  8. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoop dat ze het snel terugsturen maar als ik hier die verhalen lees dan vrees ik het ergste, heb hem het liefst voor het volgend weekend terug maar of dat realistisch is... :confused:
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik wacht nu ook al sinds 22 december. Ik moest al een maand wachten tot hij opgehaald werd, omdat telkens de UPS service label maar niet aankwam. Kwamen ze er 20 december achter dat door een bug in hun systeem mijn e-mail niet aangekomen is. (mijn xbox 360 was al kapot sind 25 november, net 1 dag minder dan 6 maanden oud). In verband met de kerst duurt het een stuk langer. Ik hoop het heel, echt heel erg, dat hij morgen komt. Want ik heb GoW met de kerst gekregen en die wil ik graag spelen.
     
  10. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het voor jullie. De mijne is al vanaf 28 december in Duitsland, in totaal wacht ik dus iets van 12 werkdagen. 't Is nog binnen de 15 werkdagen die MS mij toe heeft gezegd dus ik wacht nog even geduldig af.
     
  11. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Want ik las een paar paginas terug namelijk dat iemand die hem op 2 januari had opgestuurd (of iig in duitsland was aangekomen) hem op 10 januari alweer terug had. dus blijf het maar raar vinden
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik krijg zo snel mogelijk een label van UPS en dan is het wachten. Is de kans nu groter dat ik een gerepareerde Xbox 360 terugkrijg of is de kans groter dat ik een nieuwe krijg?
     
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Waarschijnlijk refurbished, sterkte!
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Als ze 'm repareren krijg ik toch gewoon mijn eigen Xbox 360 terug. Niet dat ik dadelijk met een halfgare Xbox 360 opgescheept zit.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hoeft niet. Als MS jou xbox 360 niet gerepareerd krijgt krijg je een nieuwe xbox 360. Er zijn zelfs meldingen dat die xbox 360 vaak 2de hands zijn.
     
  16. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik dus.
    Maar was duidelijk te zien dat hij 2ehands was nzo,gebruiks krassen nzo zaten erop dus heb terug gebelt, en ze zijn het nu aan het behandelen,aangezien ik een splinternieuwe had verzonden...
     
  17. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou best kunnen, ik had mijne in 6 werk dagen terug.. dus jah
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dan zou ik er gewoon voor zorgen dat er een nieuwe komt te staan, hoor. Als je een splinternieuwe opstuurt hoor je geen tweedehandse terug te krijgen.
     
  19. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom vind ik het ook allemaal zo raar.Als persoon bij die Reperatiecentrum moet je toch ook zien dat een console vies en beschadigt is.Als men daar op zou letten bij die reperatiecentrum waren er veel minder klachten.Of ze willen het niet zien of ze mogen het niet zien,dat is de vraag.|:-
     
  20. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar denk dat MS schijt begint te krijgen aan hun klanten, want word steeds slechter!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina