Dakar 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Doelie, 11 jan 2007.

1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Heey,

Beetje lullig om hier speciaal een Thread te openen maar ik weet niet waar ik het anders moet vragen O-)

Maar mijn vraag luidt: Weet iemand of er misschien een Dakar spel in ontwikkeling is ?.. Weet zelf wel dat ze aantal jaren geleden er waren maar ik wil ze weer terug!

Rally is nu weer aan de gang en het lijkt me erg vet als er een spel van zou komen .. Stel je voor: Rij je daar met een vrachtwagen in de woestijn navigator die loopt te brallen en jij met je forcefeedback stuurtje proberen dat ding te manouvreren tussen de duinen.

Lijkt me persoonlijk echt SUPER vet.

FF iets anders is het niet goed om een Thread te maken speciaal voor kleine vragen over games in het algemeen zoals deze .. Of is dit er al zeg dan ff waar :thumbs:

Doelie

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  2. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou niet weten, volgens mij nog helemaal geen....maar dakar 2007 op tv is vet strak:D

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja daarom en ik zie het echt al helemaal voor me met dat stuurtje door dikke duinen rijden hoop echt ZOHARD dat er een game gaat komen!

4. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker men was bezig met een rally game voor de 360....

zie m'n volgende post

5. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je zowel een rally fan en de eigenaar van een Xbox 360 of een PC? Dan mag je van geluk spreken want binnenkort verschijnt Grand Raid Offroad, een game dat de speler een echte offroad ervaring laat meemaken.

Althans, dat was de bedoeling. Asobo, de developer van de game, heeft besloten de ontwikkeling uit te stellen. Grand Raid Offroad was namelijk een intern product, maar nu hebben ze een contract vastgekregen voor een platformgame met een bekende Amerikaanse publisher. Dit levert meer geld op, en dus financiƫle zekerheid. De nieuwe titel zal binnenkort aangekondigd worden. Wanneer de ontwikkeling van Grand Raid Offroad verdergezet wordt, is ook nog onbekend.

In Grand Raid Offroad kan je met verschillende types wagen scheuren over zeer lange circuits in de meest afgelegen gebieden van deze wereld. De race is zo zwaar dat aankomen zonder kleerscheuren al een overwinnig op zich is. In Grand Raid Offroad kan je kiezen uit 30 verschillende wagens, waaronder trucks en pickups, om een gebied zo snel mogelijk te doorkruisen.

Grand Raid Offroad geeft de speler de mogelijkheid om zelf zijn route uit te stippelen. Je bent niet gebonden aan een vast circuit. De bedoeling van het spel is om zo snel mogelijk van punt A naar punt B te rijden terwijl je je tegenstanders achter je laat. Je racet in gebieden die zich uitstrekken over 10000 vierkante km. Zo race je door woestijnen, bossen, bergen en andere omgevingen.

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Klinkt goed! Maar toch lijkt me een game van DAKAR alleen echt vet .. Met alle officiele auto's, Etapes ..

*Denkt aan de hummer, Ginaf trucks, QUADS \o/

En dan ook nog echt super realistisch maken enzo! Denk niet dat het dan een flop kan worden.

Dit is trouwens die hummer die ik bedoel ;) :

7. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk maar eens hier dan http://www.asobostudio.com/ de officieele site van de ontwikkelaar en er staan toch seker wel vette voertuigen bij zoals de vrachtwagen van de rooy bijv.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zie me al >500km door de woestijn rijden.
    Zandduin op , Zandduin af , Zuidduin op , ik zal stapelgek worden.

Doe mij maar een snelle Rally- of F1-game.

9. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Maar dit spel heeft geen licences zo te zien want op de Touereq zie ik geen Volkwagen tegen en de DAF heeft DNF ;) .. Maar er is tot zover bekend dat er dus geen DAKAR 07 ofzo in ontwikkeling is?

Als ze het realistisch maken dan zal dat een hele opgave zijn het ziet er misschien makkelijker uit dan het is

10. boatfreak

boatfreak Guest

He dat lijkt me best een toffe game :D enig idee wanneer die uitkomt?

11. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had in het vierde kwartaal van 2006 al moeten komen maar de productie van de game is tijdelijk stilgezet omdat andere games voorang hadden...

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zag op die site van de makers van Grand Raid dat het een WERKTITEL was .. Ik zie allemaal autos van Dakar en is het zelfde concept misschien veranderd het in iets van Dakar ;) ... Maar weer ff on-topic anders word die zo gesloten ;) .. Heeft niemand infomatie over een toekomtig DAKAR spel

13. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    dat is tot nu toe denk het enige soort van dakar spel wat er uitkomt....misschien over 2 jaartjes weer een dakar spel??:p

14. basovich

basovich Guest

ik heb vroeger dakar op m'n ps2 gehad, vond het niet zo'n suc6..maar als Racefan is het altijd leuk:).

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nee maar kijk dat was echt gewoon saai vond ik ook .. maar als ze nu eens gebruik maken van die NEXT-GEN en echt een realistisch spel maken met hoe het in het echt ook goed .. NAVIGEREN en niet een uitgezette baan zoals het toen was maar echt in de open woestijn dat lijkt me nou echt vet

16. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    tsjah...bel ze op zou ik zeggen:+

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Grand raid offroad is volgens mij al een jaartje of 4 in ontwikkeling, dus ik zou er maar niet teveel van verwachten. Het is nu al zo ontzettend vaak uitgesteld.

Het zou mij echter ook erg leuk lijken als ze een dakar game op een goede manier kunnen uitwerken. Ik kijk elke avond en vind het erg leuk.
    Ze moeten er dan alleen wel ook het navigeren in verwerken, want anders is het totaal niet leuk en kan je net zo goed een normale rally game spelen!

18. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Bobby Gordon toch? Die zat gister te bumperkleven bij Koen Wouters :p

Het lijkt mij ook heel erg vet, een Dakar game... maar dat is gewoon omdat ik de race leuk vind en het op tv kijk, net als Moto GP en F1. Gelukkig worden van die laatste 2 wel games gemaakt.

Komt er trouwens ook nog een Formule 1 op de 360, of ligt die licentie helemaal bij Sony?

19. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    die kwam wel dacht ik..maar pas in 07/08 ofso...dacht ik..

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

yep de Hummer H3 van Bobby Gordon is vandaag mooi etappe-winaar geworden, en eindelijk die vervelende rus met zijn KamaZ uitgeschakeld! Stacy FTW!

Deel Deze Pagina