Was net op de officiele site van de makers.. Ik zag wat screens van de toureqs of hoe je dat ook schrijft .. Zag dat het een nep volkswagen teken is .. De Trucks van de rooy zitten er ook in zag dat er DNF stond inplaats van DAF Als ze nou die licenties voor elkaar krijgen. Officiele site is: http://www.asobostudio.com/ Dan rechtsboven Grand .. .. en als je screens af gaat zie je vanzelf de De Rooy trucks enzo
Nee had hem al eerder gezien maar vroeg me af of er weer een Dakar game kwam zoals die in 2002 ofzo ook was
Gaat waarschijnlijk niet door nee, laatste berichten stammen af van juni 2006... je kan dus wel zeggen dat deze game dood is, helaas!!!
Idd deze komt niet meer uit net als het geweldige Frame City Killer, is al tijden bekend. En gaat ook niet meer gebeuren...
Zeg nooit nooit... de engine is er natuurlijk al en de game was al gedeeltelijk klaar, kan dus nog wel eens ergens omhoog duiken onder een andere titel (ahum thrill kill op de PSX iemand?)
Okeej maar als ik me niet vergis is de developer failliet verklaart en gaat het niet meer uitkomen onder deze titel naam vandaar mijn opmerking.