De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    welke 27r is dan goed ? model typen? of waar kan ik dat vinden?
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    _O_ meesterlijk, haha
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap de formulering van je vraag niet helemaal?
    Welke tv dan goed is in de R serie? Allemaal.
    Bijv: Le23R71/72B
    Le32R71/72B
    Le(27)R71/72B

    Kijk anders op samsung.nl ---> producten ---> lcd televisies en check alle R-series
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    haha herkenbaar, net als voor vele andere. Net als melbuun heb ik ook de beuke variant.
     
  5. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Blader anders eens door de laatste 10 pagina's (of verder). De 27S71 en de 32R71 worden uitvoerig besproken hier :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  6. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen er bestaat helemaal geen ''le 27 R 71b''
    wel is er de: ''le 26 R 71 b'' en ''le 32 R 71/72 b''

    En als je mij zou vragen welke ik zou nemen de le27S71b of de le26R71b
    Dan zou ik voor de LE26R71B gaan.
    (Maar ik ga al voor de LE40F71B of een beter 1080P scherm tegen die tijd. Zomer dit jaar.)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Daarom zette ik in mijn post ook de 27 r tussen haakjes, want ik wist het niet zeker
     
  8. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke samsung tv staat altijd op die pods van de 360 waar je hem kan testen? Welk type
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is de Samsung LE23R51B.

    Ik heb wel één vervelende eigenschap waar ik helemaal niet trots op ben.
    En dat is mijn verslaving voor Tyreps.

    Zie een tyrep als universele gereedschap.

    Wilde laatst een extra coax-kabel door het huis trekken voor mijn pc met MCE 2005.
    Moest eerst tientallen tyreps doorknippen , toen de nieuwe kabel er lag maakte ik automatisch de zak met Tyreps.
     
  10. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Is € 450 een goede deal voor die tv?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De LE23R51B is geen HDready logo.
    Dit omdat de LCD geen DVI of HDMI aamsluiting heeft.

    Je kan beter wat extra geld uitgeven en voor de LE23R32B of LE23R71B gaan.
    www.progress.nl

    Mijn voorkeur zou gaan naar de LE23R71B.
     
  12. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens,

    Ik heb dus besloten dat ik een Samsung 26 Inch LCD Beeldbuis aan ga schaffen volgende week. Voor zover ik weet, zijn er drie mogelijkheden niet? De LE26L32B, de LE26R72B en de LE26R71B.

    Mij leek persoonlijk de laatsgenoemde erg geschikt. Ik zoek een goede TV met een goede prijs/kwaliteits verhouding. Hij moet dus kwalitatief hoogstaand zijn, maar ik wil er eigenlijk ook niet meer dan 600/700 eu voor betalen.

    Zouden jullie voor mij de voordelen en nadelen even bij langs willen lopen per TV? Wat zijn de eigenschappen per TV? Wat zijn de verschillen? Conclusie: Welke zouden jullie nemen en/of aanraden aan mij?

    Zou het erg op prijs stellen, aangezien ik lang niet zo veel verstand heb als de gemiddelde bezoeker in deze Thread. :+

    Dus bijdeze: Alvast bedankt! :)
     
  13. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Bekijk de laatste 20 pagina's eens, hoevaak ik die oa die samsungs wel niet voorbij heb zien komen.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze zult waarschijnlijk de LE26R23B gedoelen.
    Tussen de R71 en R71 is alleen de behuizing anders , technisch zijn ze 100% gelijk aan elkaar.
    Heb zelf de grote broer zal de LE26R71B in huis , de LE32R71B.
    Ook als de LCD uit staat dan is het nog een juweeltje :9

    Hoop dat je vanavond en morgen nog tijd over hebt , dan moet je even de verschillende delen van de HDTV Thread doorlezen.
    Dan zal je merken dat veel gasten hier een R-serie van Samsung in huis hebben.
     
  15. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag, 13 januari 14:00. Ik stapte met mijn vochtige lichaam de douche uit, pakte 1 van onze net nieuwe lekker zachte handdoeken en begon mijzelf goed droog te wrijfen. Na enkele minuten hoorde ik de deurbel, mijn hartslag versnelde . En ja hoor, de postbode stond met een zeer grote doos voor ons huis. Me moeder pakte het pakket aan, zodat ik nog even mezelf kon aankleden. Met me t-shirt om me been en me sok om me arm rende ik naar beneden. JA, dit voelde goed.

    Ik ripte een mes uit de la en maakte de doos zo voorzichtig los zoals ik mijn toekomstige zoon/dochter (who knows) zou behandelen. De geur uit de doos was perfect, snel pakte ik mijn Tv en de benodigdheden eruit. Het was zeer goed verpakt en alles zat erbij wat je nodig hebt.

    Na enkele minuten stond de Tv op de grond, afstandbediening ernaast en de boekjes weer terug in de doos.

    Snel trapte ik mijn oude tv de trap af zodat mijn nieuwe LE27S71 LCD scherm van Samsung zijn nieuwe trots kon tonen op het mooie kale houten tafeltje.
    Kabels aangesloten, ipv TV op HDTV gezet en snel mijn xbox aan gedaan.

    DAMN, wat is dat scherp!!! Het 'bureaublad' van mijn Gamertag is zo ontiegelijk helder, scherp en mooi dat ik wel even een traantje weg moest vegen.

    Ik startte het menu op van het tv scherm (wat er overigens erg mooi uitziet) en stelde alles een beetje in op de gok. Alles stond al snel goed! Nog even wat instellen bij Xbox zelf (1 druk op de knop staat hij op 720p widescreen).

    De eerste beelden wat mijn nieuwe zoon.. uuhhhrr Tv vertoonde waren de beelden van Gears of War. Na het loaden van waar ik gebleven was moest ik wel even 3x kijken hoe mooi scherp het eigelijk wel niet is. Toch was ik niet helemaal tevreden, dus ik heb nog even 10 minuten besteed aan het goedzetten van het beeld (wat overigens nu nog niet helemaal naar mijn smaak is, maar dat komt gerust nog wel). Toen ik mijn eerste schot uit mijn geweer loste was ik toch wel een beetje teleurgesteld. Het geluid is echt brak! Nadat ik gamemode aan had gezet klonk het wel iets beter, maar het geluid is echt niet zoals het moet. Snel een surroundsetje aanschaffen dus.

    Zo, ik ben wel uitgetypt.

    Nog even wat puntjes op een rij:

    Pluspunten:
    - Verpakking, boekjes, afstandsbediening (!) en alle kabels ect. zien er SUPER goed en kwaliteitsvol uit, echt goed.
    - Beeld is super helder (wel na wat instellingen) en het is echt zeer scherp en gewoon perfecto.
    - Kwaliteit van het scherm zelf is echt top te noemen, geen 1 minpuntje te vinden.
    - Scherm is ook groot zat om perfect te kunnen game! Groter hoeft van mij echt niet.

    Minpunten:
    - Geluid is gewoon super kut! Na 15 minuutjes hoor je niet meer zo heel erg dat het slecht is, maar als je dan weer muziek luistert op je surroundsetje van je pc weet je weer precies wat je mist!
    - Het beeld afstellen neemt wel wat tijd in beslag, en nog weet ik niet of ik het zo wil hebben. Vanavond nog even een film erin stoppen om even te kijken hoe mooi dat is.


    Natuurlijk hier nog wat foto's wat ik beloofd hebt:
    http://s77.photobucket.com/albums/j51/vectom/ (foto's van ingame beelden zien er nog geeneens 50% uit zoals ze in het echt eruit zien!)

    Ik hoop dat ik wat mensen heb kunnen overhalen (of juist niet) om dit scherm te kopen. Want echt, DIT IS GEEN MISKOOP!

    Greetz, Tom
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn vorige 28" beeldbuis tv woog bijna 70Kg , heeft mij aardig wat inspanning gekost om dat ding beneden te krijgen.

    Het afstellen van het beeld was pas na een paar dvdjes kijken goed.
    Heb nu de ideale instelling gevonden voor Component en HDMI.
    Alleen voor de DVD-speler (Scart RGB) moet ik overschakelen naar een andere beeldmodus.
     
  17. Schelemug NL

    Schelemug NL Guest

  18. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Een aantal weken geleden heb ik mijn Samsung LE32S71B aangesloten aan me PC via een vga kabeltje, dit ging allemaal perfect. Vandaar dat ik een langere vga kabel besteld heb. Nu sluit ik deze aan, met het opstarten heb ik allemaal nog beeld, maar op het moment dat het begin menu van windows, met de accounts, in beeld moet komen , valt het beeld weg en staat er niet ondersteund. Hoe kan dit?
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ongeveer zelfde verhaal hier. Heb me xbox met de Microsoft VGA HD AV kabel aangesloten op mijn Samsung LE32R72B maar hij geeft aan: Niet ondersteund?!
    WTF?! Help me plz!

    Ohja, heb al geprobeert beeld op 50 Hz te zetten ipv op 60, hielp niet, ook al geprobeert beeld op pal 50 te doen ipv pal-60. hielp ook niet.
    Kan iemand mij helpen? Melbuuln miusschien? jou tv heeft zelfde specificaties als mijn tv.

    Thnx alvast
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoorde meer van deze verhalen en heb daarom de aankoop van de VGA-kabel maar eventjes uitgesteld.
    Er moet wel een simplele oplossing zijn omdat ik ook verhalen hoor/lees waarbij de VGA perfect werkt met de LE32R71B.

    Iemand in een Duitse forum had de zelfde problemen (Samsung LE32T51B).
    Hij kwam op het idee om de Xbox360 aan te sluiten op zijn Grundig Beeldbuis tv met VGA.
    HIj ontdekte dat de Xbox360 gebuik maakte van de resolutie 848x480 , maar deze resolutie wordt niet ondersteund door de Samsung.
    Vandaar de melding ( Niet ondersteund?! ).

    Hij heeft de Xbox360 veranderd naar 640x480 en vervolgens weer op de Samsung aangesloten.
    En toen kreeg hij wel beeld.

    Je kan natuurlijk de Xbop360 ook op een PC monitor aansluiten.

    Dit kan je ook proberen.
    Schakel de Xbox360 in via de Guide Button en wacht tot dat de Xbox360 is opgestart.
    Druk opnieuw op de Guide Button en druk ( Y + rechter trigger ) tegelijk in.

    Als je de oude VGA-kabel aansluit werkt alles wel weer normaal ???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina