[Wii] Mario Party 8

Discussie in 'Games' gestart door Manialmadcowie, 2 jan 2007.

1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Mario Party 8

Eindelijk komt Mario Party naar de Wii, Hét perfecte Medium voor al die Mario-Minigames die je kent uit de vorige delen.

Hier volgen een paar voorbeelden van Minigames die te spelen waren op de E3, Helaas in Engels.

De lijst met bespeelbare personages is ook al bekend, Hier zijn ze:

Mario
    Luigi
    Peach
    Yoshi
    Wario
    Daisy
    DK
    Waluigi
    Toad
    Boo
    Toadette
    Birdo
    Dry Bones
    Hammer Bro.

Persoonlijk kijk ik énorm naar deze game uit omdat het me echt vet lijkt om al die oude minigames dit keer met de controls van de Wii te spelen.

Discuss!

Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gaan ze alle minigames van 1 tm 7 overbrengen naar 8? Maar dan met de Wii Controlls? Lijkt me HEEL sterk, maar mocht het waar zijn zou het natuurlijk wel vetjes zijn.

Alleen ik weet bijna zeker dat dit niet waar is. Maar vindt ik ook niet zo erg. Ik denk dat het hetzelfde zal zijn als alle andere delen. Nieuw thema, nieuwe borden. Nieuwe minigames (ongeveer 70 denk ik) en natuurlijk de controlls speciaal voor de Wii. Dat is al genoeg :thumbs:

3. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Haha nee nee, Ik suggureerde hierbij alleen dat het me tof leek Minigames zoals die ook in de vorige delen aanwezig waren ditmaal met Wii-controls te spelen :thumbs:

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    eindlelijk eens iets nieuws.

mario party 1 was echt tof en supervernieuwend.

marioparty 2 was nog te pruimen maar daarna was het gewoon zielig dat ze elke keer met een nieew deel kwamen.

ieder deel leek het meer om geluk te gaan op het bord met veels te veel events en zo en minder de nadruk op de games

dan kon je laatste beurt met iemand van muntjes wisselen, had jij net niet de meeste muntjes al had je die hele spel.

je kon ster jatten met item en zo kon je toch alle minigames bijna gewonnen hebben maarja, dat levert maar 1 ster op

nu met de wiimote wordt het weer erg leuk volgens mij, al hoop ik dat de geluksfactor wel omlaag gaat

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Die geluksfactor zal denk ik wel zo blijven, en de reden is dat het nu voor iedereen mogenlijk is om te winnen, en niet alleen de gene die alle minigames kent. Je hebt wel een voordeel als je de meeste minigames wint, want dan krijg je een ster aan het einde van een Marioparty. Maar dat wil nog niet zeggen dat je daarom het spel moet winnen. :9 Its all about luck, haha

6. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem halen :) heb hier 1t/m7 ok nog liggen :p

7. SupahMaster

SupahMaster Guest

Kunnen ze niet eens een keer met iets nieuws komen? =(

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom zouden ze? De formule is goed, en bij elke deel hebben ze weer een flink aantal nieuwe minigames.

9. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het met halotrooper nl eens :)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit word zeker de partygame op de Wii dit jaar. Mario Party is in multiplayer altijd zo goed en leuk. Veel verschillende minigames die ook nog eens werken. Met de Wii controller zullen er vast een hoop leuke nieuwe minigames in zitten. Een game die ik zeker ga halen. :)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen Mario Party 1 en 2 een tijdje gespeeld, de andere delen zijn aan me voorbij gegaan. Maar wat Kameo zegt klopt wel, dus misschien dat ik met dit deeltje ook weer ga inspringen :)

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand mij misschien vertellen wanneer deze game uit zal komen?

alvast bedankt :).

13. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    in maart :) datum weet ik nie

14. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    snel maar wat centjes bij elkaar sparen ;)

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Nieuwe scan:

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Veel games lijken op die ik gezien heb in de voorgaande delen zeg :eek:, maar dat maakt eigenlijk helemaal niks uit.. want met de Wii remote komen al die games echt veel beter tot hun recht in plaats van alleen maar de hele tijd op A drukken.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ken geen enkele minigame van die scan. Ik heb dan ook alleen Mario Party 1 gespeeld. DAT was pas een klassieker _O_

18. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet w8e op deze game dat wordt zoo leuk voor t stappen:D:)

*oei en hij komt in maart al lees ik in een eerdere post!!:)

Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zie deze game nog niet in maart uitkomen. Want MP8 zou toch online speelbaar zijn? Nintendo had zelf namenlijk aangekondigt dat de nieuwe Metroid de eerste game zal zijn die online gameplay zou ondersteunen voor de Wii. Of kwam die ook in maart uit? In dat geval heb ik even wat gemist. :+

20. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    mm lekker dan! :mad:

Deel Deze Pagina