X360 doet vaag na update van vanochtend

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Boes, 9 jan 2007.

1. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    dus het is onbekend wat die update nou pcies heeft gedaan?

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Er is daar een legale illegale manier voor,maar ben de naam kwijt van dat apparaatje.
    En je hebt ook nog memory card's :D

3. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    echt ik heb sinds die update problemen met inloggen op live....hij geeft nergens een failed aan bij die network tests...behalve bij die onderste XBOX LIVE ....echt vreemd.

heb m al paar keer opnieuw gestart maar dat haalt nix uit :confused:

4. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, MS heeft dus eigenlijk gewoon mijn xbox verkracht. Sinds die update krijg ik een volledige circle of doom. Ik wil hem laten repareren omdat hij geregistreerd staat op de naam van de vorige eigenaar (hij is 2e hands) heb ik geen recht op m'n garantie |:- De support vertelde mij dat het me 105 euro kost om hem te laten repareren, tenzij ik het via de ex-eigenaar doe, maar als ik er geld voor betaal, krijg ik dan weer een jaar garantie over de reparatie?

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een volledige circle of doom? Vier rode lampjes betekent volgens mij dat je kabels niet goed zitten.

6. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een zeik voor sommige mensen zeg, lijkt echt klote om na een update zo'n kutzooi met je 360 te hebben. Gelukkig heb ik deze en de vorige update gewoon als "positief" ervaren, aangezien ik geen problemen heb gehad.

Ik hoop dat jullie het allemaal weer aan de gang krijgen en dat MS een beetje snel handelt met het repareren van jullie consoles.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb bewust het internet uit mijn 360 getrokken, zit namelijk niet te wachten op een 360 die het begeeft na een update. Wacht wel even. :)
    Het valt me trouwens wel op dat na elke update er behoorlijk wat mensen zijn die een defecte 360 hebben.

8. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Precies, echt raar. Het zou juist het tegenovergestelde moeten zijn....mensen die bepaalde issue's hebben zouden er na een update geen last meer van moeten hebben...maarja, wat doe je eraan? |:-

9. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon zeggen dat het ophaal en aflever adres gewijzigd is en dan maken ze er geen probleem meer van, moet je wel even naam adres tel en mail gegevens van de vorige eigenaar doorgeven.

10. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    straks maar eens updaten, door school nog geen tijd voor gehad :D Ben benieuwd naar de themes van GoW en Saints Row (welke zal ik kiezen?) en naar de nieuwe maps van GoW. Hoorde dat die van de Helicopter erg klein was... wel jammer, dit leek me nu net de leuke.

11. cdr

cdr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook aan de beurt

sinds de aanschaf op de releasedatum nooit een probleempje gehad. na de laatste update kan de box geen discs meer lezen <unreadable disc>. Dus ook deze naar weet ik veel opsturen. jammer.....

12. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook buiten schot gebleven..... deze "small update" duurde trouwens wel behoorlijk lang.

13. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij heeft hij het gelukkig gewoon gedaan, die update.

Er is volgens mij wel iets veranderd op Marketplace, bij Themes & Gamer Pictures. Newly Released Themes and Gamer Pictures staan nu bij elkaar, en er is een categorie 'From the Community' bij. Dit was toch nog niet?

Oh ja, ik weet niet of iemand het al weet maar er is een gratis theme te downloaden van Gears of War, van de nieuwe mappack. En een gratis map voor Call of Duty 3.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    From The Community bestond toch al.

15. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet mogelijk de software van de X360 te resetten? misschien helpt dat.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Launch 360 hier. Geen problemen met welke patch dan ook. Heerlijk. :cool:

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Februari 360 hier. Ook geen probleem met welke patch dan ook! :cool:

18. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje update ging goed nu komt ie |:- zat een beetje te kijken in het menu bij settings kwam ik op schermsettings stond nu op 1080i ik dacht zet hem eens op 1080p (of stond er al lang), aangezien ik veel dingen heb gelezen over de hd-drive kan de 360 hem upscalen naar 1080p maar mijn tv (LE40R71 samsung) kan die niet aan, ik denk probeer het eens, nu geeft hij aan niet ondersteund dus... GEEN XBOX SCHERM MEER:'-( kun je de 360 hard resetten zodat hij naar fabrieks instelling terugkeerd?????

gereset(denk ik) game er in dan a knop ingedrukt gehouden entoen lukte het wel!!

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  19. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 loopt ook steeds vaker vast sinds de kleine update
    Hij loopt vast bij het laden van een game (splinter cell DA)
    Hij loopt vast als ik een game host in MOTO GP 6
    En hij loopt zelf vast bij een spelletje uno

Let wel het gebeurd niet altijd maar wel vaak
    heb hiervoor gelukkig nooit problemen met de 360 gehad

20. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt hem gereset naar de fabrieksinstellingen? mag ik vragen hoe? ik wil dat ook doen namelijk.

Deel Deze Pagina