[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was daarnet bij de MM,en de xbox360 daar gaat ook kapot,geeft alleen maar foutmeldingen zoals: Kan deze disc niet lezen,stop het in een xbox360 console.Hopen dat vandaag die van mijn vandaag komt.
     
  2. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gebelt door Ms, ze hebben mn foto's bekeken en kan hem terug sturen, omdat ze me een oude 2ehandse shit hadden gestuurt krijg ik gratis een wireless controller... vind ik wel netjes..
     
  3. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    omg...als ik deze berichten lees word ik echt gek en para van!!!mijn console is 2 weken geleden gerepareerd en tot nu toe werk tie uitstekend...maar jullie moeten echt cool blijven.met al die para berichten word je ook nooit rustig van daar word je alleen gestressed van...dus mensen die in paniek zijn blijf cool en rook een jointje en fantaseer dat je op xbox speelt:D dat is mijn tip*) Peace out
     
  4. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zekers;) ,als ze dat nou altijd doen is het beter voor ons allemaal.
     
  5. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar dan zijn ze zo failliet. Maar misschien moet je vragen hoe ze het gaan oplossen met je nzo.. :)
     
  6. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik wel veel controlers hebben nu*) ,wacht nu op me 5de xbox.De anderen waren allemaal rommel en zat zelfs lijm aan sommige.
     
  7. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Type: Pakket
    Status: Afgeleverd
    Afgeleverd op: 12/01/2007 10:15 's morgens
    Getekend door: VOLL
    Vestiging: WARENNAN.
    Afgeleverd aan: DE
    Soort service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    Word uw pakket normaal niet in Weiterstadt geleverd stond toch op label.
    Dat was toch zo bij mijn 1 ste box.
     
  8. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dan telkens zonder xbox gezeten ?
    Als de mijne binnenkomt met lijmplekken dan houd ik deze tot ze mij een nieuwe opsturen. Je stuurt een perfect uitziende xbox op en je krijgt dikke rommel terug is toch onbestaand.
    Je nieuwe auto zit in de moteur fabrieksfout in dan komen ze toch niet met een geblutste herstelde auto af.
    Man man. 400 € lappen betalen en dan rommelbak terug krijgen.
    Moeten ze is proberen !!!!=(
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit man, als ik ga bellen ga ik ze grondig zeggen dat ze gewoon mijn eigen 360 goed moeten repareren en ze mij geen andere moeten geven, luisteren ze daar niet naar, dan dien ik een klacht in. Belachelijk eigenlijk, dat je je gloednieuwe 360 opstuurt en dat je daar tweedehands fuckzooi voor terugkrijgt}:]. Kan ik hun trouwens ook vragen om mij een nieuwe TDU-disk op te sturen, of moet ik daarmee met mijn garantie naar de winkel gaan?
    Eigenlijk zouden die luie shitfabrikanten gewoon niet moeten slapen tijdens hun werk8), en gewoon foutloze producten moeten maken zonder duizend productiefouten, net zoals ze bij de oude Xbox deden:mad:. K*t zeg...
     
  10. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0

    Waar dien je die klacht in? Waar wordt naar je geluisterd?
     
  11. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet over geheel Nederland gezien hoeveel mensen het een beetje beu zijn om voor een 3e, 4e, 5e of meer keren hun console terug te sturen?

    Als die zich zouden verenigen en naar bijv. Kassa! zouden gaan = slechte publiciteit?

    Ik ben nog niet zover om dat te gaan doen, maar als ik hem straks nog 2/3 keer terug moet sturen wordt ik het ook wel (goed) zat...
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Duh, op die helpdesk natuurlijk!|:-
     
  13. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij gelooft series dat zo'n helpdesk muts na het aanhoren van jouw klacht naar haar baas rent en gaat zeggen: dit kan echt niet zo, we moeten iets doen! Echt niet hoor, als jij de hoorn ophangt gaan ze de volgende klacht aanhoren.
     
  14. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Als op Tv dit allemaal bekend wordt dan zal Ms zeker iets gaan doen.Programma's als Kassa en Rader worden heel goed bekeken,en je weet mensen vertellen alles door aan elkaar en hele slechte mond op mond reclame ontstaat dan.
     
  15. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog iemand zijn Box verstuurd naar WARENNAN voor reparatie.
    Toen een nieuwe gekregen of een 2 de handse plaknest.. ??
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ga ik niet eens op antwoorden. :|
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar hij heeft wel een punt, want zo gaat het nu eenmaal bij de Xbox Helpdesk als ik alle verhalen mag geloven. Ze hebben zoveel mensen steeds aan de lijn, ze hebben er geloof ik niet eens tijd voor om het echt door te geven, de cijfers daar horen al voor zich te spreken en wie weet zijn ze er wel mee bezig maar zoiets kost helaas gewoon tijd en het wordt wel gewoon tijd dat ze er eindelijk wat aan gaan doen met die vele defecten en het onbeschofte personeel dat je soms aan die lijn krijgt.
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wát ze zouden moeten doen? Gewoon goede consoles zonder productiefouten maken, zodat er gewoon geen helpdesk zou hoeven zíjn
    :mad:!
     
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is onmogelijk denk ik, er zijn ook nog klungels die niet weten hoe ze er mee om moeten gaan ;-) maar inderdaad, het zou al niet zo mogen zijn dat er zoveel consoles vervangen dienen te worden.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh ja, want ze doen het expres.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina