[XOne] Xbox Live omzetten naar Xbox 360 Live

Discussie in 'Games' gestart door netracer, 21 nov 2006.

1. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je trouwes ook een xbox live gold card voor 360 op een gewone xbox gebruiken?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Alst goed is niet...ben niet helemaal zeker...

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee dat kan niet. Je hebt voor de gewone xbox ook een credit card nodig

4. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de Live Starterskit van Xbox 1 gaat niet werken op de Xbox360 ?

Want ik zie echt veel mensen xbox live verkopen voor 30 euro voor xbox360. Terwijl het in de winkel 60 euro's kost. Hoe kan dit eigenlijk :{ ?

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vaak slopen ze die dingen uit starter kits en verkopen ze het spel wat erbij zat (forza bijvoorbeeld) weer apart. Drm is er ook een limiet ingesteld op de bazaar nu om dit soort dingen te voorkomen...

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Live startern kit werkt wel ... maar voor de xbox 1 heb je een cc nodig

7. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus je kan die xbox live van Xbox 1 wel gebruiken op de Xbox360 zonder dat je een creditcard voor nodig hebt ? Dan ga ik er morgen gelijk 1 halen voor 30 euro :p.

8. Acid Bath

Acid Bath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week een Xbox 360 gekocht en heb het zelfde probleem als hier boven beschreven, "dienst is niet beschikbaar blabla" krijg ik op de xbox te zien en ook in mijn online terminal. Behoorlijk waardeloos allemaal en ik baal er enorm van dat ik hier 60 Euro per jaar voor betaal. Heb de helpdesk gebeld, zou terug worden gebeld maar dat is nooit gebeurd. Ik wil nu af van xbox live waar ik met credit card voor betaal want het komt op mij een beetje over als oplichting en ik vind dit idd iets voor Tros Radar.

Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  9. awoken

awoken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus precies hetzelfde probleem ! wat een slechte service van microsoft zeg echt belachelijk.

terwijl mijn account gewoon werkte op mijn oude xbox.

Kan ik een nieuwe gamertag aanmaken of moet ik dan opnieuw betalen ??

10. Acid Bath

Acid Bath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de helpdesk moet je dan opnieuw betalen en krijg je geen geld terug voor het aantal maanden dat je oude account nog geldig was. In mijn geval is dat dus bijna een jaar! Dus gametag kwijt+al betaalde euro's kwijt en dan ook nog eens 60 Euro betalen voor iets waar ik gewoon recht op had. Dit is gewoon oplichting, schande dat ze hier mee weg komen!!!

Ik heb ondertussen weer gebeld met de helpdesk omdat ik nogsteeds niet ben terug gebeld.... ik kreeg wat excuses en weer te horen dat "de jongens van de 2e lijn" me terug zullen bellen binnen 1 week. Precies was ze me de eerste keer vertelde toen ik belde.
    Volgens mij is dit gewoon een smoes om van dit soort klachten af te komen.

Het gratis Sony netwerk klinkt nu zo slecht nog niet

Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kunnen jullie hier jullie Gamertag en email adres naar mij pm'en dan ga ik dit even navragen bij MS

2 de vraag hebben julie je Live account al gekoppeld met jullie .net email (MSN) account? Als jullie dat nog niet gedaan hebben. Doe het dan nu en probeer dan of je hem kan recoverren .. vergeet niet dat de _ en de . erg op elkaar lijken .... sluit anders even een USB toetsenbord op je 360 aan .. dan weet je zeker dat je het niet fout kan doen

12. Acid Bath

Acid Bath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe koppel ik mijn .net aan mijn live account als ik na inloggen bij http://www.xbox.com/nl-NL/live/ direct te zien krijg dat de dienst niet beschikbaar is?
    Ik weet zeker dat ik de gegevens correct invoer op de xbox.
    Als ik een foute email of password invoer zegt de xbox dat de gegevens niet correct zijn. Als ik de goede gegevens invoer zegt hij dat de dienst op het moment niet beschikbaar is en ik het later weer moet proberen. Free trial accounts werken wel gewoon.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga het voor je uitzoeken .. heb je voor je oude xbox hetzelfde email adres gebruikt?

14. White Dragon

White Dragon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je ook een PM gestuurd.

Nog een ander Live vraagje:
    Als je je Xbox 1 account overzet naar de 360 (als het in de toekomst nog lukt), kan je dan nog de 1 maand trail die bij de xbox premium zat gebruiken of is die dan niet meer geldig?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kunnen jullie de volgende stappen nog een keer proberen:

16. White Dragon

White Dragon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gisteren al geprobeerd, maar werkt ook niet =( .

Weer dezelfde foutmelding, service is niet beschikbaar oid.

Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    andere vraag is jullie credit card expired? Of hebben jullie nog steeds de zelfde credit card? Staat er nog een error code nummer bij ... exacte foutcode

18. Demon Cleaner

Demon Cleaner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies het zelfde probleem met het overzetten van mijn oude Xbox live account. Mijn credit card is zeker niet verlopen, niet veranderd en ik heb ook netjes betaald. Heb nu nog 5 maanden xbox live te goed.

Dit is de error die ik krijg na inloggen in de online xbox live terminal:

"Sorry, this page is unavailable.

The page you tried is unavailable. You may find what you're looking for here:"

Eerst kreeg ik daar een error dat Sign up op het moment niet beschikbaar is maar na een paar keer begon ik de bovenstaande error te krijgen.

En dit is de error die ik nadat ik (correct) alle migratie stappen heb genomen op de Xbox 360 krijg:

"Xbox live signup is currently unavailable. Please try again later."

Kan dan alleen maar kiezen voor "ok"

Een 48 hour trial account werkte wel gewoon op mijn 360

heb de helpdesk gebeld en die zouden terug bellen maar na 1,5 week nog geen telefoontje van ze gehad en twijfel na het lezen van de bovenstaande berichten ook een beetje of ik dat ooit zal krijgen. =(

Ik stuur je een PM met mijn details, in iedergval bedankt!

Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  19. VincentvG

VincentvG Wocka! Wocka!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit probleem ook, met al de zelfde meldingen, en heb het gelijk (medio december) bij de helpdesk onder de aandacht gebracht. Na 4 of 5 keer bellen hebben ze het doorgeschoven naar de tweedelijns support.

Vandaag ben ik eindelijk definitief terug gebeld. Ze hebben zelf geprobeerd het account te upgraden, maar ook hier geen succes. De conculsie was dat een dergelijk account niet te upgraden is.

Volgens Microsoft ben ik nu mijn gamertag kwijt :mad:
    Ze kunnen (of willen) het niet repareren. Ik kan nu vergoed krijgen de periode vanaf het moment van melden (december) tot aan de periode waarvoor ik reeds betaald heb, in totaal 9 maanden. Dit kan echter volgens Microsoft alleen maar vergoed worden in codes voor een prepaid tegoed voor een ander account (mits ik daar nog zin in heb).

mijn conclusie: ik ben nu mn gamertag kwijt maar ik krijg niet mn geld terug :'-(

Deel Deze Pagina