[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken het8) (vloog die controler bij jou ook zowat door de muur heen?:lol: )

    Ik ben nu bij die missie nadat je Razor heb verslagen. Pffff, heeft daar mischien iemand tips voor??? 'k kom daar echt niet verder:'-(
     
  2. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik bij alle roadblocks de race breaker (slowmoknopje) dan kom je er zeker 8 van de 10 keer doorheen, en rij altijd tegen de achterkant van de auto aan.

    en de laatste missie, probeer de politie niet kwijt te raken want dat kan niet. zorg dat je op de snelweg komt die langs het stadion gaat, daar gaat nl die weg versperring open die daar vanaf het begin al zit (schuin tegenover het stadion) en net zo lang blijven rijden tot Mia je belt.
     
  3. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat punt dat Mia je belt had ik idd berijkt, en toen verscheen er ergens een (als ik me niet vergis) oranje puntje op je map. Maar ik heb niet echt meegekregen wat daar nu de bedoeling van was omdat er meteen daarna weer eens "BUSTED" op mijn scherm stond :mad: =(

    Toen heb ik uit woede de xbox uitgezet:emo:

    Maar nu moet ik dus wel weer al die races tegen Razor gaan rijden :{

    Edit://

    Die race breaker heb ik trouwens nog nooit gebruikt:9 'k zie daar het nut niet echt van in.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Heb vandaag het spel van xbox360livespeler binnen gekregen, en het is wel een vet spel, vooral voor maar 17 euro :9.

    Heeft iemand tips om makkelijk geld te verdienen?
    Geld is altijd handig.

    Ben nu denk ik totaal 2 uurtjes bezig, en moet nog steeds 1 race winnen om Rival 14 te verslaan. Ik ben slecht :9.
     
  5. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    zoveel mogelijk races winnen iets anders kun je des noods nog race van vorige rival gaan halen...


    heb de game nu eindelijk uitgespeeld :thumbs:
     
  6. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoelang heb je over die laatste missie gedaan?
     
  7. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    die laatste missie heb ik niet gedaan was op een kei kut manier gepakt door die kakkerlakken :x
     
  8. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    die oranje stip is die wegversperring schuin tegen over het stadion, die is open en daar moet je naartoe.

    en die racebreaker werkt goed bij die roadblocks. heeft mij een heleboel busted gescheeld, laatste keer alles gehaald met een golfGTI en geen 1 keer busted :D
     
  9. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan ga ik straks nog maar eens proberen of ik die laatste missie uit kan spelen:9 Wat wel klote is, is dat ik weer allemaal die races tegen Razor moet gaan doen:{
     
  10. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    eigen schuld he :+
     
  11. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe staat het bij jullie met de uitdagingen? Ik ben er maar eens aan begonnen;)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb vandaag NFS most wanted gekocht :) Ik heb nooit van racegames gehouden, en dits de 1e NFS die ik speel.

    Vind het echt een top spel \o/ \o/
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand mij vertellen of het het de tijd waard is ALLE races en challenges te completen? (en zo 100% te krijgen)??
    Of is de game al uitgespeeld als je #1 van de blacklist verslaat in een race (en zo de laatste achievement krijgt)

    alvast bedankt :) :)
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, je meot gewoon de blacklist afwerken, al die challanges heb ik ook niet gedaan. Heb de game dan nog niet uitgespeeld maar bij elke rival die je verslaat krijg je een achievement, en er is geen voor ''Complete 100%''
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    precies maar toch is 't leuk om het uittespelen.
    moet hem nog steeds halen heb hem op de pc gehad maar die kon het niet aan toen ik bij de nr 6 was heb ik moeten stoppen omdat er geen lol meer aan was.

    maar op de xbox ga ik hem halen zekerste weten
    en helemaal uitspelen dit keer :) :) Big Grin
     
  16. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    precies maar toch is 't leuk om het uittespelen.
    moet hem nog steeds halen heb hem op de pc gehad maar die kon het niet aan toen ik bij de nr 6 was heb ik moeten stoppen omdat er geen lol meer aan was.

    maar op de xbox ga ik hem halen zekerste weten
    en helemaal uitspelen dit keer :) :) :D
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol jammer dat je er toen met gestopt bent. Toen begin de pret pas echt! Naja ik heb deze game allang wat maandjes in de kast liggen, maar in het begin toen hij werd gereleased heb ik hem helemaal grijs gespeeld. Toen NFS:C gekocht, die ik nog steeds met plezier speel.
     
  18. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik moest wel stoppen want er was egt niks aan te doe
    ik reed tegen onzichtbare muren enzo ik kon niet normaal rijden en hij liep steds vast.
    dus dan haal ik em ff op de xbox toch
     
  19. David de kleine

    David de kleine Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo


    -Ik sta zojuist op nr1 in de blacklist (heb die blauwe bmw m3 gewonnen) maar bij uitgespeeld staat er nog maar 85%, hoe kom ik aan 100% ?
    - 2de vraag: ik heb de black edition maar ik heb nog niets gezien van één van die bonuscars. Hoe unlock of verkrijg ik ze?

    alvast bedankt
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hey,
    1. 100% behaal je door al de challenges te doen die in het hoofdmenu staan.
    2. Black Edition, die is alleen voor de PC toch? Ik weet verder niet hoe je die bonuscars krijgt.
     

Deel Deze Pagina