19 uur per dag trainen voor het toernooi-_- niet zo gek dat ie dan eerste is geworden zeg Das nie gezond Hij kan dus gewoon gratis games krijgen wanneer hij wil lees ik? das wel nice zeg^^
Trouwens ik speel vanaf nu gewoon weer ff een maand met Arsenal. Manchester lag me toch niet echt lekker. Misschien als ze Larsson nog toevoegen Maar met Arsenal kan je lekker goed tikken. Voorin veel dreiging met Henry - Van Persie Echt FIFA blijft zo goed, speel hem gewoon door tot fifa 2008 komt
jaah arsenal is een goed team had daar ook 2 seizoenen mee gespeeld met ronaldinho en messi erbij was ik al helemaal niet meer te verslaan speel nu een seizoen met inter
Inter heeft zoveel snelheid voorin, das wel het beste team in fifa, althans ik ben op me best met inter
Ik ben nu bezig aan m'n 2e seizoen met Barcelona. Maar als ik er op het einde van het seizoen nu voor kies om een andere club te pakken, kan ik dan weer uit alle clubs kiezen, of krijg ik een aantal aanbiedingen (zoals bij fifa 2005 in de career mode)
@Bram87 had ik ook liever gehad, misschien in fifa 2008 en tenminste weerstomstandigheden(dat mis ik echt)en de erediviesie.
Hopelijk gaat 08 erg goed worden. CL koop ik echt niet heb winst percentage van 70 procent online, jullie ?
Volgens mij heb ik zelfs bij de aankoop van m'n 360 1 of 2 maanden graties Gold gekregen Maar omdat ik m'n xbox op m'n kamer heb staan, en geen internet aansluiting op m'n kamer heb wordt dat allemaal wat lastig. Maar binnekort gaan ze hier iets doen met draadloos internet, dus mischien dat ik dan wel op Live kan. (Heb d'r eerlijk gezegt weinig verstand van, dus ik moet nog eens even gaan uitzoeken hoe dat allemaal zit )
is volgens mij per speler verschillend, het liefst trap ik met adriano das echt beetje aan die pook kutten
ik ehb hem gister gekocht maar als er gewisseld word dan hoor je ineens het geluid van het publiek zachter gaan en ineen s daarna weer harder hoort dit oF? er ziten wel wat krasjes op al toen ik hem kocht